Issy & Olivier Heldens - Tree Of Life
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oliviero    posted on 30-07-2012 18:25
hey forumleden,

Dit is mijn nieuwe track 'Tree Of Life' in samenwerking met Issy, bekend van tracks met artiesten als Lange Frans, Yes-R, Gio en Appa. Ook heeft hij 2 jaar lang getourd met the Partysquad.?
De track heeft al airplay gehad op SLAM!FM en FunX.

Ik ben benieuwd naar jullie mening over de track. Ik vind persoonlijk de break onwijs vet, maar de drop minder. Daarnaast worden dit soort drops tegenwoordig door iedereen uitgepoept. Misschien dat we er nog een big room mix van maken.?

De track is gratis te downloaden; check it out:http://soundcloud.com/olivierheldens/three-of-life

Grtz,
Olivier

p.s.: sindskort staat de Extended Mix van m'n Hot Right Now Remix met Jasper Dietze online en die is ook gratis te downloaden.
www.soundcloud.com/oliverheldens

What do you think about Issy & Olivier Heldens - Tree Of Life ??

Vote :   

Sebasz    posted on 30-07-2012 19:37
goed bezig man
LouisCasper    posted on 30-07-2012 20:28
Erg lekkere track! Lekkere percussie, genoeg afwisseling en netjes afgemixt. Waarom geef je hem gratis weg? Deze kan je denk ik wel releasen.
http://www.louiscasper.com
Oliviero    posted on 31-07-2012 12:57
Thanks allemaal!?
@LouisCasper, dit kan ik wel releasen ja, maar niet op een groot label, dus dan geef ik hem liever gewoon zelf weg. Ik ga waarschijnlijk ergens na de vakantie een soort van Album weggeven, maar ik moet nog wat dingen regelen daarvoor.
Dat album wordt best commercieel, maar ik ben nu vooral bezig met wat 'darker' house/trouse. Meer richting (tech) trance dus met van die gave melodien en bangende drops. Meer iets voor de herfst en winter. En ik hoop dat ik die dingen wel kan releasen op een groot label.

Hebben mensen nog wat nuttige feedback/opbouwende kritiek? Dat kan ik goed gebruiken voor mn volgende tracks Happy, laughing
Kritiek is meer dan welkom!

www.soundcloud.com/oliverheldens

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

176 Users online: 22 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 29.207
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.765.722