Wie heeft MountainLion al geinstaleerd??? (2/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dolivieira    posted on 25-07-2012 23:37
Zoals de topic al vermeld. Wie heeft MountainLion al op zijn Mac staan en hoe reageerd ander software als Traktor, Serato, Ableton, Flstudio enz enz. Ik wil dat weten of het al werkt met ander software voordat ik ga upgraden. Toen bij Lion was er veel problemen met werking van ander software. Is het verstandig om te wachtenConfused Ik hoor het graag. En ik denk dat er andere Mac gebruikers die met hetzelfde gevoel zitten ook met die vraag zitten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

What do you think about Wie heeft MountainLion al geinstaleerd??? ??

Vote :   2 members like this  

LilQuint    posted on 27-07-2012 10:42
Poster: Luxx
en alles van pappie gekregen..

Nope, macbook goedkoop op de kop kunnen tikken en een hoop gespaard voor Mac Mini Thumbs Up.
Ik heb in heel mijn studio alleen het midi keyboard gekregen (Verjaardag 2012) en Korg Koassilator (Verjaardag 2011).
De rest heb ik allemaal verdient met feestje bij mensen thuis, bruiloften enzovoort. Allemaal dingen waar ik persoonlijk niks aan vind, maar door die dingen kan ik wel weer leuke dingen kopen, ook doe ik altijd wat klusjes thuis en bijv. poetsen in het bedrijf. Verdien je niet veel mee met die klusjes, maar alle beetjes helpen Winking my eye
User edit by LilQuint on 27-07-2012 @ 10:54:04 (100%)
Luxx    posted on 27-07-2012 11:10
sorry maar ik geloof echt niet dat je als 14-jarige zoveel verdient met draaien dat je een MacBookPro(zelfs 'goedkoop' betaal je nog steeds een godsvermogen), Mac Mini, CDJ100mk2x2, DJM700, KRK's, 21' scherm, Yamaha HS50m, Akoekstische platen en dan zal ik vast nog wel een aantal dingen missen, ZELF allemaal gekocht hebt.

ik geloof het nu niet, nooit niet en dat je zegt dat je het wel helemaal zelf betaald hebt doe je je vader echt te kort volgens mij

ik ben 21, werk me reet er helemaal af en ik heb er een lening voor uit moeten trekken om een MacBook Pro 13' te kunnen betalen
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 27-07-2012 @ 11:14:44 (28%)
LilQuint    posted on 27-07-2012 11:20
sorry maar ik geloof echt niet dat je als 14-jarige zoveel verdient met draaien dat je een MacBookPro(zelfs 'goedkoop' betaal je nog steeds een godsvermogen), Mac Mini, CDJ100mk2x2, DJM700, KRK's, 21' scherm, Yamaha HS50m, Akoekstische platen en dan zal ik vast nog wel een aantal dingen missen, ZELF allemaal gekocht hebt.

ik geloof het nu niet, nooit niet en dat je zegt dat je het wel helemaal zelf betaald hebt doe je je vader echt te kort volgens mij

ik ben 21, werk me reet er helemaal af en ik heb er een lening voor uit moeten trekken om een MacBook Pro 13' te kunnen betalen

Krks heb ik verkocht en in die plaatst de Yamaha's gekocht. Macbook heb ik voor 400 euro op de kop kunnen tikken (Macbook White met 13.3' scherm). CDJ's heb ik ongeveer 6 a 7 maanden voor gespaart en voor mijn DJM heb ik een hoop verlichting enzovoort (parren vooral) verkocht die ik in mijn drive in gebruikte, ook had ik voor de winkel waar ik hem heb gekocht nog een hoop kado bonnen gekocht. Mac Mini heb ik ook niet meteen zelf kunnen betalen, had eerst een computer die gewoon thuis door iedereen werd gebruikt, maar deze was gecrasht of er was iets mee. Heb deze best lang moeten af betalen.

