Voor sommigen misschien al bekend, van DJTechtools, maar het leek me leuk om te weten wat andere DJ's nou in hun DJ bag doen, of je nou gewoon een rugtas bij je hebt of een hele set, maakt niet uit, I just want to know.
Ik kon zo gauw niks vinden hierover en het leek me wel een leuk idee.
So...
What's in your bag?
Ik zal aftrappen met mijne:
niet heel veel bijzonders,
Ik heb gewoon een Eastpak, vol met handtekeningen van bekenden. Hierin zitten 2 USB's 16 gig, een klein cd mapje(just in case), gehoorbescherming, Headphone, gel, deo en nog wat drinken voor onderweg, een schriftje voor teken ideeen voor onderweg en wat demo cd's en een link kabel, sommige mensen gebruiken 2000's zonder ze te linken-.- een iPhone oplader,verder zit er altijd nog heel wat zooi in, ketting/arm shit, een pinguin lampje, vorige keer vond ik er een fietsbel in, ik weet nogsteeds niet hoe die daar komt.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Laptop met serato Serato SL4 Genoeg RCA kabels USB kabel voor SL4 Laptopstand CD map 2 usb sticks Hoofdtelefoon Oordoppen visitekaartjes Facturen aangekochte tracks
-Mijn Macbook met Traktor Pro.? -1 of 2x X1 -Magma Digi bag met kabeltjes, harde schijven, usb stickjes enz enz. -iPad incl oplader en kabeltjes -Senneiser HD25-II -Visite kaartjes.? -Mijn Factuur indien nodig.? -Stekker Doosje voor de zekerheid.? -Soms mijn Shure PG 48 microphone.? -Soms mijn RMX 1000 en EFX 1000 die gaan wel in een andere tas. Voor de House, Techno, Tech House en of Urban Sets. Doe ik een allround setje heb ik hem niet echt nodig. -Maclight mini.? Alles past in mijn UDG Courier bag of Zomo Courier bag.?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 21-10-2013 @ 23:24:30 (49%)
- 2x 32gb USB en nog 2x 16gb USB - HD 25 - Gehoorbescherming - Stickers - Voor verre gigs soms mn macbook pro 13' - Meer promo zooi en dingen - Verder de dagelijkse zooi, portomonnee altijd bij me, deo, luchtje alles
een zaklamp is alitjd handig, stel je moet iets aanluiten achter in een donker mengpaneel ofzo. donkere dj booths, zelf gebruik ik altijd de flits van mn telefoon.
ik heb alleen een headhone 'bag'??usb sticks & earplugs in mn broekzak?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.220 days. Post CommentThat would be 140.7 months or a whopping 11.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...