Poster: Tekhead
Dat zou mooi zijn, maar of dat na een tijdje in de praktijk nog haalbaar gaat zijn, is toch ?nog afwachten, je zit toch niet gans de dag achter je computer te wachten. Ik zou in elk geval het niet vermelden op de site. Vind het een knap initiatief van jullie, veel suc6 ermee Limb.
Poster:?Ashley
cool limb go for it
Poster: Limb-Girdle
Thanks gasten! Jullie input wordt enorm gewaardeerd. Als jullie willen meewerken met dit project, stuur mij dan even een pm. Mijn streven is om het eind september van de grond te tillen.
Poster: Roov
Ik ben altijd bereid om mee te helpen, dat weet je. PM is denk ik niet nodig aangezien we elkaar al spreken via Whatsapp
Poster: Wytse
Limb, als je nog een afmix-guru zoekt, ik heb per week regelmatig wat vrije uurtjes waarin in mixen wil beoordelen (bedoeling is denk ik uitgebreide opbouwende kritiek met tips 'nd tricks?) Stuur maar effe een PM
Poster: ThomasB
Ik wil me ook best aanmelden voor de beta, maar bedoel je dan om te beoordelen of om jou track te laten beoordelen?
En als je track beoordeeld wordt, wordt hij toch nergens online gezet?
Ik ben namelijk tracks aan het maken voor the Army of Bastards #2 en deze tracks mogen dus nog nergens online komen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.