Wie heeft MountainLion al geinstaleerd??? (3/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dolivieira    posted on 25-07-2012 23:37
Zoals de topic al vermeld. Wie heeft MountainLion al op zijn Mac staan en hoe reageerd ander software als Traktor, Serato, Ableton, Flstudio enz enz. Ik wil dat weten of het al werkt met ander software voordat ik ga upgraden. Toen bij Lion was er veel problemen met werking van ander software. Is het verstandig om te wachtenConfused Ik hoor het graag. En ik denk dat er andere Mac gebruikers die met hetzelfde gevoel zitten ook met die vraag zitten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

What do you think about Wie heeft MountainLion al geinstaleerd??? ??

Vote :   2 members like this  

Luxx    posted on 02-08-2012 11:44
ik snap je vraag niet.. wat moet er gebeuren met je playlisten? updaten heeft helemaal geen enkel effect op je bestanden, muziek of programma's of waar die staan, dat weet je?
www.mothermusic.nl
djcanta    posted on 02-08-2012 11:53
nou ja ik heb nog nooit een OS geupgrade en ik heb nu een draaiend systeem. Dus ik wil wel weten of m'n iTunes library niet ineens niet meer goed werkt maar gewoon in tact blijft. En dat Traktor 2.5.1 probleemloos draait. Wel essenti?el voor mij, ik verdien er wel de helft van m'n inkomsten mee. Cry
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Luxx    posted on 02-08-2012 11:58
je update alleen je systeem he? niet IEDER muziek bestandje of plaatje dat je op je computer hebt.. dus waarom zou ooit je playlist van iTunes veranderen? de extentie is niet ineens niet meer bruikbaar hoor. wat traktor betreft moet je kijken op hun site of hun programma al draait op Mountain Lion. waarschijnlijk wel. bij mij werkt gewoon alles
www.mothermusic.nl
LilQuint    posted on 02-08-2012 12:02
Wanneer je update heb je toch nog steeds gewoon al je muziek bestanden op de zelfde locatie staan?
mrmagix    posted on 02-08-2012 12:17
1 member likes this  Als je ooit windows hebt gedraait,kan ik die vraag wel begrijpen! Updaten is dan gelijk aan formateren.

Bij mac wordt er niets verwijdert, enkel het systeem geupdate
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
LilQuint    posted on 02-08-2012 12:18
Dan ga ik het is heel gauw doen haha Happy, laughing
Nazdrovje    posted on 02-08-2012 12:36
Traktor Scratch Pro 2.5.1 werkt trouwens vlekkeloos na de update naar Moutain Lion en een update van hun audio4 of 8dj beta driver.
Ondertussen al een aantal uur mee gedraait en nog geen problemen ontdekt.
Ik ben dus helemaal tevreden.
http://soundcloud.com/dj-nazdrovje
djcanta    posted on 02-08-2012 13:24
ok top.. dan ga ik upgraden! Happy, laughing thanks.
djcanta    posted on 02-08-2012 13:25
Poster: mrmagix
Als je ooit windows hebt gedraait,kan ik die vraag wel begrijpen! Updaten is dan gelijk aan formateren.

precies.. ik werk nu 4 jr met OSX en daar ben ik heel blij mee maar ik heb nog nooit OSX geupdate dus ik ken die gevolgen niet. En windows... 't is dat ik er op m'n werk mee moet werken ivm diverse software pakketten maar ik heb er zo'n punthoofd van gekregen dat ik er zelf nooit meer een euro aan uit zal geven. Daarom ben ik blij dat 't met OSX wel goed gaat. Dus ik vertrouw er op dat 't nu wel goed komt. Thanks!
LilQuint    posted on 02-08-2012 16:25
Nog 6 minuten....
Sebasz    posted on 02-08-2012 18:18
Als je ooit windows hebt gedraait,kan ik die vraag wel begrijpen! Updaten is dan gelijk aan formateren.

