DJ Paris Hilton. (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Artez    posted on 25-06-2012 02:00
Hey Forumleden,

Jullie zullen het misschien al hebben gelezen/gezien, Paris Hilton is nu dus officieel dj. Ik had al geruchten gehoord dat ze dat werd, en ze tourde ook heel vaak met Afrojack. Nu heeft ze net der eerste optreden gehad.?http://www.youtube.com/watch?v=Kv-EnsyI5ns Je kan uit het filmpje niet echt concluderen dat ze een slechte dj is, omdat je niet echt overgangen hoort van haar mix.?

Uitstraling en hoe ze zich gedraagd en der imago is iets anders... ik kan er namelijk niet echt aan wennen. Heb nog steeds die vieze reality show?Cool tot de macht 921 takke wijf in me hoofd.?

Deadmau5 heeft ook een beetje gezeik gekregen van blogs, toen hij dat filmpje tweette. Deadmau5 volgers weten waarschijnlijk wel waar ik het over heb. Mensen vonden hem een beetje hypocriet vanwege dit artikel :http://deadmau5.tumblr.com/post/25690507284/we-all-hit-play Hij zegt dat we allemaal eigenlijk gewoon wel op 'play' drukken, terwijl hij vervolgens gaat 'haten' op Paris Hilton. Maar goed Deadmau5 mag dat wel haha. En ik vind dat hij wel een beetje gelijk heeft.

Kortom, ik weet niet of ze een slechte dj is of niet... maar ze is naar mijn mening niet gepast om te deejayen, qua imago enzo. Ik ben tevens wel benieuwd naar haar eigen producties!

Wat vinden jullie ervanConfused ?

Artez.
User edit by Artez on 25-06-2012 @ 02:17:01 (4%)

What do you think about DJ Paris Hilton. ??

Vote :   

AdenFarleigh    posted on 25-06-2012 21:43
@ Vinnyo - anticommercieel wil net zeggen dat er geen groot publiek voor te vinden is.
@ Artez - als je haar geknoei niet gehoord hebt stond je geluid zeker uit & een DJ is nog geen producer overigens.
[/blaat]

Ik vin het een performance van likmnvessie, evenals de 'mix'.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Vinnyo    posted on 25-06-2012 21:54
Poster: AdenFarleigh
@ Vinnyo - anticommercieel wil net zeggen dat er geen groot publiek voor te vinden is.

Ik denk dat je niet bedoelde? Maar goed, commercieel blijft veruit de grootste groep, daarom is het ook commercieel..
Maracas    posted on 25-06-2012 21:54
2 members like this  Jongens,

Bij deze hang ik mijn koptelefoon aan de wilgen.

Hier ga ik geen deel meer van uitmaken!

Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Artez    posted on 25-06-2012 22:13
Poster: AdenFarleigh

@ Artez - als je haar geknoei niet gehoord hebt stond je geluid zeker uit & een DJ is nog geen producer overigens.
[/blaat]
.

Ik heb het over overgangen, die hoor ik niet, die flanger is zeker niet goed geplaatst en beetje amateuristisch, daar is niet over te twisten.

PhonoGraaf    posted on 26-06-2012 01:01
1 member likes this  
Poster: main
Wat ben ik blij dat ik voornamelijk naar techno luister, en ook alleen naar techno feesten ga. Krijg je tenminste dj's die het doen voor de muziek. (daargelaten dat dit ook in veel andere genre's zo is, gelukkig.)

Over paris: het enige wat ze doet is de muziek verneuken door aan de jog te rammen en er zo a-ritmisch mogelijk een effect over heen te knallen. wat de f*ck is dit....

