Poster: Snoey
Ver onder ons niveau? Dan ben je echt knetter gek!!
Dragonball Z was meer dan 10 jaar geleden de cartoon (ja ik weet dat het in Japan anders genoemd wordt) waar iedereen na school voor naar huis kwam om te kijken. Iedereen praatte erover en dat voor een hele lange tijd. We verzamelde zelfs kaarten en we speelden het uren lang op de playstation.
Ik denk op pokemon na (waar iedereen zich nu een beetje voor schaamt, DBZ de grootste tekenfilm serie ooit is geweest waar veel mensen nog steeds het cool vinden dat ze het gevolgd hebben.
Waarschijnlijk was jij te oud toen dit op tv kwam, des al niet te min kan ik het je nog zeker aanraden, het is namelijk tijdloos.
En het cell tournement is het vetst! :P Samen met de Trunks Zaga.
Namek en Freeza waren ook vet, alleen werden deze te vaaaaaak herhaald op cartoon network voor de nieuwe zaga kwam (Er was helaas geen ADSL en niemand wist dat je op internet vooruit kon kijken, dus moest je wel opnieuw de herhalingen kijken)
Oke
..Ik denk op pokemon na (waar iedereen zich nu een beetje voor schaamt..
Poster: Ywe
Ja dan niet via zijn site hoor! Daar heb ik andere middelen voor :P
Poster: Ywe
Ja dan niet via zijn site hoor! Daar heb ik andere middelen voor :P Wat Snoey zegt klopt wel... de freeza saga kan ik wel dromen door al die reruns, maar de rest heb ik nooit echt goed gevolgd. Maar omdat het maar 20 minuten is per aflevering kan dat nu zo nu en dan eens tussendoor, of ik zet t op mn 2e beeldscherm aan terwijl ik in studio zit. ?Good times
Poster: Luxx
en je gek?! Pok?mon blijft voor eeuwig hard. ik had vorige maand nog Pok?mon Fire Red en Pok?mon Emerald op me iPhone gezet en er vervolgens heel wat uurtjes in gegooid! blijft ontzettend tof, hoewel de latere generaties steeds belachelijker worden. generatie 1 & 2 gaan nog wel bij mij, 3 is op het randje. Emerald was alsnog dope hoor, daar niet van, maar de Pok?mon worden gewoon te bizar daarna
Poster: qntr0l
Hoe krijg je die games werkend dan op je iPhone of iPod? JB zeker?