Ik vind het zelf geen probleem als je het niet wilt geloven, maar ik heb echt niet dankzij mijn vader mijn spullen, een paar dingen gekregen voor mijn verjaardag zoals al hier boven vermeld. Maar voor de rest niks...

Maar laten we maar weer on-topic gaan in plaats van heel dit topic vol te spammen...
User edit by LilQuint on 27-07-2012 @ 11:26:47 (6%)
FML    posted on 27-07-2012 13:00

Waarom zou het niet kunnen hij werkt toch ook bij paps hier en daar wat klusjes , alle beetjes helpen. Beetje vreemd dat je een persoonlijk punt van het vaderschap er bijbetrekt .

Ik weet niet waar jij werkt maar als jij een lening moet afsluiten voor je macbook dan zou ik voor een andere baas gaan werken of leren sparen.

en dan nog wat maakt het uit ?!! al krijgt hij alles who give a fuck...

my 2 pence

on topic , Zoektip Hackintosh heb je een mac systeem vanaf 500-600 euro , beetje software/ hardware kennis en dat is makkelijk in elkaar te zetten.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Luxx    posted on 27-07-2012 13:05
Ik heb een eigen huis. Daarom. Dat ligt niet aan mijn baas. Ik heb wat meer verantwoordelijkheden die ik moet betalen dan een zak chips bij de AH en uitgaan
www.mothermusic.nl
nicos4    posted on 27-07-2012 13:35
kunnen we niet on topic blijven ,hier haalt de beste man geen antwoorden uit tochConfused

voel heer een beetje jalozie om de hoek komen, denk dat sommigen iets fout doen

on topic : durf het niet te zeggen over de nieuwe OS Embarassed
HouseContainer    posted on 27-07-2012 13:38
Zojuist nog via de e-mail van Pioneer:

Dear rekordbox users:
We have received reports of issues with rekordbox after users update Mac OS X to Mountain Lion(10.8).
Pioneer is working on an update to address these issues, which we will release on our support site (pioneerdj.com/support) after the update is finalized.
Thank you for your support.

Best regards,
Pioneer DJ
User edit by HouseContainer on 27-07-2012 @ 13:39:20 (5%)
djcanta    posted on 27-07-2012 14:50
Ik heb 't ook gehoord... slordig, maar ook bij Pioneer hebben ze blijkbaar wat meer tijd nodig om de software goed werkend te krijgen.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Sebasz    posted on 27-07-2012 15:34
Poster: FML
Waarom zou het niet kunnen hij werkt toch ook bij paps hier en daar wat klusjes , alle beetjes helpen. Beetje vreemd dat je een persoonlijk punt van het vaderschap er bijbetrekt .

Ik weet niet waar jij werkt maar als jij een lening moet afsluiten voor je macbook dan zou ik voor een andere baas gaan werken of leren sparen.

en dan nog wat maakt het uit ?!! al krijgt hij alles who give a fuck...

my 2 pence

on topic , Zoektip Hackintosh heb je een mac systeem vanaf 500-600 euro , beetje software/ hardware kennis en dat is makkelijk in elkaar te zetten.

Nja ?hij geeft zelf aan dat hij spullen heeft verkocht om het huidige te verkopen. hele drive in set enzo denk dat ie dat in eerste instantie niet allemaal zelf betaald heeft?Cool

Een kleine macbook kost al gauw 1200 euro, als je op jezelf woont en je draait niet ieder weekend voor een leuk bedragje dat is dat erg veel geld. Als je dan ook nog een macbook nodig hebt voor school kan ik wel begrijpen dat je wat geld bijleent. Als je dan nog een 15' wil betaal je jezelf helemaal scheel. Snap niet dat ik ooit dat bedrag er voor neer heb kunnen leggen, maar goed dat is weer een hele andere discussie?Cool

Maakt mij ook niet veel uit hoor, heb wat dat betreft ook totaal niks te klagen maar ik snap wel dat het voor sommigen tegen het zere been is als hier jonge kinderen vanalles krijgen zonder er hard voor te hoeven werken. Zeg niet dat dat per se in dit geval ook zo is, maar zeker wel discutabel.

