MIDI On The Floor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 07-02-2006 21:34
hey,, ik ben opzoek naar de MIDI van On The Floor van Felix Project,, heeft iemand die?

What do you think about MIDI On The Floor ??

Vote :   

Bastian    posted on 07-02-2006 21:40
wat is het verschil tussen de original en de MIDI?
Lukaz    posted on 07-02-2006 21:42
tja hoe leg ik dat uit.... de MIDI is een bestand uit een nummer het melodietje kan een MIDI zijn een bepaalde volgorde van noten zeg maar..  er vast wel iemand die dat beter kan uitleggen..
jeansos2    posted on 07-02-2006 22:42
Kan je dat niet gewoon zelf maken door het stukje dat je wil te knippenConfused
Weet enkel niet meer met welk programma je dat doet
User edit by jeansos2 on 07-02-2006 @ 22:45:25 (72%)
Camino    posted on 08-02-2006 18:48
uhm ja... midi uitleggen laat ik ook wel aan iemand anders over die er meer verstand ven heeft. back on topic:

weet je zker dat er wel een MIDI versie van bestaat? je kan geen lyrics hebben met MIDI, en het refrein is gebaseerd op een noot eigenlijk (i wanna know, is there anyone on the floor... allemaal de zelfde noot); beetje raar lied om een midi voor te maken. het enige dat ik van zou kunnen denken is hem op je telefoon te downloaden. Ik heb een prog. dat normale midi overzet naar telefoon midi, misschien kan ie em ook andersom kzal ff checken voor je.

dj-nick    posted on 08-02-2006 20:23
volgens mij bestaat hij niet heb je hem niet van iemand gehoord die hem geknipt

heeft bijvoorbeeld met wavelab ??

Lukaz    posted on 14-02-2006 19:09
Poster: DeafDJ
weet je zker dat er wel een MIDI versie van bestaat? je kan geen lyrics hebben met MIDI, en het refrein is gebaseerd op een noot eigenlijk (i wanna know, is there anyone on the floor... allemaal de zelfde noot); beetje raar lied om een midi voor te maken. het enige dat ik van zou kunnen denken is hem op je telefoon te downloaden. Ik heb een prog. dat normale midi overzet naar telefoon midi, misschien kan ie em ook andersom kzal ff checken voor je.

ja maar er zit een (soort van Nitendo) melodietje in op een geven moment daar moet toch een  MIDI van zijn??  hoe maak je hem anders?? ik dacht ik zet er ff een andere beat, andere tune etc en maak er een RMX van ..  mar ik neem aan dat niemand hem dus heeft..
Camino    posted on 14-02-2006 19:12
sorry jongen kan je echt niet helpen deze keer; moet je maar vragen aan iemand die meer met het producen bezig is... zijn er genoeg van hier
Lukaz    posted on 14-02-2006 19:13
daarom vraag ik het ook hierHappy, laughing
DJMaiK    posted on 14-02-2006 21:26
sorry kan je niet helpe snap niet wat je wil uitlegge Winking my eye
robertvisser    posted on 15-02-2006 18:32
ik heb eens flink voor je lopen zoeken met verschillende peer to peer progje's maar kan echt niks vinden...(ga nu maar de appel to appel progjes proberen)
Decom    posted on 15-02-2006 18:47
anders speel je het melodietje wat jij bedoelt toch even na ...

tenminste ik neem aan dat je die midi file wou gebruiken om hem ergens te importeren zodat je het melodietje kan rippen.

ik weet niet welk melodietje jij bedoelt maar zo moeilijk kan het niet zijn

Steev    posted on 15-02-2006 19:01
Poster: jeansos2
Kan je dat niet gewoon zelf maken door het stukje dat je wil te knippenConfused
Weet enkel niet meer met welk programma je dat doet

Fruityloops. Winking my eye

Lukaz    posted on 15-02-2006 19:52
@Decom ik zal het maar proberen op de keyboard.. en dan maak ik hem zelf welHappy, laughing duurt wel ff..:P Beats @ Rank1 Dotcom lukt ook nog steeds niet op de keyboard:P
Decom    posted on 16-02-2006 00:40
als je er een beetje gevoel voor hebt heb je dat zo gedaan

This is an old Topic

No new postings for 7.162 days.
 Post CommentThat would be 238.7 months
or a whopping 19.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

384 Users online: 40 Guests (344 Unknown)
Pages generated today : 89.714
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.741.726