Wie zou mij graag willen helpen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

qiqibaba    posted on 24-07-2012 10:55
Beste Mensen,

ik ben Jerry en al paar jaar in nederland gewoond, en ik zoek iemand
die mij zou graag willen helpen met DJing. ik neem graag les van jou. ik
betaal per uur of wat je wilt. ik woon in Amsterdam, als je
niet ver van mij is, kan ik langs bij jou komen, of andersom.
ik hoor graag van jou!

mvg

Jerry

p.s. ik spreek simpele nederlands, liever engels.
mijn e-mail addres: qiqibaba7788@hotmail.com
User edit by qiqibaba on 26-07-2012 @ 23:30:19 (10%)

What do you think about Wie zou mij graag willen helpen? ??

Vote :   

Drumworks    posted on 24-07-2012 20:07
toch handig als je hiervoor maar 1 topic opent en geen 2 Winking my eye
The beats are still banging :)
qiqibaba    posted on 24-07-2012 20:20
welke onderdeel valt hij in dan? dit is mn allereerst topic.
Drumworks    posted on 25-07-2012 11:02
om het onderdeel gaat het niet zozeer, het gaat er meer om dat je maar 1 topic had moeten aanmaken voor dit. Bovendien is het hier op djr normaal als je nieuw bent om hier een appart topic voor te openen zodat je je even kunt voorstellen aan de rest. weten ze gelijk met wat voor eprsoon ze te maken hebben en dit pakt natuurlijk weer beter uit voor jou vraagCry
The beats are still banging :)
qiqibaba    posted on 25-07-2012 14:50
1 member likes this  bedankt voor het tip~~
RYOSHINX    posted on 30-07-2012 19:15
Ik wil toch even een ding zeggen voor je dit serieus gaat nemen. Houd er rekening mee dat niet iedereen zomaar kan leren draaien, je moet wel degelijk gevoel voor ritme hebben.
Goodlife
Blackaround    posted on 30-07-2012 19:23
1 member likes this  Leren draaien leer je door zelf te oefenen!
Voor je deftig kan draaien zal je uren,uren en uren achter je dj set moeten staan!

Het beste is dat je alles vanzelf leert, dat gaat het beste, en dan ben je later ook fier op jezelf dat je wat je bereikt hebt, je dat enkel aan jezelf hebt te danken! En aan niemand anders die jou bv heeft geholpen.

dance2mix    posted on 30-07-2012 21:00
@ Mr. Ryoshinx, Zou u zichzelf misschien ook in het daarvoor bestemde topic kunnen kunnen voorstellen?
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
RYOSHINX    posted on 30-07-2012 22:31
1 member likes this  
Poster: dance2mix
@ Mr. Ryoshinx, Zou u zichzelf misschien ook in het daarvoor bestemde topic kunnen kunnen voorstellen?

Ik stel me wel voor wanneer ik daar tijd voor heb, ik probeerde even snel DJR uit Happy, laughing.

Alles op zijn tijd.
Maar goed ontopic; veel succes gewenst, helaas kan ik je niet helpen.
Goodlife
AdenFarleigh    posted on 31-07-2012 14:13
Poster: Blackaround
Leren draaien leer je door zelf te oefenen!
Voor je deftig kan draaien zal je uren,uren en uren achter je dj set moeten staan!

Het beste is dat je alles vanzelf leert, dat gaat het beste, en dan ben je later ook fier op jezelf dat je wat je bereikt hebt, je dat enkel aan jezelf hebt te danken! En aan niemand anders die jou bv heeft geholpen.

?
Dat ben ik niet met je eens; je gaat toch niet voor niks naar school? Waarom zou je dan geen DJ lessen kunnen nemen?
?
Even iets dieper in op t topic: Hij is niet echt een rookie meer ben ik achter gekomen, tis meer dat hij z'n sets naar 'the next level' wilt tillen en niet echt weet hoe.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Dolivieira    posted on 31-07-2012 14:30
Tutorials kijken is de beste oplossing. Kijk naar Ellaskins of hoe heet die gozer op Youtube. Ook kan je de Serie van Pioneer kijken How To DJ? Serie 1 Leer je de Basis, Serie 2 Next level en Serie 3 leer met meer effecten tricks om gaan. Daarna is het echt Oefenen, Oefenen en Oefenen. En iemand die het gevoel niet heeft neem maar van mij aan die leert het niet. Ook niet met een Sync knop. En er zijn mensen die later het gevoel krijgen of waar het best lang duurt voor dat ze de techniek in de vingers krijgen. Dus als het niet in een keer of een aantal keren lukt wil niet zeggen dat je echt het gevoel niet hebt.?Ben je al een?jaar of 3, 4? en het lukt niet zoek een andere Hobby.?

Maar het is blijven?Oefenen, Oefenen en Oefenen. Zelf ik die al 26 jaar draai oefend nog wekelijks een paar dagen. Nieuwe Nummers, Tricks?en technieken leren kennen. Ook leren met nieuw apparatuur om gaan.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 31-07-2012 @ 17:56:53 (2%)
qiqibaba    posted on 31-07-2012 17:49
2 members like this  wow, het is maar paar dagen en al een hot topic geworden. ik wil eerst bedanken aan iedereen die zij neming hierover gebracht heeft. moet zeggen dat ik snap niet sommige commentaren wegens beperkte taalvaardigheid. ik ben ook aan het nederlands leren.

ik ben er wel eens dat het leren draaien komt vanuit vanzelf leren en oefenen. het lijkt mij nu zoals nederlands leren,
gaat langzaam met moeite, heb ik geen gevoel van de taal? misschien. maar toch wil ik blijf leren. en als ik iemand heb naast mij staat en commentaar geeft of mij corrigeert, dan gaat het veel sneller dan tegen de muur praten,, geloof ik.

of ik talent of gevoel heb, maakt nu niet zo veel uit. gewoon iedereen hier leren kenen en misschien persoonlijk contact nemen is ook leuk. ik heb nog geen dj vrienden.

@Aden, extra bedankt!
RAS    posted on 01-08-2012 00:23
2 members like this  

Misschien moet de voorstel-politie maar politieagentje gaan spelen op het nickelodeon forum? Irritant gezeur over verplicht voorstellen zodat de 14 jarige popie-jopies hallo kunnen zeggen...
User edit by RAS on 01-08-2012 @ 00:23:36 (2%)
AdenFarleigh    posted on 01-08-2012 01:05
1 member likes this  
Poster: RAS

Misschien moet de voorstel-politie maar politieagentje gaan spelen op het nickelodeon forum? Irritant gezeur over verplicht voorstellen zodat de 14 jarige popie-jopies hallo kunnen zeggen...

?
 ?
Cool Cool Cool Cool Cool
?
?
?

?
Graag gedaan Qiqibaba, hoor het wel van je Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
User edit by AdenFarleigh on 01-08-2012 @ 01:05:53 (8%)
LouisCasper    posted on 01-08-2012 01:37
1 member likes this  Als je zelf een set hebt kan ik je wel wat les geven. Ik woon over een maandje ook in Amsterdam.
http://www.louiscasper.com

This is an old Topic

No new postings for 4.667 days.
 Post CommentThat would be 155.6 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

148 Users online: 30 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 59.767
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.732.719