Poster: Snoey
Waarom nou weer Facebook intergratie??
Der zijn ook mensen die niet hun hele hebben en houwe met het internet wilt delen.
Poster: Snoey
Waarom nou weer Facebook intergratie??
Der zijn ook mensen die niet hun hele hebben en houwe met het internet wilt delen.
Poster: Limb-Girdle
Bewuste keuze om dubbele accounts te voorkomen. In het verleden hebben we ook een forum gerund met daarin users die dubbele accounts gingen aanmaken om vervolgens hun eigen tracks te 'beoordelen'. Aangezien iedereen tegenwoordig een Facebook account heeft en eigenlijk niet zo snel een tweede account via FB aanmaakt, hebben we hier voor gekozen.
Je shared verder geen informatie op je Facebook met een account op DJ-Lounge, andersom ook niet: je logt enkel in met hetzelfde wachtwoord en e-mailadres van Facebook.
span>Peepz!
...Vervolgens wordt jouw track beoordeeld door mensen die wij hiervoor inhuren (denk aan labels, muziek producers, afmix guru's). Je track zal beoordeeld worden op verschillende aspecten, zodat je precies weet wat je nog moet verbeteren.
...Limb
Poster:Limb-Girdle
Bewuste keuze om dubbele accounts te voorkomen. In het verleden hebben we ook een forum gerund met daarin users die dubbele accounts gingen aanmaken om vervolgens hun eigen tracks te 'beoordelen'.
Poster: Sebasz
Dan schiet je daar wel tekort op user-experience vlak. Als mensen dubbele accounts gingen aanmaken was het beter geweest daar (evt. individueel) tegen op te treden, dan andere goedwillende gebruikers benadelen?.
Ben ook tegenstander van die fb integratie maar dat had ik al op vato gepost
Poster:?Dennis1981
Dat hoeft nu toch geen probleem te zijn, omdat alleen de mensen die jij aanwijst gaan beoordelen en niet de mensen die zelf een account aanmaken ?
Poster:?BennoRevelli
Idee klinkt goed!
Poster:?allremix
Ik vind het een erg goed idee,
zeker omdat ik als ?''beginner'' nog aardig wat feedback - echt goede feedback - kan gebruiken.
De inspiratie voor deze manier kwam voort uit Spotify, waar je enkel met een Facebook account kunt inloggen. Gezien het karakter van een besloten community + velen die aangeven liever niet met Facebook te willen inloggen stappen we af van deze optie en kunnen zij via een registratie formulier een account aanmaken. Ieder account zal wel goedgekeurd worden door onze crew.
De inspiratie voor deze manier kwam voort uit Spotify, waar je enkel met een Facebook account kunt inloggen. Gezien het karakter van een besloten community + velen die aangeven liever niet met Facebook te willen inloggen stappen we af van deze optie en kunnen zij via een registratie formulier een account aanmaken. Ieder account zal wel goedgekeurd worden door onze crew.
Poster: Lomme_
?? Ik heb gewoon zonder mijn Facebook ingelogd op Spotify, ben niet zo voor sociaal-ge?ntegreerde shit. Als ik een nummer wil delen doe ik dat zelf wel.
Poster:?Sebasz
Toppie?Hoewel ik wel nog mijn bedenkingen heb bij de verplichte goedkeuring. Betekent het dat je dan ook niks kan doen totdat je account is goedgekeurd?
Praktisch gezien wel. Heb je betere suggesties?
Poster: Rusafli
Ik vraag me altijd af als je dit doet, en begrijp me niet verkeerd, wat er voor voordelen voor jullie aan zitten ?
Derden inhuren om tracks te beoordelen kost geld ? Dit wil je natuurlijk terug verdienen ??
Poster: Rusafli
Die inkomsten via advertenties begrijp ik. Je bent niet de enige die dit zo doet.
Maar buiten de voldoening, die top is natuurlijk, kan ik me voorstellen dat er soms een top track wordt aangeleverd waar een label erg blij mee is. Waar staan jullie dan in dit traject ? Of is jullie job dan gedaan ? Iedereen bedankt en klaar ?
Poster:?Tekhead
Als de goedkeuring geen dagen duurt zal dat allemaal wel meevallen zeker.
Ons streven is om dit binnen een uur te regelen. Zodra er een nieuwe gebruiker wordt aangemeld, worden wij hiervan per email op de hoogte gesteld. Het zal dus geen uren / dagen duren voordat een artiest toegang heeft tot het forum.
Poster: Sebasz
Dan schiet je daar wel tekort op user-experience vlak. Als mensen dubbele accounts gingen aanmaken was het beter geweest daar (evt. individueel) tegen op te treden, dan andere goedwillende gebruikers benadelen?.
Ben ook tegenstander van die fb integratie maar dat had ik al op vato gepost
Poster: Ashley
cool limb go for it