Poster: dj-zero. Dat is dan een fout van Musicstore zelf. Want als de speler gelijk naar Pioneer hadden gestuurd, was het probleem gelijk opgelost geweest.
Na anderhalve maand wachten op de winkel uit Keulen, heb ik dan eindelijk mn cdj terug!
Het heeft me heel wat zenuwen gekost, aangezien ik de speler op een zaterdag(anderhalve maand geleden) weg heb gebracht en men mij vertelde dat de dj-gear reparateur niet aanwezig was, maar beloofde dat ik de daaropvolgende maandag te horen zou krijgen wat het was en of het onder garantie zou vallen.
Na 3 weken had ik echter nog steeds niet gehoord en heb ik voor het eerst de telefoon gepakt, gebeld en ik kreeg te horen dat 3 weken nog niets was! ik moest maar 6 weken wachten. Toch wilde ik graag weten wat nou de stand van zaken was en of het mij geld ging kosten, hierover zou ik dan de volgende dag gemaild worden...
Ook dit bericht heb ik niet ontvangen en toen heb ik afgelopen maandag maar weer eens gebeld na 6 weken wachten. Men zei me aan de telefoon dat de speler terug was naar de pioneer fabriek maar meer kon men mij niet vertellen, dus ook niet of het wat zou kosten. (Als het geld zou kosten had men mij beloofd me eerst in te lichten). Ze beloofde me echter dat ik de volgende dag een mail zou krijgen met de informatie, ze zou hier extra aantekeningen en reminders van maken.
?
Nouja aan t eind van de week op zaterdag morgen zie ik dan eindelijk dat mn cdspeler weer thuis is!
Pioneer heeft het gratis voor mij opgelost, en t scherm doet het weer prima. Volgens de factuur is het scherm gewoon even schoongemaakt van de binnenkant.
?
Kortom ik werd gek van de communicatie binnen de musicstore, maar de uiteindelijke service hebben ze wel geleverd! Jammer dat het zo lang duurde.
?
Ik denk dat er nu langzaam wel een slotje mag op dit topic??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.