wat een onzin bij windows updaten blijf je ook al je bestanden behouden. je kan van xp naar vista of 7 upgraden zonder problemen.

daarnaast doet windows het de laatste jaren beter want als microsoft een servicepack uitbrengt voor windows of een nieuwe versie van windows blijven je programmas het gewoon doen en moet je niet wachten tot fabrikanten allemaal nieuwe software hebben?Cool?dit is echt een lachertje van apple en iedereen stinkt er in.

laatste keer dat ik een mac heb gekocht, dat weet ik wel

Poster:?djcanta
precies.. ik werk nu 4 jr met OSX en daar ben ik heel blij mee maar ik heb nog nooit OSX geupdate dus ik ken die gevolgen niet. En windows... 't is dat ik er op m'n werk mee moet werken ivm diverse software pakketten maar ik heb er zo'n punthoofd van gekregen dat ik er zelf nooit meer een euro aan uit zal geven. Daarom ben ik blij dat 't met OSX wel goed gaat. Dus ik vertrouw er op dat 't nu wel goed komt. Thanks!
 dan kun je beter naar een sociaal werkplek verhuizen als je niet eens met windows om kan gaanCry
User edit by Sebasz on 02-08-2012 @ 18:18:55 (78%)
Luxx    posted on 02-08-2012 19:41
2 members like this  wauw wat een frustratie, sebasz
www.mothermusic.nl
Sebasz    posted on 02-08-2012 19:44
ja beetje wel idd?Foot in Mouth?waar ik mij vroeger aan ergerde bij windows is nu allemaal naar mac os overgeslagen. allemaal bugs en ditjes en datjes wat gewoon niet relaxed is
mrmagix    posted on 02-08-2012 20:37
1 member likes this  Wel dan heb ik vandaag iets bijgeleerd denk ik. Al zou ik niet weten hoe je het doet door van xp naar vista te gaan zonder te formateren.

En mac vs pc, das ieder zijn mening toch? Het is zowiezo al een eindeloze discussie, dus je kan er blijven over [KNIP] en de sfeer wat verzieken of de slimmere zijn en er gewoon over zwijgen.

En er moet niemand naar een sociale werkplek verhuizen want hij heeft nooit gezegd dat ie er niet mee kan werken, hij krijgt het er gewoon op z'n zenuwen van. Mensen die niet kunnen lezen, die horen op de sociale werkplek, misschien iets voor jouw dan?

Ik vind persoonlijk mac OSX veel logischer werken dan microsoft, da's ook de reden dat het meer en meer bekend wordt bij de mensen. Maar zoals eerder gezegd, ieder zen mening en voorkeur. Werk je beter met microsoft, niemand dat je ervoor gaat afschieten, maar schiet jij ook de mensen niet af dat liever met OSX werken.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Mod edit by Sandr on 06-08-2012 18:31 (2%)
Luxx    posted on 02-08-2012 20:51
1 member likes this  

Ik vind persoonlijk mac OSX veel logischer werken dan microsoft, da's ook de reden dat het meer en meer bekend wordt bij de mensen. Maar zoals eerder gezegd, ieder zen mening en voorkeur. Werk je beter met microsoft, niemand dat je ervoor gaat afschieten, maar schiet jij ook de mensen niet af dat liever met OSX werken.

