Schoolfeest voor goede doel!! (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LovelvanOerle    posted on 08-02-2006 14:37
Hallo, wij hebben op school een zogenaamde 3e wereld dag waarbij we geld inzamelen voor het goede doel, heel de dag door. Nu dachten ik en een paar mensen met wie ik samen vaak dingen organiseer, waaronder feesten, waarom geen feest voor het goede doel. Nou we zijn dus al heel ver wat betreft regelen en dergelijke, maar omdat het eigenlijk een feest is voor bovenbouw en de 3e klas willen we mensen die jonger zijn dan 16 ook binnenlaten. Maar omdat deze geen alcohol mogen drinken zitten we dus met het probleem, hoe regelen we dat ze dat niet doen. We weten wel dat dit onmogelijk is om het helemaal tegen te houden, maar hoe maken we het zo, dat het gewoon erg lastig wordt.

Alvast bedankt

What do you think about Schoolfeest voor goede doel!! ??

Vote :   

djmamo    posted on 09-02-2006 22:59
Poster: Nvie

Maar als de school geprivatiseerd is, is er geen overheidsgebouw. Of zie ik dat verkeerd?

klopt maar je blijft altijd met de wet zitten want je mag pas alchol als je 16 bent

www.moonentertainment.nl
Prozei    posted on 09-02-2006 23:33
toen ik op school zat werdt er geen alcohol geschonken.

maar een dag ervoor gingen er wel heineken tapvaatjes de kluisjes in :p

Gery    posted on 09-02-2006 23:34
heineken
DJ - Producer
Nvie    posted on 10-02-2006 07:43
Poster: djmamo

klopt maar je blijft altijd met de wet zitten want je mag pas alchol als je 16 bent

Ok goed, zie het zo: Jij bent 14, en je ouders geven thuis een feestje. Wie let jou om van de alcohol af te blijven?
Camino    posted on 10-02-2006 09:17
als je feestje met 10 mensen is niemand. maar als je 1000 mensen hebt...
Rens    posted on 10-02-2006 11:10
Poster: Nvie

Ok goed, zie het zo: Jij bent 14, en je ouders geven thuis een feestje. Wie let jou om van de alcohol af te blijven?

Eeehm...

Misschien je ouders

Jorrit    posted on 10-02-2006 12:41
Poster: djprozei
toen ik op school zat werdt er geen alcohol geschonken.

maar een dag ervoor gingen er wel heineken tapvaatjes de kluisjes in :p

Misschien is dat ook de reden dat je zegt: toen ik op school ZAT Winking my eye
Just kidding Winking my eye
_Ivan_    posted on 10-02-2006 22:46
Ons new-years feest was btw niet in school. Maar in een groot zalen centrum anders hadden we nooit toestemming van de school gekregen....
Feel&.Celebrate.Life!
vanQwish    posted on 19-02-2006 20:31
een id Winking my eye

maarja ik weet hoe ik zelf was als iets niet mag dan ga je het juist doen Winking my eye

mentheman88    posted on 19-02-2006 22:14
lol. eerst schonken bij mij opschool schonken ze eerst ook altijd bier bij de schoolfeesten, maar op een begevenmoment waren er teveel problemen met dronken en kotsende brugklassers die bier van oudere scholieren hadden gekregen. dus hebben ze de alcohol afgeschaft, maar het eerste feest zonder alcohol liep echt gigantisch uit de hand met vechtpartyen en politie tot gevolg.
Camino    posted on 19-02-2006 22:15
eerste feest zonder alcohol?? dat moet je dan eens uitleggen hoe dat te werk ging...
ccc    posted on 19-02-2006 22:28
Laat de mensen jonger dan 16 jaar gewoon niet toe?

Bij ons mogen geeneens meer school feesten worden gehouden omdat het werd gebruik als "indrink" feest. ( Logisch als de muziek al om kwart voor 1 stopt en het feest zelf om 1 uur is afgelopen)

_Ivan_    posted on 20-02-2006 18:20
Op ons new-years feest gingen ook veel geruchten dat mensen zich indronken..... maar om mensen jonger dan 16 nou niet toe te laten vink ook weer zoiets bij ons op school zijn dit vaak de mensen die juist wel komen

Feel&.Celebrate.Life!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

240 Users online: 109 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 19.013
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.712.404