Nieuw liedje gemaakt!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheMole    posted on 10-07-2012 21:04
Heb een aantal dagen geleden een nieuw nummer gemaakt. Ben er zelf wel tevreden over maar ik had natuurlijk ook graag jullie menigen gehad! Laat maar weten wat jullie er van vinden.

http://soundcloud.com/santacompana/thermidor?

What do you think about Nieuw liedje gemaakt! ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 10-07-2012 22:41
ik ben eerlijk; tot sec 43 vind ik het heel raar en onlogisch in elkaar gezet, die buildup is random en klinkt gek, dat stukje dat stil valt klinkt heel gek, etc. Maar de melody na 43 sec vind ik wel erg chill, en vind het dan beter in elkaar gezet. Ik weet zelf niet zoveel van produceren af want ben pas half jaar bezig, maar dat is mijn mening Winking my eye
TheMole    posted on 11-07-2012 17:22
Merci voor de reactie! Ik heb al veel meningen gehoord maar dat is de eerste keer dat iemand iets over de intro zegt. Happy, laughing
Luxx    posted on 11-07-2012 18:01
intro is echt bizar ja. vind de melodie echt beetje dubbele gedachte.. ene kant denk ik.. nee dit is crappy, maar aan de andere kant doet het me echt heel erg aan Daft Punk denken.
www.mothermusic.nl
TheMole    posted on 12-07-2012 11:38
Poster: Luxx
intro is echt bizar ja. vind de melodie echt beetje dubbele gedachte.. ene kant denk ik.. nee dit is crappy, maar aan de andere kant doet het me echt heel erg aan Daft Punk denken.
 Ik denk dat dit dan persoonlijk is, want sommigen mensen zeggen hetzelfde als u en andere weer niet! En het is altijd een compliment als het u aan Daft Punk doet denken. Bedankt om te reageren! Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.796 days.
 Post CommentThat would be 159.9 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

163 Users online: 132 Guests (31 Unknown)
Pages generated today : 67.758
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.864.795