Do you watch dragon ball z episodes...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

susanlee    posted on 07-07-2012 10:19
Hello Guys!
My name is susanlee. ?Do you watch dragon ball z episodes... If not Watch it It's a very intresting show> I suggest you guys! That you like so much........

What do you think about Do you watch dragon ball z episodes... ??

Vote :   
Drumworks    posted on 07-07-2012 10:22
I dont like hentai, sorry. and why are you one this site? you dont have time to do other things then watch dragonball. So stop do other things and go watch that hentai shit!

Oftewel spamCool
The beats are still banging :)
Luxx    posted on 07-07-2012 14:56
inderdaad SPAMBOT maar Dragonball Z is wel baas. jaartje geleden nog tot en met de Cell saga gekeken
www.mothermusic.nl
dance2mix    posted on 07-07-2012 17:05
Cool dit is ver onder ons niveau....
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Drumworks    posted on 07-07-2012 17:54
wie heeft er gister teletubbies afleveruing 23 gezien? Jeee! XDCool
Snoey    posted on 07-07-2012 18:10
Ver onder ons niveau? Dan ben je echt knetter gek!!

Dragonball Z was meer dan 10 jaar geleden de cartoon (ja ik weet dat het in Japan anders genoemd wordt) waar iedereen na school voor naar huis kwam om te kijken. Iedereen praatte erover en dat voor een hele lange tijd. We verzamelde zelfs kaarten en we speelden het uren lang op de playstation.

Ik denk op pokemon na (waar iedereen zich nu een beetje voor schaamt, DBZ de grootste tekenfilm serie ooit is geweest waar veel mensen nog steeds het cool vinden dat ze het gevolgd hebben.

Waarschijnlijk was jij te oud toen dit op tv kwam, des al niet te min kan ik het je nog zeker aanraden, het is namelijk tijdloos.

En het cell tournement is het vetst! :P Samen met de Trunks Zaga.

Namek en Freeza waren ook vet, alleen werden deze te vaaaaaak herhaald op cartoon network voor de nieuwe zaga kwam (Er was helaas geen ADSL en niemand wist dat je op internet vooruit kon kijken, dus moest je wel opnieuw de herhalingen kijken)
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 07-07-2012 @ 18:11:53 (33%)
Sebasz    posted on 07-07-2012 18:12
dbz?Cool bazen serie was dat toen ik klein was haha
dance2mix    posted on 07-07-2012 18:37
Poster: Snoey
Ver onder ons niveau? Dan ben je echt knetter gek!!

Dragonball Z was meer dan 10 jaar geleden de cartoon (ja ik weet dat het in Japan anders genoemd wordt) waar iedereen na school voor naar huis kwam om te kijken. Iedereen praatte erover en dat voor een hele lange tijd. We verzamelde zelfs kaarten en we speelden het uren lang op de playstation.

Ik denk op pokemon na (waar iedereen zich nu een beetje voor schaamt, DBZ de grootste tekenfilm serie ooit is geweest waar veel mensen nog steeds het cool vinden dat ze het gevolgd hebben.

Waarschijnlijk was jij te oud toen dit op tv kwam, des al niet te min kan ik het je nog zeker aanraden, het is namelijk tijdloos.

En het cell tournement is het vetst! :P Samen met de Trunks Zaga.

Namek en Freeza waren ook vet, alleen werden deze te vaaaaaak herhaald op cartoon network voor de nieuwe zaga kwam (Er was helaas geen ADSL en niemand wist dat je op internet vooruit kon kijken, dus moest je wel opnieuw de herhalingen kijken)

Het was sarcastisch bedoelt.?Cool
Snoey    posted on 07-07-2012 19:00
Oke
www.soundcloud.com/ten-hooven
dance2mix    posted on 07-07-2012 19:35
Oke

Ben je nu niet meer boos?
Luxx    posted on 07-07-2012 21:36

..Ik denk op pokemon na (waar iedereen zich nu een beetje voor schaamt..

ben je gek?! Pok?mon blijft voor eeuwig hard. ik had vorige maand nog Pok?mon Fire Red en Pok?mon Emerald op me iPhone gezet en er vervolgens heel wat uurtjes in gegooid! blijft ontzettend tof, hoewel de latere generaties steeds belachelijker worden. generatie 1 & 2 gaan nog wel bij mij, 3 is op het randje. Emerald was alsnog dope hoor, daar niet van, maar de Pok?mon worden gewoon te bizar daarna
www.mothermusic.nl
dance2mix    posted on 07-07-2012 21:55
Er bestaat volgens mij echt een samenhang tussen het zijn van een bepaalt soort 'nerd' en Dj / produceren zijn, niet in negatieve zin bedoelt maar dat wij allemaal was gepassioneerder over dingen zijn die anderen soms als 'saai' bestempelen zonder er iets van te weten
User edit by dance2mix on 07-07-2012 @ 21:55:45 (3%)
Ywe    posted on 08-07-2012 11:01
Door deze spam ben ik wel weer begonnen met de serie kijken! geniaal!

