Poster: Didier82
Vandaag nieuwe macbook pro gekocht, omdat macbook white aan vervanging toe is. Op de macbook pro staat al Lion, dus downgraden is niet echt een optie. Net de S4 op de Lion aangesloten en je raadt het al, een hele hoop geknetter en geruis.
Morgen kan ik als noodoplossing nog draaien met de white, maar die gaat maandag de deur uit. Volgende week zaterdag ook weer een setje opstaan, ben benieuwd of ik Lion en S4 aan het draaien krijg?
HELLUP!?!?!? Heeft iemand een oplossing???
UPDATE!
Ik heb net 'Traktor Kontrol S4 Driver 2.5.1 Mac - Public Beta' van 25.07.2012 gedownload via de website van Native Instruments, nu werkt het wel! Helaas een BETA versie, ik ben benieuwd hoe betrouwbaar deze is??
Poster: juhteduh
Ik had dus hetzelfde probleem. Beta versie gedownload en probleem was over. Wel even kijken naar je instellingen want geluidskwaliteit was bagger.
Vandaag nieuwe macbook pro gekocht, omdat macbook white aan vervanging toe is. Op de macbook pro staat al Lion, dus downgraden is niet echt een optie. Net de S4 op de Lion aangesloten en je raadt het al, een hele hoop geknetter en geruis.
Morgen kan ik als noodoplossing nog draaien met de white, maar die gaat maandag de deur uit. Volgende week zaterdag ook weer een setje opstaan, ben benieuwd of ik Lion en S4 aan het draaien krijg?
HELLUP!?!?!? Heeft iemand een oplossing???
UPDATE!
Ik heb net 'Traktor Kontrol S4 Driver 2.5.1 Mac - Public Beta' van 25.07.2012 gedownload via de website van Native Instruments, nu werkt het wel! Helaas een BETA versie, ik ben benieuwd hoe betrouwbaar deze is??
Poster: Luxx
hoezo geeft de S4 problemen met Lion? je zou toch verwachten dat zulke hardware wel werkt met 1 jaar oude OS x versie
Poster: djcanta
snap/quantize !!!let maar op je beatgrids
ik sluit de mic nooit aan op de S4, altijd op de main mixer.. DJM of LPM.
trouwens... waar ik afgelopen weekend achter kwam is dat er een hoop instellingen weer default stonden. Dus wellicht dat je 'Multicore processing' vinkje nog niet aan staat.
Poster: anciano
Ben terug gegaan met mijn Macbook Pro naar Lion! Traktor pro, S4 etc.. draaien weer lekker.
gewoon je lijstje doorlopen dan zie je vanzelf dat lege hokje staan.. even aanvinken en hup gaan. Traktor werkt dan weer zo snel als 't zou moeten. Scheelt wel veel met een i7, of ie 1 of meer cores gebruikt. Zeker wanneer je Advanced HID gebruikt op meerdere CDJ's en een iTunes Bridge gebruikt is dit wel een must.
Terug van vakantie... Nieuw probleem:
Wanneer ik de jogwheel van de Deck A gebruik, springt de pitch (tempo) naar -100 procent en stopt hij dus met spelen.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb morgen een optreden gepland staan dus zit een beetje met mijn handen in het haar...
Ik heb de laptop herstart, de drivers al opnieuw geinstalleerd, de S4 opnieuw geinstalleerd, het linker deck gerestored, opnieuw gecalibreerd, het jogwheel eraf gehaald.. Niets helpt.
In 'pauze' ?stand kan ik de pitch wijzigen, maar zodra ik op play druk springt hij naar -100%. Op geen enkele manier is dit terug te krijgen naar 0%.
UPDATE:
andere USB poort gepakt en eens flink aan het jogwheel gedraaid, nu lijkt het goed te gaan? Native Instruments biedt helaas niet de betrouwbaarheid die ik gewend ben (pioneer).??Toch maar overstappen op de XDJ-AERO ?