Maar wat meer ontopic, erg slordig van pioneer. Er zijn weet ik veel niet hoeveel beta's geweest van mountain lion voor bedrijven. Hadden ze best toen al aan een update kunnen werken
User edit by Sebasz on 27-07-2012 @ 15:37:49 (12%)
HouseContainer    posted on 27-07-2012 16:20
Ik heb zelf geen mac hardware of software, maar heb de indruk dat Apple bij de laatste updates de OS architectuur heeft gewijzigd waardoor software vaker niet meteen compatible is met de nieuwe versie en eerst een update vereist.
Dolivieira    posted on 27-07-2012 20:06
Nou rekordbox/pioneer komt dus met een update. Dat is al een. Eerdaags komt Ableton live 8.4 uit. Die is 64bit. Ik had hem al verwacht. Maar ik heb een vermoeden dat ze wachten dat de compatible maken met Mountainlion met de vertraching te maken heeft. ik denk dat NI ook bezig is met de compatible maken van hun software. Dus eerdaags weer updates van Traktor. Maar ja, die hebben ook een bergsoftware. En Nexus2 is ook belangrijk voor mij. Nogmaals even wachten voor dan. Maar het gaat snel denk ik.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Luxx    posted on 27-07-2012 23:19
enige wat ik trouwens echt reet vind van Lion/Mountain Lion--> geen PowerPC applicaties support. wie de fuck heeft dat verzonnen? ik wil gewoon Age of Empires II spelen, bitches!!
www.mothermusic.nl
Luxx    posted on 27-07-2012 23:37
I'm trying out the new dictation function of my new Mac. I don't know how well it will pick up my voice over the things I'm saying because it is not my native language DOS. So I'm curious what the loop with what I'm saying right now this Fineout this is what I've said and if

*edit*

okay, dat kwam in de buurt.. maar nog niet helemaal
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 27-07-2012 @ 23:38:06 (22%)
Ywe    posted on 28-07-2012 23:56
serieus, WAAROM zou ik willen updaten? Voor dictaion? Niet in nederlands, leuke gimmic dus. Notification center? Heb Growl. iMessenger gebruik ik niet, en gebruik een oude samsung telefoon dus iPhone kppeling is niet aan de orde

enige wat ik kan bedenken is dat airplay wel sexy is.... maar heb (nog) geen Apple TV.?

Als mijn huidige PC dood is en er een iMac zal komen, en ik iPhone/iPad mocht hebben is het misschien wat. Voorlopig ben ik met Lion zoet, en een welkome update in safari! Zoeken in de adresbalk, yeuy!

Traktor update geld voor Advanced HID trouwens weer niet voor de CDJ850. In HID support is VDJ nog steeds beter dan Traktor... beetje jammer. De mapping doet het uiteraard wel, maar is maar 1 richtingsverkeer. Dus geen info op scherm of goede LED functionaliteit
Sebasz    posted on 29-07-2012 00:23
Poster: Ywe
serieus, WAAROM zou ik willen updaten? Voor dictaion? Niet in nederlands, leuke gimmic dus. Notification center? Heb Growl. iMessenger gebruik ik niet, en gebruik een oude samsung telefoon dus iPhone kppeling is niet aan de orde

enige wat ik kan bedenken is dat airplay wel sexy is.... maar heb (nog) geen Apple TV.?

Als mijn huidige PC dood is en er een iMac zal komen, en ik iPhone/iPad mocht hebben is het misschien wat. Voorlopig ben ik met Lion zoet, en een welkome update in safari! Zoeken in de adresbalk, yeuy!

