Poster: thomassmith
Om meer boekingen binnen te halen zul je weekelijks of maandelijks een mixtape moeten maken waaraan mensen jou gaan herkennen.
Poster: MrQreeny
Ik zal eens zeggen welk idee ik heb:
Volgens mij denk jij dat je zomaar eventjes een banging track maakt, dat je zomaar eventjes een club binnenloopt en daar dan mag draaien. Dat is gewoon niet zo, je moet keihard werken om een goede track te maken en keihard werken om dan ook maar 'iets' voor te gaan stellen in DJ land. Daarnaast weet ik niet hoe lang je al bezig bent, maar je moet gewoon zoveel mogelijk ervaring op doen en dus vooral niet kieskeurig zijn.
Poster: Martullia
En het is ook niet zo dat al tientallen jaren bezig ben maar ook niet net 1 jaar. doe het nu ongeveer 2 jaar. En ben ook niet een jongetje van 16 ofzo.
Poster: Martullia
Misschien moet ik meer geduld hebben.
Poster: FASA
@Micheal, Wat bedoel je met geld kan heel handig zijn. In de zin van eigen feestjes organiseren of een studio huren voor je eigen producties? Want ik snap deze opmerking niet zo goed.
Poster: Luxx
lees de DJ Lounge DJ Bible
////www.djresource.eu/News/news/458/Release-DJ-Marketing-Bible-by-DJ-Lounge/
Poster: MichaelMiller
Die rode duimpjes zijn voor......![]()
-Mixtape HOEFT niet voor meer boekingen, en zul je ook niet veel genereren daardoor, waarschijnlijk zero. Bekendheid ook niet als
beginner zijnde, vooral zonder goed(e) concept/mix etc.?Imo slechts als deel van je CV, zeg maar, laten zien wie je bent.
-Verjaardagsfeestjes etc. minder moeilijk te regelen dan discotheek/evenementenboekingen en op andere manier.
-Geluk nodig (ook al kan je afdwingen).
-Verder nodig; passie, doorzettingsvermogen, hard werken, slim zijn (doel ik vooral op marketingtechnische gedeelte)
Zoveel raars heb ik niet gezegd? Niet dat het zo ontzettend veel uitmaakt..?
[heb 't sowieso wel beetje gehad hier met deze?'nieuwe generatie'..]
Dat dus.. + hard werken, en misschien nog wel belangrijker; er plezier in hebben..
Investeren.. kan op erg veel manieren, o.a. op het gebied van dj/studio gear.
Poster: MichaelMiller
Dit is een hele goede..!Aanrader om te lezen.
Luuk, toen ik 'm van Martijn toegestuurd kreeg zat het productiegedeelte er niet in, geloof ik?
Waar heb je precies over geschreven?; hoe er naar je producties geluisterd wordt, of meer technisch (maken)?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.