Ik ben bezig om de toonsoorten toe te voegen aan mijn nummers. Als ik dit echter doe met nummers die ik al eerder heb toegevoegd aan de usb-stick, dan komt de toonsoort er op de stick niet bij te staan als ik synchroniseer. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb niet zo'n zin om alles ?n op mijn computer ?n op de usb-stick te wijzigen.
Ik heb op twee manieren proberen te synchroniseren: 1) alle nummers selecteren bij 'alle muziekstukken' en dan 'verzameling bijwerken en 2) ook rechtermuisknop op de hele map van de usb-stick en vervolgens 'verzameling bijwerken'. Beiden geven geen resultaat.
What do you think about rekordbox synchroniseren met usb-device ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zet mijn key (toonhoogte) altijd in de comment, die zie je dan altijd staan op een cdj 2000. Op een cdj 850 moet je even naar beneden scrollen in het info menu. Ik denk dat het bij een cdj 900 ook het geval is.
Ja, offtopic want het is geen antwoord op mijn vraag. Als je vraagt of je een appel of peer wilt en het antwoord is dat een appel aan een boom groeit, dan heb je daar weinig aan.
@dolivieira: Ja, geld ook als ik het bij de opmerkingen zet. Synchroniseren van alles behalve cue-points werkt dus niet lekker, of doe ik wat fout?
1 member likes thisKan je niet proberen om rekordbox opnieuw op je computer te zetten. Misschien help dat. Je hebt niet perongelijk naar 1.5.4 geupgrade. Want dat gaat dan niet goed op de CDJ350/850/900 en 2000. Die upgrade was namelijk alleen voor MEP4000. En er stond dat het conficten kan veroorzaken me de CDJ serie. 1.5.3 is weer te krijgen op de pioneer support site. Ik weet ook niet waarom ze dat zo gedaan hebben? Misschien kan Lead meer vertellen er over, als die dit lees.
je kunt in als je op voorkeuren klikt in recordbox kiezen wat er toegevoegd wordt aan je nummer. waarschijnlijk heb je dit nog niet aangepast. Maar je zult wel door de track info op je cdj moeten scrollen om dit te zien.
User edit by Martullia on 06-08-2012 @ 00:15:38 (28%)
Voor toonsoorten kun je de ID3 tag 'Key' gebruiken, dit zou ook zichtbaar moeten zijn met Rekordbox. Of je gebruikt Mixed-in-Key om deze info toe te voegen.
Om ze op je USB te krijgen formatteer je je USB en exporteer je de files opnieuw.
Kijk, dat brengt duidelijkheid in de zaak. Als ik het nu goed begrijp zit het zo: Omdat de toonhoogte, net als vele andere dingen weggeschreven wordt in een ID3 tag, moet de mp3 opnieuw naar de USB-stick gezet worden. Omdat recordbox hierin niet voorziet moet je de hele USB-stick eerst formateren.
CUE-points worden niet weggeschreven in een ID3-tag dus kunnen wel gesynchroniseerd worden.
Dat heeft pioneer dan weer handig gedaan :S. Synchroniseren van ID3-tags zou een welkome toevoeging zijn.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community