Wie heeft MountainLion al geinstaleerd??? (1/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dolivieira    posted on 25-07-2012 23:37
Zoals de topic al vermeld. Wie heeft MountainLion al op zijn Mac staan en hoe reageerd ander software als Traktor, Serato, Ableton, Flstudio enz enz. Ik wil dat weten of het al werkt met ander software voordat ik ga upgraden. Toen bij Lion was er veel problemen met werking van ander software. Is het verstandig om te wachtenConfused Ik hoor het graag. En ik denk dat er andere Mac gebruikers die met hetzelfde gevoel zitten ook met die vraag zitten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

What do you think about Wie heeft MountainLion al geinstaleerd??? ??

Vote :   2 members like this  

Sebasz    posted on 25-07-2012 23:41
Ja ik wil graag weten of logic 9.1.6 goed werkt op mountain lion.. durf niet te upgraden naar de laatste versie omdat ie dan misschien de serienummer niet meer accepteert?Cool
mrmagix    posted on 25-07-2012 23:43
Zoals bij lion ga ik nu ook bij mountain lion wachten tot alle kinderziektes eruit zijn. Dat andere users maar wat foefelen met bugs en incompatibiliteiten. Eens het systeem volledig stabiel en getest is, zal ik zelf ook de stap zetten.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Lead    posted on 25-07-2012 23:51
ik wacht ook nog even. Wilde er eigenlijk snel bij zijn, maar wacht in iedergeval nog wel heel even tot ik van de meeste programma's een update heb gehad. Bij Lion waren in begin idd compatibiliteits issues...
Let the BASS be louder
Dolivieira    posted on 26-07-2012 08:20
Idd, je kan als je buiten de deur draait ook niet permitteren dat je software hapert. Dus zoals jullie al zeggen. Effe wachten is verstandig. Laten we mekaar op de hoogte houden via deze topic dan.
Lead    posted on 26-07-2012 10:20
Ik ben op zoek naar bevestigiing dat Rekordbox draait onder Mountain Lion, als dat is bevestigd schakel ik over en kan ik gelijk zien of traktor, Serato en Live werken Winking my eye
Let the BASS be louder
Lomme_    posted on 26-07-2012 10:25
Heb gisteren gewoon de update gedaan, tot nu toe geen problemen ondervonden.
Luxx    posted on 26-07-2012 10:30
ik heb de update gemaakt. ik moest gewoon even mijn Logic, Final Cut Pro, iMovie en iPhoto updaten en verder werkte alles direct al. 0 problemen. 100% baas
www.mothermusic.nl
MaykFroix    posted on 26-07-2012 10:53
Poster: Lead
Ik ben op zoek naar bevestigiing dat Rekordbox draait onder Mountain Lion, als dat is bevestigd schakel ik over en kan ik gelijk zien of traktor, Serato en Live werken Winking my eye

Rekordbox werkt nog niet onder Mountain Lion ben ik bang.

http://www.twylah.com/MaxGraham/tweets/177062019952947200
djcanta    posted on 26-07-2012 12:36
wie heeft Traktor 2.5.1 draaiende onder Mountain Lion?
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Dolivieira    posted on 26-07-2012 12:41
Luxx daar was ik ook niet bang voor dat dat niet werkte. Het is namelijk allemaal applesoftware. Maar Ableton, Rekordbox, cubase, Protools, Serato, VirtualDJ , FLstudio worden allemaal door externe gemaakt. En dan heb ik het alleen over Muzieksoft.
HouseContainer    posted on 26-07-2012 13:45
Krijgen jullie als product eigenaren van Native Instruments software/hardware geen nieuwsbrieven:

Dear Native Instruments user,?

This newsletter provides important information about the compatibility of Native Instruments hardware products with MacOS 10.8, as well as with the current-generation MacBook Pro and MacBook Air models equipped with USB 3.0 ports.

