[FL] mixer track -> send -> terug naar track?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Zebix    posted on 21-07-2012 14:24
Yo,

ik zou het graag het volgende doen in fl studio 9, als het mogelijk is..

Ik zit met een plugin dit een gate nadoet.. maar ik zit met verschillende lagen in mijn synths die elk een aparte EQ en nog andere plugins gebruiken. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om op 1 track die gater plugin te zetten en dan alle tracks daarnaartoe sturen, en dan terug sturen naar hun originele track. Anders moet ik op elke indiviuele track die gater plugin zetten en jah beetje cpu intesief.. maar het is ook niet echt overzichtelijk imo

Weet iemand hoe dit moet, indien het mogelijk is?

Alvast bedankt!

What do you think about [FL] mixer track -> send -> terug naar track? ??

Vote :   

main    posted on 21-07-2012 14:47
Iedere synth op een apart kanaal. Daarna vanuit dat kanaal naar 1 lege channel waar je de gate op zet. dit kan door: rechtermuisknop > link through selected channel only. (onderaan de mixertrack waar je alles samen wilt hebben)
Larsz    posted on 21-07-2012 15:13
Gewoon een bus van maken met die mixer send dingen onder de faders.
Zebix    posted on 21-07-2012 16:21
jah ik heb geen probleem met de aparte synths naar die ene bus te sturen..

het problem is om die output (dus na de gate) terug te sturen naar ieder individuele track, zodat ik na de gate PER synth nog extra eq en dergelijke kan uitvoeren..

ik weet niet of het mogelijk is maarja, ofwel snap ik het gewoon niet wat jullie bedoelen :D
main    posted on 21-07-2012 16:38
Ik snap je probleem niet, eq na gate en voor de gate zit geen verschil in? Gewoon op het kanaal gooien van de synth waar je de eq overheen wilt hebben...?

teruglinken kan niet, omdat teruglinken ook niks oplevert..
Zebix    posted on 21-07-2012 16:57
nee dat is waar, maar een reverb/delay bv wel toch..? ik zal het nog eens bekijken, misschien kan ik het gewoon op de bus al zetten.

toch bedankt! Winking my eye
User edit by Zebix on 21-07-2012 @ 16:58:01 (4%)
Luxx    posted on 21-07-2012 18:11
zoals hierboven gezegt stuur je gewoon alle synths naar een appart FX kanaal.

EQ kan je doen op de apparte kanalen. Reverb/Delay zou ik gewoon na de gate zetten
www.mothermusic.nl

This is an old Topic

No new postings for 4.787 days.
 Post CommentThat would be 159.6 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

190 Users online: 156 Guests (34 Unknown)
Pages generated today : 67.862
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.864.899