Eigen label: Sublunary Records
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ashley    posted on 11-07-2012 21:24
Hi DJR toppers,

Ik ben sinds zeer kort de trotse eigenaar van mijn eigen labeltje Sublunary Records Cool
De muziek waar ik mij op focus is deep house, tech house, house, minimal & techno.
Heb zojuist de eerste officiele preview online gezet. De eerste release is een eigen plaat ter introductie van de sound waar ik naar streef.

Ben benieuwd naar jullie mening!

Luna Ludmila - Close Enough (Original mix)
''Luna Ludmila kicks off the Sublunary movement with her own track called 'Close Enough'
This tech-house tune contains all elements of a true dancefloor filler: a warm and deep synth, a pair of raw snares, some pumpin' hi-hats and a sexy vocal shot.
Perfect for these hot summer months!''

De release is gepland op mijn 19e verjaardag, 4 augustus, op alle grote portals.
Hoop dat er wat tech house liefhebbers rondzweven hier en dat jullie de plaat tof vinden!
Ben trouwens altijd op zoek naar nieuwe platen dus als je zelf ook in deze stijl produceert kan je altijd een demo'tje sturen naar sublunary@lunaludmila.com

Cheers!
Ashley
Luna Ludmila

Maar wat nou als het lukt, mama?

What do you think about Eigen label: Sublunary Records ??

Vote :   

Dyno    posted on 11-07-2012 22:13
Klinkt echt onwijs goed Ash!! Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Ashley    posted on 11-07-2012 22:21
Poster: Dyno
Klinkt echt onwijs goed Ash!! Cool

Thanks Rick!! doet me goed dat van jou te horen Smile
Bonchanoize    posted on 11-07-2012 22:21
Super, ik ben momenteel bezig met tech en deep house, als ik iets deftigs heb, stuur ik het op Winking my eye
Let the magic begin
Ashley    posted on 11-07-2012 22:27
Poster: Bonchanoize
Super, ik ben momenteel bezig met tech en deep house, als ik iets deftigs heb, stuur ik het op Winking my eye

Moet je zeker doen! Ben benieuwd Happy, laughing
Avez    posted on 11-07-2012 22:49
Kan je zelf een label opzetten zonder daar enige rechten voor nodig te hebben? Of kan je een eigen label starten zonder enige problemen? ziet er goed uit trouwens! proffesioneel logo.?

OT: Ik ben helaas meer van de progressive/electro house, ik denk niet dat ik je daar plezier mee doe.

http://facebook.com/avineofficial | Be strong
User edit by Avez on 11-07-2012 @ 22:50:01 (59%)
Ashley    posted on 11-07-2012 22:51
Poster: allremix
Kan je zelf een label opzetten zonder daar enige rechten voor nodig te hebben??

OT: Ik ben helaas meer van de progressive/electro house, ik denk niet dat ik je daar plezier mee doe.

Ik sta ingeschreven bij de KVK voor mijn eigen producties/boekingen als Luna Ludmila. Verder valt de distributie van Sublunary onder die van een groter label, ik ben dus als ware bij hen in dienst als labelmanager. In het contract wat ik daar heb staan alle rechten. Eigenlijk dat het mijn label is maar dat de distributie via hen gaat, en dat zij dus ook een deel van de ''winst'' krijgen.

Thanks trouwens! Happy, laughing
User edit by Ashley on 11-07-2012 @ 22:53:57 (28%)
Avez    posted on 11-07-2012 22:59
Poster: Ashley
Ik sta ingeschreven bij de KVK voor mijn eigen producties/boekingen als Luna Ludmila. Verder valt de distributie van Sublunary onder die van een groter label, ik ben dus als ware bij hen in dienst als labelmanager. In het contract wat ik daar heb staan alle rechten. Eigenlijk dat het mijn label is maar dat de distributie via hen gaat, en dat zij dus ook een deel van de ''winst'' krijgen.

