XLR Kabel Verkoop
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

KevinL    posted on 18-07-2012 03:10
Hallo allemaal,?

Ik loop al enige tijd met een idee in mijn hoofd maar heb het nog niet eerder naar buiten gebracht.

Ik zit zelf al enige jaren in de verhuur van Drive-In shows en dat gaat nog altijd erg goed.
Echter wil er wat bij gaan doen.

De verkoop van XLR kabels.
Denk hier bij aan kabels op maat, kleurcodering, speciale verlopen enz.
Nu zit ik er alleen mee in de maag dat grote namen als het bedrijf met het roze logo ook kabels aanbied.
Echter na het nodige zoek en speur werk ben ik er in geslaagd onder hun prijs te komen met mijn kabels.

De vraag aan jullie nu alleen is.

Zal er markt voor zijn, het gaat dus om het volgende.?

Kabels op maat gemaakt voor elke klant.
Zei kiezen :

- Kabel merk
- Connector merk
- Eventuele kleurcodering/Krimpkous
- Kabel lengte
- Type connectoren

Vervolgens kan ik garanderen dat ik goedkoper ben dan bijv. het bedrijf met het roze logo.

Wat is jullie gedachte hier over, let me know !

Mvg,

Kevin

What do you think about XLR Kabel Verkoop ??

Vote :   

dance2mix    posted on 18-07-2012 08:34
Als jij een officieel bedrijf hebt wat deze kabels goedkoper kan verkopen dan zou ik persoonlijk niet aarzelen deze bij jou te kopen.
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
ArTy    posted on 18-07-2012 09:52
Ik zou er zelf niet aan beginnen.. Je kan misschien wel goedkoper zijn maar je moet ook vindbaar zijn op het web.. Er zijn al talloze bedrijven die XLR kabels aanbieden. Nu wil jij je richten op de geluidsverhuur bedrijven denk ik zo omdat je kabels met kleurcods ect. aan gaat bieden. Nu hebben de grotere geluidsverhuur bedrijven vaak al een vaste dealer aar ze een leuke korting krijgen. Hierdoor zit jij weer boven die prijs. En wie weet gaat het bedrijf met het roze logo ook wel zakken in prijs als jij het goed zou doe met de verkoop.

Aan de andere kant, ondernemen is altijd risicovol maar wellicht is het toch een gat in de markt en kun je er leuk aan verdienen. Ik weet ook niet wat voor marges je dadelijk gaat krijgen bij je kabels.
tek-zotic    posted on 18-07-2012 10:14
zoals arty zegt: je moet vindbaar zijn
als je je naam kan maken, denk ik zeker dat er markt voor is
naar ik zo kan lezen zou ik wel bij jou willen bestellen als ik kabels nodig heb
Sebasz    posted on 18-07-2012 14:29
denk ook wel dat er markt voor is, maar wil je hier van rond kunnen komen zal je een groot risico moeten nemen en veel moeten investeren: voor wat arty idd al zegt je vindbaarheid, maar ook je webshop etc.

ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou het je niet heel erg aanraden. Tenzij je een keer leuk wat als extraatje wil verkopen en dus niet veel investeert. Dan moet je o.a. zorgen dat je je voorraden zeer laag houdt en niet teveel investeren in je webshop/site en marketing
User edit by Sebasz on 18-07-2012 @ 14:31:53 (100%)
Gerdo    posted on 18-07-2012 14:36
Als ik jou was zou ik het niet doen, je kunt wel goed werk leveren maar je moet het wel kunnen verkopen. Wat al eerder gezegd is ze moeten je kunnen vinden. En je moet inversteren, en dat moet je er wel uit kunnen halen.
joostvd    posted on 10-08-2012 23:31
Ik denk persoonlijk niet dat de markt groot genoeg is om alleen specifiek daar op te gaan concureren met Bax-shop.
Ik denk dat bax-shop dit er bij doet,als service naar de klant dat ze bij hun alles in 1 keer kunnen kopen.
Sorry!
Wytse    posted on 11-08-2012 00:03
Solderen is trouwens ook iets wat je niet zomaar kan... Als ik kabels bij bax o.i.d koop weet ik 100% zeker dat de kabels goed zijn. Echter soldeer ik alles zelf (behalve de v.d.hul verbindingen, die zijn niet te solderen :S) en ik denk dat meerdere dit doen. Ik weet niet of je XLRen e.d ook netjes met krimpkous maaktConfused Aangezien ze echt in iedere situatie 100% betrouwbaar moeten zijn.

Mocht je hier trouwens helemaal aan voldoen en echt een serieus bedrijf op willen starten, dan wil ik best wel iets van een reviewtje over je schrijven, echter alleen als we het over TOP kwaliteit hebben...
White Sea Studio

This is an old Topic

No new postings for 4.766 days.
 Post CommentThat would be 158.9 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

219 Users online: 119 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 36.310
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.833.347