Due to USB audio driver issues present in recent versions of OSX, some NI products will experience a degraded audio signal when used with OS X 10.8 'Mountain Lion' on any Apple hardware. The same issue occurs with the current-generation MacBooks under 10.7 using USB 3.0. Specifically, the following NI products are affected:

AUDIO 2 DJ / AUDIO 4 DJ / AUDIO 8 DJ?
AUDIO KONTROL 1?
GUITAR RIG MOBILE?
GUITAR RIG SESSION?
KORE 1?
RIG KONTROL 2 / RIG KONTROL 3?
TRAKTOR AUDIO 2?
TRAKTOR KONTROL S4?

Native Instruments has provided beta drivers* for these hardware devices to make them fully compatible with the newest Apple technologies. If you own one of the affected devices and run the latest MacOS version 10.8, or have a MacBook with USB 3.0, you can download and install the beta drivers from ourunprotected drivers and updates page....

Best regards,

The Native Instruments team?
HouseContainer    posted on 26-07-2012 13:47
Rekordbox wordt op het Pioneer forum melding gemaakt dat de database corrupt raakt zodra je er muziek aan toevoegd op het nieuwe OS.
Sebasz    posted on 26-07-2012 14:10
Poster: Luxx
ik heb de update gemaakt. ik moest gewoon even mijn Logic, Final Cut Pro, iMovie en iPhoto updaten en verder werkte alles direct al. 0 problemen. 100% baas

welke versie van logic draai je nu? en draai je hem legaal of?... want ik zit daar een beetje mee?Foot in Mouth
Dolivieira    posted on 26-07-2012 15:04
Poster: HouseContainer
Krijgen jullie als product eigenaren van Native Instruments software/hardware geen nieuwsbrieven:

Dear Native Instruments user,?

This newsletter provides important information about the compatibility of Native Instruments hardware products with MacOS 10.8, as well as with the current-generation MacBook Pro and MacBook Air models equipped with USB 3.0 ports.

Due to USB audio driver issues present in recent versions of OSX, some NI products will experience a degraded audio signal when used with OS X 10.8 'Mountain Lion' on any Apple hardware. The same issue occurs with the current-generation MacBooks under 10.7 using USB 3.0. Specifically, the following NI products are affected:

AUDIO 2 DJ / AUDIO 4 DJ / AUDIO 8 DJ?
AUDIO KONTROL 1?
GUITAR RIG MOBILE?
GUITAR RIG SESSION?
KORE 1?
RIG KONTROL 2 / RIG KONTROL 3?
TRAKTOR AUDIO 2?
TRAKTOR KONTROL S4?

Native Instruments has provided beta drivers* for these hardware devices to make them fully compatible with the newest Apple technologies. If you own one of the affected devices and run the latest MacOS version 10.8, or have a MacBook with USB 3.0, you can download and install the beta drivers from ourunprotected drivers and updates page....

Best regards,

The Native Instruments team?

Ja idd heb ik gister ook gelezen. Lees mijn post niet elke dag namelijk.
Winston    posted on 26-07-2012 16:00
Ben ik even blij dat ik geen USB gebruik, maar firewire voor Traktor.
Tic Toc
Dolivieira    posted on 26-07-2012 16:56
Gewoon verlopig geen MountainLion draaien dan. Heb ik met lion ook gedaan. Ik wacht wel dat alles ondersteund wordt.
Luxx    posted on 26-07-2012 21:53
Poster: Sebasz
welke versie van logic draai je nu? en draai je hem legaal of?... want ik zit daar een beetje mee?Foot in Mouth

9.1.7 legaal

Dolivieira, je noemt al een paar x FL studio, maar die draait toch nog niet op Mac? die zit nog in Beta-fase toch?
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 03-10-2012 @ 17:38:26 (1%)
Dolivieira    posted on 26-07-2012 21:54
Heb net een artikeL op de site DJWorx gelezen en de bijhorend comments en ook daar zeggen ze dat het nog niet verstandig is de upgrade te doen. Het is verstandig te wachten tot dat alle fabriekanten updates voor mountainlion heeft uitgebracht en dan naar mountainlion over te stappen. Vooral als je avankelijk ben van je Mac voor draaien en produceren. Tenzij je Logic gebruikt omdat die in opdracht van Apple is ontwikkeld.
Dolivieira    posted on 26-07-2012 21:56
Poster: Luxx
9.1.7 illegaal

Dolivieira, je noemt al een paar x FL studio, maar die draait toch nog niet op Mac? die zit nog in Beta-fase toch?

