hidden message
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaxvEck    posted on 06-02-2006 18:28
hallo,

Ik snap eigenlijk niet waarom er soms gebruik wordt gemaakt van een hidden message.

- het wordt onoverzichtelijk
- vaak kom je er naar je reply achter dat het onzin is.

Ik zie eigenlijk geen toevoegende waarde hier in.. misschien dat jullie het kunnen uitleggen

What do you think about hidden message ??

Vote :   

Cyrille    posted on 06-02-2006 18:30
Dat het alleen members bij die bestanden kunnen..
MaxvEck    posted on 06-02-2006 18:34
is dat niet op een manier op te lossen dat je geen reply hoeft te geven
Nvie    posted on 06-02-2006 19:31
HM heeft als voordeel inderdaad dat alleen members een link naar b.v. een download kunnen vinden.

Reply is voor jou misschien irritant, maar als je een mix post, wil je ook weten wie hem heeft gedownload.
Basrose    posted on 06-02-2006 19:33
jah in het begin vond ik het ook nix maar het is leuker als je ziet of er belangstelling voor je mix is.

Lead    posted on 06-02-2006 20:39
We proberen, als moderators, dit in de gaten te houden en er worden al berichten uit ed Hidden Message gehaald die eigenlijk onzin zijn. Maar soms zijn we er niet op tijd bij, of schiet er eentje bij in.

Mocht je een topic hinderlijk vinden, of de hidden message is onzin in jouw ogen, dan kun je een knop gebruiken om de topic te rapporteren aan de moderators.

<- deze staat bovenaan iedere topic en stuurt een bericht naar de mods. Omschrijf wel waarom je de topic rapporteerd.

Het voordeel is inderdaad als je een mix post of iets wat bandbreedte trekt. Zo kun je zien wie je mix download en of er belangstelling is.... Je hoeft niet te antwoorden natuurlijk Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 06-02-2006 20:51 (39%)

This is an old Topic

No new postings for 7.144 days.
 Post CommentThat would be 238.1 months
or a whopping 19.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

235 Users online: 125 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 81.467
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.504