nieuwkomer a dj wannabe
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

qiqibaba    posted on 25-07-2012 15:13
Beste mensen,

nieuwkomer hier, ik ben Jerry en al paar jaar in nederland gewoond. na een tijd naar dans muziek luisteren, besluit ik dat ik ook DJing wil leren. ik heb wat basis geleerd, via youtube en wat dan ook, en oefen ik thuis op paar cdj400 + djm 400(net geupgrade naar djm 800). ik zoek iemand die mij zou graag willen helpen met DJing, die verbeter ik van een beginner naar ervaren.

als je wilt, ik neem graag les van jou, met vergoeding per uur of wat je wilt. ik woon in Amsterdam, als je niet ver van mij ben, ga ik langs bij jou komen, of andersom. ik hoor graag van jou!

ik heb dit bericht vroeger bij andere geplaatst, kreeg ik alleen maar online tips. ik zou heel graag iemand naast om effe meeoefenen of mn vraag beantwoorden. als je interesse hebt, neem graag contact met mij. alvast bedankt!

mijn e-mail addres: qiqibaba7788@hotmail.com

mvg
Jerry
User edit by qiqibaba on 26-07-2012 @ 23:29:30 (2%)

What do you think about nieuwkomer a dj wannabe ??

Vote :   

Lead    posted on 25-07-2012 15:18
Hi Qiqibaba,

Welkom op DJResource, je moet hier genoeg tips kunnen vinden denk ik Winking my eye

In Amsterdamo zouden toch mensen genoeg moeten zijn die je een stapje de goede kant op kunnen helpen.
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

205 Users online: 140 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 40.399
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.312.179