Poster: Winston
Elke headphone van elk merk kun je op elke merk van elke mixer gebruiken.
Poster: Estacy
Dat is eventjes niet waar geweest, met de lancering van de DJM 900 kon je op de eerste firmware geen koptelefoons met een hoge impedantie gebruiken, dan sloeg de mixer op hol en in protect. Maar een simpele update de volgende dag en het was verholpen, maar toch.
Poster: djcanta
elke DJ hoofdtelefoon klinkt anders dan een HiFi hoofdtelefoon.. dat is appels met peren vergelijken! Een DJ-hoofdtelefoon is gemaakt voor gebruik in de club, dus in de club moet je ook geen studio of hifi headphones pakken. Ze zijn gemaakt waar ze voor bedoeld zijn; dat je de muziek nog enigszins goed kan onderscheiden van 't omgevingsgeluid, niet om 'te genieten van mooi geluid'
en ze moeten robuust zijn etc etc. maargoed, verbeteren gebeurt hoor bij Pioneer, op de achtergrond. Wist je dat er van de HDJ1000 ook tig verbeteringen zijn doorgevoerd op de achtergrond terwijl er geen MKII, MKIII, MKIV, MKV etc zijn uitgebracht?
Poster: Luxx
dat bedoelde ik ook niet. het lijkt mij logisch dat een studio koptelefoon 100 maal beter geluid heeft dan een dj koptelefoon. ik vind echt de HDJ2000 ook voor dj doeleinde echt gewoon niet chill. bij hard volume en veel gebruik word het geluid al snel vervormd. ook puur smaak: de schelpen vind ik ook niet lekker zitten
Dat is eventjes niet waar geweest, met de lancering van de DJM 900 kon je op de eerste firmware geen koptelefoons met een hoge impedantie gebruiken, dan sloeg de mixer op hol en in protect. Maar een simpele update de volgende dag en het was verholpen, maar toch.
Poster: djcanta
en d'r ook blij mee.. moet van de week denk ik maar een nieuwe kabel fixen, de kabel die er nu aan zit heeft volgens mij een breukje.?
Poster: Martullia
Is gewoon weer een marketing truc om weer mensen proberen te overtuigen iets nieuws te kopen, het frequentie bereik van je oren wordt er echt niet groter van.
Tip: voor de HDJ 2000 hoef je geen dure Pioneer vervangings kabels te kopen, de aansluiting is gewoon een mini XLR, AKG gebruikt dat ook bij hun koptelefoons. Hun vervangings kabels zijn goedkoper en net zo goed.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.