Poster: Lead
Wellicht inmiddels overvloedig omdat iedereen die Rekordbox gebruikt waarschijnlijk al de mail heeft gezien.... Maar ik heb dit weekend even geprobeerd om Rekordbox te gebruiken op Mountain Lion, maar dat kun je beter niet doen....
Rekordbox lijkt in principe te draaien, echter bij importeren van meer tracks gaat niet werken.... Heb verder exporteren niet geprobeert, maar hij loopt vast als je files importeerd...
Dus : Rekordbox gebruiken ---> NIET UPDATEN NAAR MOUNTAIN LION
Poster: Luxx?
ja dat is dus echt mega zuur. ik moet zaterdag op Boothstock festival draaien en ik heb geen manier nu om me set voor te bereiden
Poster: Luxx
ja dat is dus echt mega zuur. ik moet zaterdag op Boothstock festival draaien en ik heb geen manier nu om me set voor te bereiden
Poster: Lead
Wellicht inmiddels overvloedig omdat iedereen die Rekordbox gebruikt waarschijnlijk al de mail heeft gezien.... Maar ik heb dit weekend even geprobeerd om Rekordbox te gebruiken op Mountain Lion, maar dat kun je beter niet doen....
Rekordbox lijkt in principe te draaien, echter bij importeren van meer tracks gaat niet werken.... Heb verder exporteren niet geprobeert, maar hij loopt vast als je files importeerd...
Dus : Rekordbox gebruiken ---> NIET UPDATEN NAAR MOUNTAIN LION
Apple has released OS X Mountain Lion v10.8. Pioneer has been researching compatibility with OS X Mountain Lion v10.8 since its release.
As soon as we verified compatibility with our products, we will release compatibility information on this support site.
Currect software (Firmware, Driver and Application software) may not work with OS X Mountain Lion v10.8 properly at this moment
- Full functionality is not guaranteed with OS X Mountain Lion v10.8.
Bron: rekordbox.com
Poster: djcanta
Goed plan
en nu niet gaan zeggen met z'n allen dat Windows 't zo goed voor elkaar heeft als ze met een nieuw OS komen want dat is niet zo. Bij Microsoft kan je 't beste 10 jr wachten met updaten. Bij Mac OSX kan 't na een paar weken al.
Poster: Martullia
En daarom heb ik geen mac wordt door te weinig gangbare software ondersteund