Reloop
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dissmaster    posted on 08-07-2012 12:27
Heey mensen,

Ik had even een vraag, kan je de spelers van Reloop RMP-3 Alpha aansluiten op de computer en kan je er via een digitaal programma mee werken? Happy, laughing en hoe zit dat met ?RMX-40 mixer van Reloop??

Daarnaast, zijn ze in zoverre reisbestendig dat je ze 1/2x in de 2/3 maanden mee kan nemen ergens naartoe in een flightcase? op kleine afstanden in een persone auto over normale snelwegen zonder kans op vallen en vrij weinig stoten?

Is de prijskwaliteit verhouding in orde bij Reloop? :$

Grtz,

What do you think about Reloop ??

Vote :   

ThomasB    posted on 08-07-2012 13:42
Je kan alle cd spelers aansluiten op de computer als je timecode gebruikt, deze dus ook.
Of ze goed reisbestendig zijn weet ik niet, en naar mijn wete is de prijskwaliteit verhouding ook wel in orde ja.
Het zijn best mooie spelersHappy, laughing
mrmagix    posted on 08-07-2012 13:46
1 member likes this  Laat een pioneer van op 2 meter vallen of een reloop, ze zijn beide kapot.
Koop een goede flightcase en alles zal perfect blijven werken.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
TORSKY    posted on 08-07-2012 14:09
de rmp3 kan je naast timecode ook door mide via usb aansluiten op een softwareprogramma
Avez    posted on 08-07-2012 14:09
Ik heb zelf gister 2x Reloop rmp-3's gekocht met flightcases. ik moet zeggen erg fijne spelers tot nu toe, veel functie's.

De flightcase vind ik een goede inverstering, werkt deels tegen stof. en zeer goed tegen krassen. ik zou zeker die flightcases erbij kopen. ook bij mijn rmx-40 heb ik dat gedaan.
Het staat veel proffesioneler en zorgt ervoor dat er geen krassen op komen.

Als moet ik zeggen, als je met een andere flightcase over de andere gaat dan heb je wel snel krassen dus ik zou ze goed uitelkaar houden.
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
Dissmaster    posted on 09-07-2012 09:15
Heb onderhand 1x Reloop RMP-3 Alpha + Flightcase gekocht voor 384 Happy, laughing Weet er iemand nog een winkel die beweerd de goedkoopste te zijn en als het ergens anders goedkoper is ze de prijs voor jou dan verlagen? :P
FASA    posted on 09-07-2012 14:23
Reloop is prima materiaal. Ik heb zelf in oktober een setje reloop rmp2s gekocht met een rmx 40 en ook een flightcase en heb ze al zeer regelmatig meegenomen on the road. Ze doen het hardstikke prima.

Het enige waar je weleens klachten over hoort bij Reloop zijn de Play en Cue buttons. Deze kunnen minder goed gaan werken door de microswitch die erin zit.

Dit schijnt goedkoop en makkelijk zelf te herstellen zijn, maar hier heb ik geen ervaring mee. Ik merk dat 1 van mijn knoppen wat minder goed begin te doen, maar nog niet hinderlijk dus misschien moet ik hier toch eens voor rond gaan neuzen.

Buiten dat, top spelers waar je veel plezier van zult hebben!
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Dissmaster    posted on 09-07-2012 18:38
1 member likes this  Heb onderhand al een deel van m'n Reloop set besteld.?

Besteld:
- Reloop RMP-3 Alpha + Reloop RMP flightcase 1x - ?384,-
- Reloop RMX-40 DSP Blackfire 1x - ?259,-

Eind deze week / begin volgende week krijg ik het laatset beetje om nog 1 Reloop RMP-3 Alpha + Reloop RMP Flightcase te bestellen en dan is m'n set compleet Happy, laughing
chef    posted on 09-07-2012 22:50
mag ik vragen in welke winkel je dat heb besteld voor die prijzen?

Dissmaster    posted on 09-07-2012 23:02
Poster: chef
mag ik vragen in welke winkel je dat heb besteld voor die prijzen?

Wel bekende winkel met roze logo uit zeeland Winking my eye
RubenSanchez    posted on 23-08-2012 20:57
Het is heel simpel aan te sluiten,
zoals ik eerder gelezen heb, heb je inderdaad traktor timecode's nodig.
Daarnaast heb je ook nog de midi aansluiting, ik ben dan voorstander van traktor om mee te draaien.

De prijs verhouding alles bij elkaar laat maar zeggen:

2x - Reloop RMP-3A????? ?= ?938,-
2x - Flightcase RMP-3A = ?158,-
1x - Reloop RMX-40????? ?= ?399,-
1x - Flightcase RMX-40 = ?79,-
??????????????????????????????????????_______
????????????????????????? totaal: ?1.574,-

De kwaliteit voor het geld is echt goed.
De antishock werkt vrijwel perfect, je moet ze echter niet van 2 m hoogte laten vallen want dan is die wel stuk.

Gr.
Rock you real hard!
FASA    posted on 23-08-2012 21:44
RMP 3a heeft geen traktor SCRATCH nodig maar kan gewoon via traktor omdat er midi functie opzit.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Bikkel2932    posted on 24-08-2012 12:38
ik heb ook de ?reloop rmp 3 a met de RMX 40 die heb ik op traktor audio 2 ?gedan kan je wel gewoon digi draaien dat gaat perfect dat schild iets van 200,00 ?met timecode van traktor

User edit by Bikkel2932 on 24-08-2012 @ 12:43:33 (7%)

This is an old Topic

No new postings for 4.644 days.
 Post CommentThat would be 154.8 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

110 Users online: 21 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 55.433
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.728.385