Wie heeft MountainLion al geinstaleerd??? (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dolivieira    posted on 25-07-2012 23:37
Zoals de topic al vermeld. Wie heeft MountainLion al op zijn Mac staan en hoe reageerd ander software als Traktor, Serato, Ableton, Flstudio enz enz. Ik wil dat weten of het al werkt met ander software voordat ik ga upgraden. Toen bij Lion was er veel problemen met werking van ander software. Is het verstandig om te wachtenConfused Ik hoor het graag. En ik denk dat er andere Mac gebruikers die met hetzelfde gevoel zitten ook met die vraag zitten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

What do you think about Wie heeft MountainLion al geinstaleerd??? ??

Vote :   2 members like this  

djcanta    posted on 27-09-2012 21:39
yep.. idd. Happy, laughing goed dat je over bent op mountain lion!

@Didier; -100% betekent niet afspelen. Natuurlijk staat je deck dan stil! al eens geprobeerd op cdj1000mk3 of cdj2000 wat er gebeurt bij wide-pitch naar -100% ? Thumbs Up?

of bedoelde je dat ie terug gaat naar 't begin van de track? want dat klopt niet!?

doet mijn S4 namelijk niet hoor dus denk dat je je controller opnieuw moet instellen via de wizzard van Traktor.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Didier82    posted on 02-10-2012 19:33
Poster: djcanta
yep.. idd. Happy, laughing goed dat je over bent op mountain lion!

@Didier; -100% betekent niet afspelen. Natuurlijk staat je deck dan stil! al eens geprobeerd op cdj1000mk3 of cdj2000 wat er gebeurt bij wide-pitch naar -100% ? Thumbs Up?

of bedoelde je dat ie terug gaat naar 't begin van de track? want dat klopt niet!?

doet mijn S4 namelijk niet hoor dus denk dat je je controller opnieuw moet instellen via de wizzard van Traktor.

@DjCanta: dat -100% was maar op 1 van de 2 kanalen. In pauze-stand stond de pitch goed, maar zodra ik op play drukte ging de pitch naar -100%. De controller opnieuw instellen via de wizzard heeft het probleem niet opgelost. Maar even flink aan het jogwheel draaien heeft het probleem gelukkig wel opgelost!!! Wellicht had ik de controller te lang niet gebruikt? Ik heb het probleem tot nu toe (gelukkig) niet meer kunnen reproduceren. Mijn laatste optreden (5u)?heb ik zonder problemen kunnen draaien.
djcanta    posted on 03-10-2012 08:53
hmm... toch vreemd.
Even terug op je controller, off-topic voor 't mountain lion verhaal; hoe bewaar jij 'm?

ik heb op die van mij altijd een decksaver zitten en hij zit in mijn Traktor Trolley. Hij komt er dus alleen uit als ik 'm gebruik op locatie. Dus kans op stofhappen is zeer klein.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Didier82    posted on 03-10-2012 10:57
Ik had voorheen?een traktor flightcase, maar die heb ik voor mijn vakantie verkocht.
Tijdens mijn vakantie heeft hij 4 weken zonder decksaver op een tafel gestaan.
Sinds ik terug ben van vakantie zit hij in de UDG trolley (meegenomen uit AmerikaCool)

Sandr    posted on 04-11-2012 16:00
Ik gebruikte mijn MacBook alleen om te draaien maar gezien ik nauwelijks meer draai en mijn windows laptop aan mijn vriendin heb gegeven ga ik hem ook meer voor huis / tuin /keuken gebruik benutten. Daarvoor zou ik echter graag upgraden naar mountain lion. (koppeling met iPad en iPhone Etc)?
pmijn vraag, kan ?ik op mijn witte unibody MacBook uit eind 2008 mountain lion installeren zonder problemen??

Moet ik mijn ram nog updaten en zo ja heeft iemand daarvoor een tip??

?
Play that funky music white boy....
iamhoodie    posted on 04-11-2012 17:35
Ik had mountain lion geinstalleerd op de dag van release. Toch best nieuwsgierig vooral met de iPhone sync functies in diverse nieuwe programma's.
De eerste problemen kwamen met Logic mee. Het programma reageerde traag op alles. Vooral tijdens het afspelen van de sequence.
Vorige week heeft apple een update gereleased na 4 maanden.?
Ik maak geen problemen meer mee en ik ben erg blij met Mountain Lion op het moment..

it's Hoodie

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

195 Users online: AudioRelives & 7 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 10.082
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.488.083