Bouncy is back.... onder een nieuwe naam! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Wytse    posted on 19-07-2012 19:19
Hoi allen,

Voor sommige ben ik nieuw, voor sommige ben ik een oude bekende. Ik ben vroeger overvloedig actief geweest op dit forum onder de naam Bouncy. DJResource is op een gegeven moment aardig in de vergetelheid geraakt?bij mij, echter, nu ik klaar ben met school en weer wat tijd over heb, heb ik weer zin om regelmatig wat bij te dragen aan dit forum.

Waarom een nieuw account?
De oudere DJR leden zal het vast niet ontgaan zijn dat ik een behoorlijke 'reputatie' heb opgebouwd onder de naam Bouncy, deze reputatie is deels positief, maar ook redelijk negatief. Verder ben ik van de naam Bouncy afgestapt en heb ik geen zin in een nickchange, ik begin liever met een schone lei.

Hoe gaat het nou met me?
Ik ben inmiddels afgestudeerd aan het RijnIJssel College in Arnhem en werkzaam als Freelancer (http://audiotechniek.com/), ik werk op plekken als SoundVision Studio en Emastering (beide gelegen in Arnhem) en hou me bezig met het opnemen en mixen van allerlei muziekstijlen (en nu dus ook een beetje mastering). Ik onderscheid mezelf door analoog en 'vanuit de muziek' te mixen, het woord plug-in komt niet voor in mijn woordenboek. Dat is ook de reden dat menig dance producer mij heeft gekozen om zijn of haar productie te mixen. (Lead, ik hoop dat je dit niet ziet als reclameConfused)

Ik hoop vooral een hoop gezelligheid te kunnen bijdragen op dit forum en mensen te kunnen helpen met vragen over mixing van hun eigen producties.
White Sea Studio

What do you think about Bouncy is back.... onder een nieuwe naam! ??

Vote :   

Tekhead    posted on 21-07-2012 22:35
Poster: Wytse
Klopt, sinds ze een relatie heeft heb ik ook nog maar sporadisch contact met d'r....

Vind dit jammer, want Esm?e had toch serieus wat potentieel.
EnAsh heeft dat helemaal overgenomen, wow zeg ik zo
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Wytse    posted on 22-07-2012 11:23
Poster: Tekhead
Vind dit jammer, want Esm?e had toch serieus wat potentieel.
EnAsh heeft dat helemaal overgenomen, wow zeg ik zo

Je bedoelt Ashley?

Ik ken Esm?e en Ashley beide persoonlijk en om eerlijk te zijn had ik bij Esm?e wel verwacht dat het minder zou gaan worden. Ashley daarintegen straalt echt uit dat ze er dolgraag in verder wil, heel ambitieus ook.

Gewoon gevoelskwestie hoor, kan zijn dat ik er naast zit....
White Sea Studio
Tekhead    posted on 22-07-2012 13:01
Je bedoelt Ashley?

Ik ken Esm?e en Ashley beide persoonlijk en om eerlijk te zijn had ik bij Esm?e wel verwacht dat het minder zou gaan worden. Ashley daarintegen straalt echt uit dat ze er dolgraag in verder wil, heel ambitieus ook.

Gewoon gevoelskwestie hoor, kan zijn dat ik er naast zit....

Ja Ashley, bedoel ik.
Ik ken ze beide niet persoonlijk, heb er wel eens contact mee via FB, en vroeger regelmatig ook via pm op djr, en had toen gevoel dat ze het wel ging maken omdat ze er toen toch veel mee bezig was en snel vooruit ging, maar sinds haar relatie heeft ze blijkbaar een knop omgedraaid, alsof haar vriend er niet mee opgezet was/is.
Bij Ashley ging het minder snel, maar ze is intussen op kruissnelheid en ze neemt een hoge vlucht, kwaliteitsvlucht. Dat er bij Ashley potentieel inzat heb ik altijd geweten, maar dat het ineens zo goed en snel ging, daar ben ik wel verbaasd over. Ashley heeft alleszins alles om het te maken, hoop het ook voor haar.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 26-07-2012 22:08
?Ik onderscheid mezelf door analoog en 'vanuit de muziek' te mixen, het woord plug-in komt niet voor in mijn woordenboek

Cry?analoog, daar houd ik van

en welkom terug!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Wytse    posted on 26-07-2012 22:12
Poster: Estacy
img title='Cry' src='////www.djresource.eu/images/smiles/super.gif' alt='Cry' border='0'>?analoog, daar houd ik van

en welkom terug!

Jap, Analoog, niet na te maken ben ik gister weer achter gekomen... Lees even vanaf het kopje plugins in dit artikel (eigen site trouwens...)
White Sea Studio

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

321 Users online: 133 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 36.294
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.308.074