Ja dat kan kloppen. Mijn excusses
Luxx    posted on 26-07-2012 22:51
Poster: Dolivieira
Ja dat kan kloppen. Mijn excusses

ja ik dacht misschien zit je in het Beta team ofzo. ik was te laat met me ervoor aanmelden dus er zijn nog een hele hoop mensen voor mij die de Beta mogen proberen. werkt gewoon via CrossOver overigens dus helemaal voor Mac geschreven is het niet. lijkt me niet al te dramatisch als je overstapt naar Mountain Lion
www.mothermusic.nl
Lead    posted on 26-07-2012 22:58
Ik ben op mijn mac mini ML aan het downloaden. Die gebruik ik minder vaak dan mijn macbook dus kan daar dingen op proberen zonder dat het erg is als het toch niet werkt.

Over klein uurtje is hij er Happy, laughing

Weet alleen niet of ik traktor daar zomaar nog een keer mag installeren (heb hem officieel).
Let the BASS be louder
Nazdrovje    posted on 26-07-2012 23:56
Net ML ge?nstalleerd op mijn macbook pro van 2010 samen met de laatste update van Native Instruments Traktor Scratch Pro 2.5.1
Hiermee draai ik in combinatatie met de audi8dj of de audio4dj.

De beta driver (te downloaden op de site van NI bij hun gratis downloads) is noodzakelijk voor beide soundcards.
E?nmaal alles ge?nstaleerd is werkt het al een zonnetje.
(Wel nog niet langer dan 10min kunnen draaien)

Mischien ook belangrijk, ik het Lion ge?pdate naar ML. Had even geen tijd voor een clean instal.
http://soundcloud.com/dj-nazdrovje
Dolivieira    posted on 27-07-2012 00:18
Ja maar zaterdag moet ik draaien met 2 CDJ900 en traktor dus ik neem de gok niet. Moet trouwens hier thuis nog traktor laten werken in advance HID dus ben daar zaterdag nog ff zoet mee. Nee ik neem de risico nog niet. Ook weet ik nog niet hoe die met ableton reageert. Die gebruik ik op mijn Mac als onroad studio. Als er ineens een idee in mijn kop zit wil ik het kunnen omzetten in mijn mac en dan thuis met mijn super windows machine kunnen uitwerken. Dat werk tot nu toe perfect. Dus kan ik niet de risico nemen op conflicten. Ook hoor ik dat Rekordbox nog niet lekker werkt. Lead kan daar morgen uitsluisel geven op zijn mac mini. Ook die gebruik ik regelmatig op mijn mac om mijn sticks te kunnen voorbereiden. En ik gebruik mijn rekordbox ook thuis regelmatig met Prolink op mij CDJ900 en het werkt goed tot nu toe. Dus heb ik nog ff geduld tot alles goed werkt. Dat heb ik met ook met Lion gehad.
LilQuint    posted on 27-07-2012 10:15
Dit word gezegt over Ableton met Moutain Lion op het Ableton Forum:

I'm working on a pretty CPU intensive mixdown in Live 8.3.3 for a client, and so far Mountain Lion is working fine. There's about 40 tracks in this one, CPU is between 50-75% and it's working nice and smooth on my MBP. Once the new OS stopped indexing the drive again, it feels a little smoother over all, especially Safari.

The new dock icons are shinier and more 3D, that keeps throwing me off.

Ik denk dat ik hem op mijn Macbook installeer en nog niet op de Mac Mini die ik alleen voor produceren gebruik, is eventjes checken of alles werkt, en over een tijdje ook op de mini...
Luxx    posted on 27-07-2012 10:39
en alles van pappie gekregen..
www.mothermusic.nl

88 Users online: 15 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 52.985
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.441.359