Techno Alles!
venzi    posted on 26-06-2012 01:40
2 members like this  Who is next? Lady gaga?...
Chustig    posted on 26-06-2012 01:56
Buitengewoon trieste praktijken
http://soundcloud.com/chustig
slickriddims    posted on 26-06-2012 09:05
Eeen eigen producties van paris hilton?
Dat verwacht ik niet van haar.
Mischien heefd ze een synt ingespeeld maar Afrojack (haar producer) die maakt wel een dikke plaat voor haar waarmee ze kan knallen.

Ik vind het een trieste vertoning.
ga niet bouncen zonder een bas (dan is toch het efect weg )Cool
Baart    posted on 26-06-2012 09:25
Volgens mij mixt ze het grootste deel van al bestaande mixjes aan elkaar... Kijk hier rond 2.19 ... ze heeft haar handen op haar koptelefoon maar er komt al een filter in? Of ligt dat aan mij ultra slome computer? Cool
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Martullia    posted on 26-06-2012 09:44
Poster: Dolivieira
inderdaad Dennis van de geest kan echt wel draaien.

Zeg niet dat hij niks kan, maar hij kan zomaar ergens gaaan staan draaien omdat hij al bekend was.
tek-zotic    posted on 26-06-2012 09:49
Poster: Baart
Volgens mij mixt ze het grootste deel van al bestaande mixjes aan elkaar... Kijk hier rond 2.19 ... ze heeft haar handen op haar koptelefoon maar er komt al een filter in? Of ligt dat aan mij ultra slome computer? Cool

ligt niet aan je pc :p
Vinnyo    posted on 26-06-2012 10:23
Poster: tek-zotic
ligt niet aan je pc :p

Ligt aan jullie pc :P Hier is t gewoon goed
tek-zotic    posted on 26-06-2012 11:32
Poster: Vinnyo
Ligt aan jullie pc :P Hier is t gewoon goed

nee man, als je goed luistert hoor je dat de flanger al vroeger start,
Maikelxxl    posted on 26-06-2012 11:36
Paris rock gewoon !! :P?

ze krijg nu al in nederland genoeg aandacht Happy, laughing i think so ?:P
Bonchanoize    posted on 26-06-2012 12:18
Poster: Winston
In elk geval een Pioneer mixer niiicola.

Ze blijft wel erg professioneel als het even fout gaat. Bij mij zou je meteen merken dat mijn hart stilstaat, ik van kleur verschiet, mijn haren stijf overeind zouden gaan staan etc.

http://www.youtube.com/watch?v=poJqEnoukaI&feature=player_embedded#!

Heeft iemand al de tracklist?

Dit is fake, gewoon andere muziek over gezet. (ik denk niet dat ze scatman john zou draaien ook)
Maar het verschil is inderdaad niet echt duidelijk, in het echte filmpje faalt ze ook. Volgens mij heeft ze het gewoon niet door als ze iets verkeerd doet. Een beetje zoals je eerste rijles. Dat de instructeur zit te zagen en op het dashboard zit te kloppen en dat jij denkt, 'wat doe ik verkeerd?'. Gewoon niet weten waar the fuck je mee bezig bent.

Let the magic begin
Artez    posted on 26-06-2012 12:40
Bij 1:43 hoor je ook 'we found love' infaden terwijl ze als een aapje met der armen zit te zwaaien....
M-Tine    posted on 26-06-2012 12:54
Poster: Maracas
Jongens,

Bij deze hang ik mijn koptelefoon aan de wilgen.

Hier ga ik geen deel meer van uitmaken!

Ik zou het inderdaad ook bijna doen. Ware het niet dat ik draaien te leuk vind en de liefde voor muziek te groot is om te stoppen. Was dat iets minder geweest, had m'n headphone van 5 hoog naar beneden gevlogen...
You can find all your answers, in Music!
main    posted on 26-06-2012 13:01
Poster: PhonoGraaf
Techno Alles!