dat heb ik dus ook. als ik nu switch naar me windows laptop/pc irriteer ik me aan de omslachtigheid. vind me Mac echt bizar goed presteren. ik hoop maar dat dat niet tijdelijk is en hij lange tijd op deze manier door kan gaan
www.mothermusic.nl
djcanta    posted on 02-08-2012 23:29
beetje kansloze reactie Sebasz ... maargoed Embarassed
Dolivieira    posted on 03-08-2012 08:50
2 members like this  Effe voor de duidelijkheid. Hou het netjes. Ik heb geen zin in Mac vs PC discussies hier. daar hebik deze topic niet voor geopend.
Luxx    posted on 03-08-2012 10:30
1 member likes this  als je die niet wilt in een topic dat gaat over OS X of Windows dan moet je denk ik in een andere dimensie gaan leven want dat ga je geheid krijgen
www.mothermusic.nl
Dolivieira    posted on 03-08-2012 18:07
Dit topic gaat over wie er al Mountain Lion heeft geinstalleerd en er na of voordelen over ondervonden heeft. En niet over dat MAC ?beter is dan PC of andersom. daar hebben andere topics voor. En daar komen we toch nooit uit. Daar helpen we niemand mee. Is net zo'n discussie van wie was er eerder, de ?Kip of het Ei. Anders mogen ze van mij dit topic sluiten want ik wordt daar niks wijzer van.

Iedereen wat dat die Mac vs PC discussie een kansloze discussie is.
User edit by Dolivieira on 03-08-2012 @ 18:12:02 (54%)
djcanta    posted on 04-08-2012 11:22
omdat m'n vriendin een nieuwe macbook air heeft gekocht met gratis mountain lion update en we uiteraard vanwege iPhone ook dezelfde Apple-ID gebruiken kan ik mijn Macbook Pro ook gratis updaten!

wel zo lekker.. niet dat ik die 16 EURO niet kan missen maar toch. Goede service!
Dolivieira    posted on 04-08-2012 11:26
Marzel pik ben jij weer met zo'n vriendin. En ze draait ook nog. Dat kan dan haast niet fout gaan.?Cry
Sebasz    posted on 04-08-2012 13:30
Poster: djcanta
omdat m'n vriendin een nieuwe macbook air heeft gekocht met gratis mountain lion update en we uiteraard vanwege iPhone ook dezelfde Apple-ID gebruiken kan ik mijn Macbook Pro ook gratis updaten!

wel zo lekker.. niet dat ik die 16 EURO niet kan missen maar toch. Goede service!

Niks met service te maken, officieel mag dat niet eens. Heeft gewoon met het feit te maken dat Apple geen controle heeft ingebouwd. De reden daarvoor? Geen idee.
djcanta    posted on 05-08-2012 20:30
Ach ja ik klikte op 'kopen' en dat ik 't vervolgens niet kon prima. Mij boeit 't niet..

anyway; Als je Mountain Lion installeert dan kom je er wel achter dat je Kontrol S4 een probleem heeft. Ik stond gisteren 5 min. voor de tent open ging met dat probleem. Dikke ruis door de mixer heen. Snel even een WiFi hutspot gemaakt met de iPhone en de Beta Driver voor Mountain Lion / Traktor 2.5.1. gedownload. Toen was 't probleem opgelost.

Dus; even checken voor je stress krijgt Embarassed
Luxx    posted on 05-08-2012 21:20
Poster: djcanta

dat kan niet. de gratis update is niet via de AppStore maar via de site van Apple. je moet daar vervolgens de aankoop datum van je macbook geven en het serienummer. op basis daarvan word daarna door Apple beoordeeld of je de gratis update mag of niet.
lijkt me dus niet dat je een gratis update krijgt omdat je vriendin een nieuwe macbook heeft.

overigens is over meerdere MacBooks dezelfde Apple account gebruiken erg vervelend met Mountain Lion als je niet eigenaar bent van beide MacBooks. iMessage (de gratis sms-service a la Whatsapp) gaat via je Apple account. dus alle smsjes die je via imessage stuurt via je iphone, ipad of macbook is op beide macbooks te lezen. niet heel handig
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 05-08-2012 @ 21:22:38 (52%)
Dolivieira    posted on 05-08-2012 21:58
1 member likes this  Maar dan nog ?kan je de Mountainlion d?n downlaoden op op merrdere computers zetten. Dus als hij dezelfde apple account heb. Dan ben je er al. Want dan kan je hemop die andere computer daarna gewoon downloaden.

295 Users online: 94 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 28.169
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.506.170