Traktor update geld voor Advanced HID trouwens weer niet voor de CDJ850. In HID support is VDJ nog steeds beter dan Traktor... beetje jammer. De mapping doet het uiteraard wel, maar is maar 1 richtingsverkeer. Dus geen info op scherm of goede LED functionaliteit

safari is ruk draai gewoon chrome of firefox ofzo. hoewel firefox ook niet alles is.

airplay kan ook gewoon met lion hoor als je een airport express hebt. ik wacht wel ff tot de .1 versie ofzo
Ywe    posted on 29-07-2012 10:59
Ik vind fullscreen functionaliteit van safari wel fijn. Dat hebben (hadden) de andere browsers niet (misschien inmiddels wel)...

Pama    posted on 29-07-2012 11:17
Ik ben eigenlijk gaat updaten zonder na te denken of eventuele software niet meer bruikbaar zou zijn. Achteraf werkt alles zonder problemen. Logic en Rekordbox vertonen geen enkele issues.
Preserving the core
Sebasz    posted on 29-07-2012 21:24
Poster: Ywe
Ik vind fullscreen functionaliteit van safari wel fijn. Dat hebben (hadden) de andere browsers niet (misschien inmiddels wel)...

dat hebben de andere browsers ook al maaaanden?Cry?al een jaar als het niet meer is
User edit by Sebasz on 29-07-2012 @ 21:24:48 (16%)
Luxx    posted on 29-07-2012 23:05
Poster: Sebasz
safari is ruk draai gewoon chrome of firefox ofzo. hoewel firefox ook niet alles is.

airplay kan ook gewoon met lion hoor als je een airport express hebt. ik wacht wel ff tot de .1 versie ofzo

wat is kut aan Safari? nu met de Mountain Lion update is het echt top hoor. het werkt veel intu?tiever met alle gestures die je kan doen op de Mac. ik heb jarenlang Chrome gebruikt op mijn windows laptop maar op Mac vind ik Safari veel beter draaien
www.mothermusic.nl
LilQuint    posted on 30-07-2012 08:46
Poster: Pama
Ik ben eigenlijk gaat updaten zonder na te denken of eventuele software niet meer bruikbaar zou zijn. Achteraf werkt alles zonder problemen. Logic en Rekordbox vertonen geen enkele issues.

Knap dat Rekordbox bij jou wel werkt, en bij heel veel andere niet...
Xurion    posted on 01-08-2012 17:18
Ik ga hetvolgende week aanschaffen, hopelijk heb ik dan niet zoveel problemen...
Pama    posted on 01-08-2012 18:41
1 member likes this  
Poster: LilQuint
Knap dat Rekordbox bij jou wel werkt, en bij heel veel andere niet...

Klopt, dat las ik inderdaad. Ik heb van alles al geprobeerd. Nieuwe muziek erin geladen, playlists aanmaken, USB sticks opnieuw geupdate en vooralsnog geen problemen.
Preserving the core
Luxx    posted on 01-08-2012 19:33
Steam + alle games voor Mac die ik heb werkten trouwens zonder enige update
www.mothermusic.nl
b-man    posted on 02-08-2012 08:22
Ik wacht toch ook nog even met updaten zodat alle bugs eruit zijn. Overstap naar Lion was niet zo'n succes.
djcanta    posted on 02-08-2012 11:26
wie heeft Mountain Lion en hoe zit 't met je playlisten in iTunes en Traktor?

ben wel benieuwd... sta op 't punt om te updaten maar wil nog heel even wachten! Mijn vriendin heeft net een Macbook Air gekocht en ik moet zeggen dat Mountain Lion er wel heel dik uit ziet hoor. Maar om gelijk haar laptopje te 'vervuilen' met mijn muziek en software gaat haar denk ik iets te ver haha.

Dus Happy, laughing ben benieuwd naar de reacties hier.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||

262 Users online: 10 Guests (252 Unknown)
Pages generated today : 8.193
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.194