Zaterdag awakefest?Cool
Didier82    posted on 26-06-2012 16:26
In Augustus 2012?is het 19 jaar geleden dat ik mijn eerste feestje draaide... 2 huis-tuin-en-keuken cdspelers zonder pitch, mixer zonder toonregeling, maar de juiste muziekkeuze en een?gezellige feest.?
Na flink sparen kwam er een Behringer DX1000 mixer...?2x CDJ100... DJM-500... 2x CDJ800mk2...?DJM-600... DJM-700... 2x CDJ-400...
Traktor software...?

Met?de CDJ-400's kwam het besef dat digitaal draaien helemaal niet zo nep is. Het gevoel van de cdspelers, maar de muziek stond op de laptop. Vervolgens mijn hele cd-collectie gedigitaliseerd. Omdat de?jog van de CDJ-400 bij harde bas niet helemaal stabiel was, heb ik CDJ-350's aangeschaft.?Na 1 jaar helemaal geen cd's meer gedraaid te hebben op de 350's, heb ik afgelopen week de Traktor S4 aangeschaft.?

Ben ik nu ineens geen?DJ meerConfused Sad
?
Alle gekheid op een stokje, je muziekkeuze icm het aanvoelen van het publiek is het allerbelangrijkste! Je moet je publiek een leuke avond bezorgen, of je dat nou met platenspelers, cdspelers, voorgemixte cd's?of controller doet, doet er niet toe!
Snoey    posted on 26-06-2012 16:52
Alsof hier niemand zit die dj geworden is, puur omdat het cool is.

Ik zal niet snel een kaartje voor Dj Paris Hilton kopen, maar blijkbaar vele andere wel.

Als het niks is, zal het met vele andere dingen die zij doet, slechts een fase zijn, waarna ze vervolgens haar aandacht ergens anders aan besteedt.

Ben benieuwd naar der album dat geproduceerd is door Afrojack.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Winston    posted on 26-06-2012 17:42
Weet ik niet zo of een ieder er speciaal was voor Paris, hoor. Het was een festival met verschillende artiesten.

Confira os hor?rios das apresenta??es:

Michel Tel? - 19h
Cobra Starship - 20h15
Kelly Clarkson - 21h30
Jennifer Lopez - 23h
Paris Hilton - 1h

Met Michel Telo en Jennifer Lopez erbij, verklaart een heleboel van het publiek. Cool

Er is ook een filmpje waarin haar nummer, en waar je die kerel ziet die met zijn hoofd tussen haar benen zit onder de booth, voorkomt. Klinkt best wel aardig, al weet ik het niet helemaal zeker. Vanwege de slechte audio en omdat haters ook valse filmpjes plaatsten.

En ze zal ook samenwerken met LMFAO, dus verwacht maar veel van haar.
Tic Toc
Dennis1981    posted on 26-06-2012 18:42
Poster: Chustig
Buitengewoon trieste praktijken

En jij verspilt je eerste post eraan haha...
AdenFarleigh    posted on 26-06-2012 21:52
Poster: Artez
Ik heb het over overgangen, die hoor ik niet, die flanger is zeker niet goed geplaatst en beetje amateuristisch, daar is niet over te twisten.

Wat jij overgangen noemt, noemde ik geknoei Winking my eye
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Vinnyo    posted on 26-06-2012 22:07
Waarom besteden we hier zoveel posts aan?
Snoey    posted on 27-06-2012 00:05
Wat wel gelijk opvalt in het filmpje is dat het voor haar erg wennen is achter de draaitafels, je ziet dat ze nog weinig ervaring heeft. Soms vraag ik me ook af of ze ook echt weet wat ze doet, vooral is ze de microfoon gebruikt, lijkt het alsof ze niet helemaal weet wat ze doet.
Ze zal nog veel draai uren moeten maken om te groeien.

En voor alle haters -> wees blij dat je Paris Hilten en Kardasian (ofzo) voor bent op de 'trend' die zij nu beginnen.

Des te meer meisjes Dj's weer cool gaan vinden Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven

148 Users online: 15 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 16.125
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.499