Lieve mensen, hier is ie dan!
Een tijdje terug heeft Luna Ludmila gevraagd of ik een guestmix wilde doen in de radioshow van Sinuz Sounds op Deep.FM. Natuurlijk ben ik daar op in gegaan!
Hier is het resultaat, een mix vol spacende, stomende, pompende en rammende techno! Verwacht offbeat en veel percussives! Ik kan veel gaan lullen, maar luisteren werkt beter!
SoundcloudMixcloudHouse-Mixes.comTwijfelpuntje om het te doen was trouwens mijn laptop, die wilde niet werken zoals het hoort. Veel gekraak en gezeik met latency blabla, waarschijnlijk kent het halve forum dit probleem. Daarom zat ik al een tijdje te denken aan een nieuwe laptop, en het resultaat is binnen!
De FrostACM Audioframe Mobile is voor mij de perfecte Windows laptop die real time audio zeer goed trekt. Ik wil geen Apple fanboys horen over dat een MacBook 'sowieso beter' is, want waarschijnlijk heeft niemand hier ooit met iets van FrostACM gewerkt.?
Bijvoorbeeld, belangrijk controlepuntje: als ik de geluidskaart of stroomadapter uit mijn laptop trek terwijl Traktor en Maschine draaien, gaat alles gewoon door! Daarnaast heb ik ongeveer 500euro minder betaald dan voor een MacBook Pro, die dan nog niet eens dezelfde specs heeft als de Audioframe die ik heb!
Geen gekraak meer, een CPU balkje die zijn mond houd, een belachelijk snelle laptop...
Ik kan gewoon weer draaien zonder ergenissen!
SoundcloudMixcloudHouse-Mixes.com