Member levels
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 08-02-2006 15:13
k'heb gewoon ff een vraagje... K'snap eigenlijk niet waarom we member levells hebben, zoals plus member, semi pro, almost pro etc. Want het is hoe meer je post, hoe hoger je komt.

T?s toch gewoon de bedoeling om je mening hier op de site te zetten, en niet om zo hoog mogelijk te komen.

k'heb soms wel het idee, dat sommige posten om hun member level op te krijgen.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 08-02-2006 @ 15:20:51 (30%)
Mod edit by W.i.M on 08-02-2006 19:01 (1%)

What do you think about Member levels ??

Vote :   

Nvie    posted on 08-02-2006 15:15
Idd... ga ook niet express veel posten om hoger op te komen, want zo is het niet bedoeld.
Staat meer voor hoe trouw jij DJ Resource aanhanger bent, denk ik Happy, laughing
Jorrit    posted on 08-02-2006 15:23
hier heb ik wel eens een topic over gestart in het mods forum ja, maar er wat wel degelijk een goede onderbouwing voor het behouden van dit systeem:
Het stimuleren van activiteit, en misschien ben ik zelfs nog wel een argument vergeten :P
W.i.M    posted on 08-02-2006 18:58
Het is gewoon een feature die we vanaf het begin af aan hebben ingebouwd. Alleen aan het aantal posts valt niet af te lezen of het een trouwe member is. Zo kan iemand zonder te posten toch pro-member worden en is het toch een trouwe aanhanger.

Het is alleen niet de bedoeling dat we onzinnige posts krijgen om hoger in het level te komen maar hier zullen we zeker op blijven letten

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 09-02-2006 02:25
Voor overdadig gepost van oneliners, enkele smiles is een mooi knopje uitgevonden ... Winking my eye

Volgens mij zijn er geen overdreven dingen gebeurt de laatste tijd. Wat ook strenger in de gaten gehouden wordt is dubbele postings. Dit is zo simpel te voorkomen: EDIT je vorige :D

En voor de duidelijkheid de Forum Rules on DJResource.eu natuurlijk

ennuh, Illusion, je hebt het een na hoogste level al dus voor jouw rest er nog maar 1 (maar dat duurt nog wel even)
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-02-2006 02:30 (42%)
Zuur    posted on 09-02-2006 11:13
Poster: W.i.M
Het is alleen niet de bedoeling dat we onzinnige posts krijgen om hoger in het level te komen maar hier zullen we zeker op blijven letten

Je kan er ook voor kiezen om alleen het member level te laten zien en het aantal posts alleen in het profiel van de member.
Geeft weer minder kans op onzin posts omdat ze niet direct zien hoeveel posts ze hebben!

This is an old Topic

No new postings for 7.141 days.
 Post CommentThat would be 238 months
or a whopping 19.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 131 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 81.306
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.343