Thanks trouwens! Happy, laughing

Kijk daar heb ik dus iets aan. dat het via een extern bedrijf gaat is nieuw voor me. er gaat dus een deel van de omzet naar hun, en gaat daar ook belasting van af? (ik neem aan van wel, aangezien de grote en aantallen van je bookingen en productie's)

Luxx    posted on 11-07-2012 23:49
Kijk daar heb ik dus iets aan. dat het via een extern bedrijf gaat is nieuw voor me. er gaat dus een deel van de omzet naar hun, en gaat daar ook belasting van af? (ik neem aan van wel, aangezien de grote en aantallen van je bookingen en productie's)

wat hebben aantallen boekingen te maken met belasting?

congrats op het label. wel erg veel werk is dat. hopelijk hou je het vol!

track zit goed in elkaar maar is voor mij te saai/repetatief. maar ik ben dan ook totaal geen fan van het genre.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 11-07-2012 @ 23:52:09 (55%)
PhonoGraaf    posted on 11-07-2012 23:51
Bam Ash lekker bezig alles!
Ashley    posted on 12-07-2012 00:10
Poster: Luxx

track zit goed in elkaar maar is voor mij te saai/repetatief. maar ik ben dan ook totaal geen fan van het genre.

Thanks luuk. Ik hoop het ook. Het is tevens een mooi leerproject voor mijn studie, studeer namelijk music management. Betekent ook dat ik er dus tijd in kan steken in de vorm van een stage, scheelt dus best wel.
Is idd smaak of je van tech house houdt of niet, en over smaak valt niet te twisten Winking my eye

@Phonograaf: Haha thanks roel. High five.
User edit by Ashley on 12-07-2012 @ 00:10:47 (7%)
Luxx    posted on 12-07-2012 09:43
ahh oke dan is het wel een logische stap!

welk label zit het eigenlijk onder? en gaat er ook nog een eigen website komen?
www.mothermusic.nl
FASA    posted on 12-07-2012 10:27

Omdat je te maken hebt met een belasting vrije som, meer boekingen is normaal gezien meer money dus grotere kans dat je boven je belastingvrije som gaat komen. Athans ik denk dat dat zijn redenatie is geweest :P
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Gerdo    posted on 12-07-2012 10:47
Gefeliciteerd met je label! En die plaat klinkt super, ik ga hem zeker kopen en draaien!

Succes verder met je label!
pruneflat    posted on 12-07-2012 12:35
Congrats!
Lekker nummer trouwens
http://www.chief-recordings.com/
Dolivieira    posted on 12-07-2012 13:11
Leuk man. Goed bezig Ash. Ik h? nog misschien wel dingen op de plank liggen die misschien op je labeltje kan uitbrengen. Laat maar weten of je eventueel intersse hebt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Avez    posted on 12-07-2012 14:19

Als je eens in de maand eens 'zwart' een booking doet, dan denk ik dat de meeste daar geen belasting over gaan betalen, pas bij grote aantallen ga je toch wel overwegen om te registreren bij KVK.
User edit by Avez on 12-07-2012 @ 14:19:51 (2%)
Luxx    posted on 12-07-2012 16:16
Als je eens in de maand eens 'zwart' een booking doet, dan denk ik dat de meeste daar geen belasting over gaan betalen, pas bij grote aantallen ga je toch wel overwegen om te registreren bij KVK.

maar dat staat los van een label? je kan moeilijk zwart een label opstarten en geen belasting afdragen
www.mothermusic.nl
BennoRevelli    posted on 12-07-2012 16:17
Goed op weg Ash! en je preview is ook vetSmile
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Avez    posted on 12-07-2012 17:21
maar dat staat los van een label? je kan moeilijk zwart een label opstarten en geen belasting afdragen

Er staat ook dat het voor de booking geldt en niet voor het label maar ik denk dat je te snel erover heen gelezen heb. terug ontopic

This is an old Topic

No new postings for 4.688 days.
 Post CommentThat would be 156.3 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

135 Users online: 31 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 19.687
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.756.202