Poster: FML
Waarom zou het niet kunnen hij werkt toch ook bij paps hier en daar wat klusjes , alle beetjes helpen. Beetje vreemd dat je een persoonlijk punt van het vaderschap er bijbetrekt .
Ik weet niet waar jij werkt maar als jij een lening moet afsluiten voor je macbook dan zou ik voor een andere baas gaan werken of leren sparen.
en dan nog wat maakt het uit ?!! al krijgt hij alles who give a fuck...
my 2 pence
on topic , Zoektip Hackintosh heb je een mac systeem vanaf 500-600 euro , beetje software/ hardware kennis en dat is makkelijk in elkaar te zetten.
Nja ?hij geeft zelf aan dat hij spullen heeft verkocht om het huidige te verkopen. hele drive in set enzo denk dat ie dat in eerste instantie niet allemaal zelf betaald heeft?

Een kleine macbook kost al gauw 1200 euro, als je op jezelf woont en je draait niet ieder weekend voor een leuk bedragje dat is dat erg veel geld. Als je dan ook nog een macbook nodig hebt voor school kan ik wel begrijpen dat je wat geld bijleent. Als je dan nog een 15' wil betaal je jezelf helemaal scheel. Snap niet dat ik ooit dat bedrag er voor neer heb kunnen leggen, maar goed dat is weer een hele andere discussie?

Maakt mij ook niet veel uit hoor, heb wat dat betreft ook totaal niks te klagen maar ik snap wel dat het voor sommigen tegen het zere been is als hier jonge kinderen vanalles krijgen zonder er hard voor te hoeven werken. Zeg niet dat dat per se in dit geval ook zo is, maar zeker wel discutabel.
Maar wat meer ontopic, erg slordig van pioneer. Er zijn weet ik veel niet hoeveel beta's geweest van mountain lion voor bedrijven. Hadden ze best toen al aan een update kunnen werken