Poster: dj-zero
Ja ik heb m idd geopend in een vochtige ruimte, zelfs buiten, en daarna 2 weken dicht gehad.
Maar mocht het idd condens zijn zou dit er na een middag op de kop liggen eigenlijk wel uit moeten zijn?
Naja ik laat hem nog maar een tijdje droog uit de flightcase staan, t zal me benieuwen.
Iemand nog tips?
Poster: dj-zero
Maar mocht het idd condens zijn zou dit er na een middag op de kop liggen eigenlijk wel uit moeten zijn?
Poster: Dolivieira
Gewoon wegbrengen is altijd beter. Pioneer geeft 3jaar garantie. Het is altijd klote dat je dat ding dan ff moet missen. Maar dit probleem denk ik niet dat die lang weg is. Hij wordt ff ode schoon gemaakt van binnen en van buiten. En dan heb je hem weer terug.
Poster: Snoey
Die rokerige stof die in de condens komt, is waarscheinlijk de rook en stof die in de flightcases zijn gekomen of op en in de spelers, tijdens het draaien in een ruimte waar gerookt is.?
Dat het vocht er niet uit gaat met het op zijn kop zetten, heeft te maken dat water zich uitzet als de temperatuur toeneemt. Het gaat dus ruimtes in, waar het niet uit kan stromen.
Als je echt niet meer je display kan lezen kan je het opsturen, als je gewoon prima je scherm kan aflezen, went het wel.
Zou ook natuurlijk zijn dat dit niet onder de garantie valt, waterschade wordt namelijk niet gedekt bij fabrieksgarantie en dan kan het een duur grapje worden (verzendkosten + onderzoekskosten +kosten reparatie + eventueel te betalen onderdelen).
Poster: Snoey
Hier gaat het erom dat de spelers in een vochtige koffer hebben gezeten voor een lange tijd.
?
Als Pioneer van die dingen (die van kleur veranderen als het nat wordt) heeft, en ze zijn verkleurd, dan is er toch echt waterschade.?
?
?