itunes bibliotheek van imac naar macbook?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rikkk010    posted on 10-07-2012 18:29
beste djr leden, ik heb al een jaar of 3 een imac, met al mijn muziek in itunes, nu heb ik laatst de nieuwe macbook gekocht, en nu wil ik de bibliotheek van de imac, MET ALLE INFORMATIE (denk aan aantal keer afgespeeld, datum toegevoegd, beoordelingen etc.) overzetten naar mijn nieuwe macbook. heb google en youtube al een aantal keer afgezocht maar snap er de ballen van. wie kan me hiermee helpen? mvg rikkk010
no problems, just solutions.

What do you think about itunes bibliotheek van imac naar macbook? ??

Vote :   

Estacy    posted on 10-07-2012 18:51
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
JeroenVR    posted on 10-07-2012 18:52
In de map Muziek zit een met iTunes die alle tracks en info van je iTunes library bevat. Als je die map op je MacBook vervangt door de map van je oude iMac, dan zou alles erop moeten staan.

Ik heb vorig jaar ook al mijn muziek van mijn iMac naar mijn MacBook overgezet doormiddel van thuisdeling. Zo kon ik alles makkelijk draadloos overzetten. Ik weer alleen niet meer zeker of ook alle informatie werdt overgezet.
rikkk010    posted on 10-07-2012 18:56
nee thuisdeling zet niet de informatie over, dit zet gewoon die bepaalde nummers over en deze beginnen dan weer gewoon op 0 met tellen in de map van de andere itunes.
no problems, just solutions.
JeroenVR    posted on 10-07-2012 18:58
Oke, dan moet je gewoon de iTunes map vervangen. Die map bevat namelijk ook alle informatie van de nummers en de afspeellijsten. In de link van Estacy staat volgens mij wel hoe je dat precies kunt doen.
maartenw    posted on 10-07-2012 20:00
Nee, je moet migratie-assistent gebruiken. Dit is het programma van Apple om bestanden over te zetten naar andere computers.?

Veel succes ermee!

This is an old Topic

No new postings for 4.686 days.
 Post CommentThat would be 156.2 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

151 Users online: 13 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 85.628
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.002