Poster: Snoey
Lol, als iedereen dit doet, heeft uiteindelijk heel facebook allemaal evenveel likes.?
?
Daarnaast is het hele systeem weg van het liken.?
?
Ja je hebt 5000 likes, je hebt alleen 90% die niet actief met jou bezig is.?
?
Wat dat betekent dat je geen idee hebt van je 'fanbase' (markt) en je geen idee hebt hoe je jezelf op de beste manier kan promoten.?
?
Daarnaast heb je met passieve leden helemaal geen interactie.?
?
Zie het als met youtube, waar je je eigen kanaal kan openen -> als je elkaar allemaal abonneert?heb je veel volgers, echter zal bijna niemand je ?filmpjes kijken en reageren daaronder -> is minder inkomsten en minder feedback.
?
Als je op de natuurlijke manier de mensen weet te lokken, weet je ook precies welke content je moet plaatsen om jezelf echt populairder te maken, ipv slechts een x aantal likes.
Ik denk dat als iedereen van het forum elkaar liked, je een mooie ondergrond hebt. Natuurlijk heb je bij bijvoorbeeld de eerste 100 likes weinig fanbase, misschien net een paar die je kent van dit forum. Ik ben het er mee eens dat het onzin is om zoveel mogelijk likes te verzamelen. Al doe ik dit, al probeer ik dat zelf ook.
Hoe ik het zie is dat mensen makkelijker en sneller als ze bijvoorbeeld een nummer van je leuk vinden je pagina ook leuk vinden. Dit zou minder snel gaan dan dat je bijvoorbeeld zelf maar 5 likes heb op je pagina.?
Al moet ik zeggen alles moet nu via facebook gaan, de meeste likes, de meeste followers.. Ik ben 16 ik ben niet anders gewend maar voor de grotere hier onder ons die al een hele voorgrond op ervaring en alles hebben gehad lijkt me dit echt ineens een hele andere manier van promoten.