Poster: Dyno
Klinkt echt onwijs goed Ash!!
Poster: Bonchanoize
Super, ik ben momenteel bezig met tech en deep house, als ik iets deftigs heb, stuur ik het op
Poster: allremix
Kan je zelf een label opzetten zonder daar enige rechten voor nodig te hebben??
OT: Ik ben helaas meer van de progressive/electro house, ik denk niet dat ik je daar plezier mee doe.
Poster: Ashley
Ik sta ingeschreven bij de KVK voor mijn eigen producties/boekingen als Luna Ludmila. Verder valt de distributie van Sublunary onder die van een groter label, ik ben dus als ware bij hen in dienst als labelmanager. In het contract wat ik daar heb staan alle rechten. Eigenlijk dat het mijn label is maar dat de distributie via hen gaat, en dat zij dus ook een deel van de ''winst'' krijgen.
Thanks trouwens!
Kijk daar heb ik dus iets aan. dat het via een extern bedrijf gaat is nieuw voor me. er gaat dus een deel van de omzet naar hun, en gaat daar ook belasting van af? (ik neem aan van wel, aangezien de grote en aantallen van je bookingen en productie's)
Poster: Luxx
wat hebben aantallen boekingen te maken met belasting?
congrats op het label. wel erg veel werk is dat. hopelijk hou je het vol!
track zit goed in elkaar maar is voor mij te saai/repetatief. maar ik ben dan ook totaal geen fan van het genre.
track zit goed in elkaar maar is voor mij te saai/repetatief. maar ik ben dan ook totaal geen fan van het genre.
Als je eens in de maand eens 'zwart' een booking doet, dan denk ik dat de meeste daar geen belasting over gaan betalen, pas bij grote aantallen ga je toch wel overwegen om te registreren bij KVK.
maar dat staat los van een label? je kan moeilijk zwart een label opstarten en geen belasting afdragen