OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Klinkt echt goed! Maar hoe heb je dit gemaakt? Want ik zie bij de beschrijving staan dat je 4 verschillende remixen (1 original) hebt gebruikt. Maar toch klinkt het als ??n geheel. Hoe heb je dit zo mooi voor elkaar gekregen?
Hetzelfde als wanneer je live aan het mixen bent... Maar dan preciezer en misschien nog wat extra dingetjes... Ik vind die overgang naar reggeaton wel raar, verder wel leuk.
Ik had vorige week een edit van 'rattle' gehoord, die het zelfde had gedaan, en ik vond het zo goed dat ik het ook wou doen, en dan was ik aan het rondzoeken naar 3 of 4 verschillende versie's van 1 nummer en toen kwam ik bij Spaceman van Hardwell uit, ik heb er eigenlijk 4 nummers in gebruikt. (Call Me A) Spaceman.
Laat jullie support zien!
http://www.facebook.com/Michielvdbroeck
User edit by Michielvdbroeck on 11-07-2012 @ 17:48:58 (100%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.