Drumworks    posted on 08-07-2012 11:45
Nou dan heeft die jongen van de beginpost toch nog zijn zin, :D
Ywe    posted on 08-07-2012 12:05
Ja dan niet via zijn site hoor! Daar heb ik andere middelen voor :P Wat Snoey zegt klopt wel... de freeza saga kan ik wel dromen door al die reruns, maar de rest heb ik nooit echt goed gevolgd. Maar omdat het maar 20 minuten is per aflevering kan dat nu zo nu en dan eens tussendoor, of ik zet t op mn 2e beeldscherm aan terwijl ik in studio zit. ?Happy, laughing Good times
User edit by Ywe on 08-07-2012 @ 12:07:42 (100%)
Drumworks    posted on 08-07-2012 12:07
Poster: Ywe
Ja dan niet via zijn site hoor! Daar heb ik andere middelen voor :P

Haha okeCool
Luxx    posted on 09-07-2012 00:21
Poster: Ywe
Ja dan niet via zijn site hoor! Daar heb ik andere middelen voor :P Wat Snoey zegt klopt wel... de freeza saga kan ik wel dromen door al die reruns, maar de rest heb ik nooit echt goed gevolgd. Maar omdat het maar 20 minuten is per aflevering kan dat nu zo nu en dan eens tussendoor, of ik zet t op mn 2e beeldscherm aan terwijl ik in studio zit. ?Happy, laughing Good times

ik zou je dan wel aanraden om niet de originele serie te gaan kijken, maar DragonBall Z Kai.
dragonball Z Kai is een HD remake van heel dragonball Z zonder de Fillers. dus nutteloos gezeik en afleveringen die niets toevoegden zijn er uit gehaald en delen uit afleveringen die ook puur als upvulling dienden. je mist op die manier niets van het verhaal. de enige reden dat dat wel in het origineel zat was omdat de serie in tandem werd gemaakt met de Manga. op den duur ging de animatieserie sneller dan de Manga waardoor ze afleveringen vulden met wat in principe onzin was om zo Akira Toriyama meer tijd te geven om het verhaal te schrijven en de manga te tekenen
www.mothermusic.nl
TripleSpin    posted on 09-07-2012 08:44
Ook hier in mallorca na het draaien/stappen ga ik een aantal DBZ, DBGT afleveringen kijken. Ben er verslaafd aan. Zit nu net na de frieza saga haha..
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
D-Jesse    posted on 09-07-2012 10:17
Poster: Luxx
en je gek?! Pok?mon blijft voor eeuwig hard. ik had vorige maand nog Pok?mon Fire Red en Pok?mon Emerald op me iPhone gezet en er vervolgens heel wat uurtjes in gegooid! blijft ontzettend tof, hoewel de latere generaties steeds belachelijker worden. generatie 1 & 2 gaan nog wel bij mij, 3 is op het randje. Emerald was alsnog dope hoor, daar niet van, maar de Pok?mon worden gewoon te bizar daarna

precies! Ik speel ook gewoon nog Pokemon ruby & firered op m'n ipod :P maar Pokemon diamond en al die nieuwe dingen hoef ik niet hoor... Daar is het pokemon gevoel een beetje bij mij weg.
qntr0l    posted on 09-07-2012 11:08
Hoe krijg je die games werkend dan op je iPhone of iPod? JB zeker?
ranny    posted on 18-07-2012 13:41
Yup i love to watch this show and This show is my one and only favorite animated show. It is full of action and adventure.
Luxx    posted on 18-07-2012 14:10
Poster: qntr0l
Hoe krijg je die games werkend dan op je iPhone of iPod? JB zeker?

jailbreaken en dan GBA emulator downloaden en een downloadmanager.

vervolgens ga je gewoon via downloadmanager wat GBA ROMS downloaden van een site. is helemaal geen moeite. die ROMS zijn echt 10 MB per stuk ofzo. installeer ze en je kan pok?mon doen op je iPhone
www.mothermusic.nl
ahanababy13    posted on 19-07-2012 08:54
Yes ofcaurse i watch as a daily basis tv show and its fully time pass tv shows?
___________________________________?

Here you can watch eureka free
Xtremer    posted on 04-08-2012 22:01
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

325 Users online: 136 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 30.517
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.302.297