DJ Paris Hilton. (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Artez    posted on 25-06-2012 02:00
Hey Forumleden,

Jullie zullen het misschien al hebben gelezen/gezien, Paris Hilton is nu dus officieel dj. Ik had al geruchten gehoord dat ze dat werd, en ze tourde ook heel vaak met Afrojack. Nu heeft ze net der eerste optreden gehad.?http://www.youtube.com/watch?v=Kv-EnsyI5ns Je kan uit het filmpje niet echt concluderen dat ze een slechte dj is, omdat je niet echt overgangen hoort van haar mix.?

Uitstraling en hoe ze zich gedraagd en der imago is iets anders... ik kan er namelijk niet echt aan wennen. Heb nog steeds die vieze reality show?Cool tot de macht 921 takke wijf in me hoofd.?

Deadmau5 heeft ook een beetje gezeik gekregen van blogs, toen hij dat filmpje tweette. Deadmau5 volgers weten waarschijnlijk wel waar ik het over heb. Mensen vonden hem een beetje hypocriet vanwege dit artikel :http://deadmau5.tumblr.com/post/25690507284/we-all-hit-play Hij zegt dat we allemaal eigenlijk gewoon wel op 'play' drukken, terwijl hij vervolgens gaat 'haten' op Paris Hilton. Maar goed Deadmau5 mag dat wel haha. En ik vind dat hij wel een beetje gelijk heeft.

Kortom, ik weet niet of ze een slechte dj is of niet... maar ze is naar mijn mening niet gepast om te deejayen, qua imago enzo. Ik ben tevens wel benieuwd naar haar eigen producties!

Wat vinden jullie ervanConfused ?

Artez.
User edit by Artez on 25-06-2012 @ 02:17:01 (4%)

What do you think about DJ Paris Hilton. ??

Vote :   

Artez    posted on 25-06-2012 13:55
dance2mix    posted on 25-06-2012 14:52
Poster: Martullia
vergeet je die mafkees Dennis van de Geest en zullen er vast nog wel meer rondlopen.

Die is nog redelijk goed hoor, heb hem horen draaien in een club in de buurt, klonk best wel!
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Lomme_    posted on 25-06-2012 14:55
Mop van 2012 dit Winking my eye En Deadmau5 is gewoon een koning.
LilQuint    posted on 25-06-2012 15:26
Poster: dance2mix
Die is nog redelijk goed hoor, heb hem horen draaien in een club in de buurt, klonk best wel!

Kidding me?
Heb hem ook een paar maanden terug horen draaien, net als Tony Star (Sterretje,) tja, ik hou me mond maar...
Vind het jammer dat de meeste gasten die echt kunnen draaien niet veel boekingen krijgen, en van die pannekoeken die bekend zijn van tv en dan gaan draaien wel..
Winston    posted on 25-06-2012 15:48
Wauw! De eerste keer meteen draaien voor 30.000 mensen. Mijn eerste keer waren er volgens mij nog geen 100 mensen. En tot nog toe nooit voor meer.

En voor publiek draaien terwijl ze minder dan een jaar heeft geoefend. Ik was toch zeker anderhalf jaar bezig. Ik maakte wel een stuk minder fouten.

Hulp van Afrojack en David Guatta, en ik had geen hulp.

Tic Toc
User edit by Winston on 25-06-2012 @ 15:54:12 (19%)
MrQreeny    posted on 25-06-2012 15:51
Ik ben het wel met dance2mix eens... Ik zeg niet dat het een wereld dj is, maar om hem nou gelijk naast Tony 'Star' te zetten vind ik ook een beetje overdreven. Daarnaast krijgen ze natuurlijk zoveel boekingen omdat ze al bekend zijn, dat is toch logisch... De event manager wil toch gewoon volle zalen, wat zal hem het boeien hoe goed de dj kan mixen?!?

Als goede DJ zijnde kan je tegen die lui aan gaan lopen schoppen, maar je kan er ook gebruik van maken door te zorgen dat je een betere sfeer neer zet en het publiek beter leest dan zo'n wannabe! Je bent (waarschijnlijk) goedkoper dan die wannabe's dus de event manager zal jou waarschijnlijk eerder nog een keer boeken. Die lui denken gewoon aan 2 dingen: zoveel mogelijk geld binnen halen en zo min mogelijk kosten maken.?Natuurlijk zijn er in het landschap van EDM uitzonderingen qua het spotten en supporten van echte talenten en trends... Daarnaast brengen de echt goede DJ's vernieuwingen en zijn de wannabe's meestal volgertjes, dus die wannabe's hebben ons eigenlijk nodig!

Daarnaast heb je het voordeel als goede dj dat je muzikaal een stuk beter zal zijn en dat je dus je eigen tracks kan produceren. Oke het duurt even voordat je daar echt goed in wordt, maar dat is JOUW middel om bekendheid (en dus easy bookings) te vergaren!

Dit alles neemt niet weg dat ik me ook soms mateloos irriteer aan sommige wannabe's Winking my eye hehe
'Music is the universal language of mankind...'
DaCompra    posted on 25-06-2012 16:33
are you f*cking kidding me? in dat filmpje draait ze gewoon aan filters en flangers terwijl ze waarschijnlijk geen flauw idee heeft wat ze doet. hoe veel geld zou afrojack ervoor krijgen om die plaat voor haar te produceren? :P
Winston    posted on 25-06-2012 16:47
Een paar nights in Paris voor het producen.

Pas als het album geld opbrengt krijgt hij misschien wat.
Tic Toc
Vinnyo    posted on 25-06-2012 16:55
Vind het wel grappig dat menig persoon denkt dat de wereld verkeerd in elkaar zit omdat de 'echte' DJs thuis zitten en de andere veel boekingen krijgen. Wellicht zitten die personen zelf verkeerd in elkaar? Happy, laughing Het probleem ligt niet bij de rest van de wereld hoor..
D-Jesse    posted on 25-06-2012 17:08
Poster: M-Tine
@DJADMIN maak me er ook niet druk om, maar het is tekenend, en bovendien verkleind dit soort ongein de kansen voor de DJ's die wel echt wat kunnen. Wat betreft Sync, totally agree! ook een hekel aan. Idd weer een reden om te laten zien wat een echte DJ is...

Totally agree 2 met die sync, dat is eigenlijk alleen een sync knopje indrukken. Met virtual dj dan he, andere programma's heb ik geen ervaring. en wat betreft over beatmatchen met bpmcounter: 95% vind ik wel erg veel.. als ik zou vertrouwen op bpmcounters dan liep het mixen heel erg uit de hand....
User edit by D-Jesse on 25-06-2012 @ 17:10:57 (52%)
Maikelxxl    posted on 25-06-2012 17:15
paris rock gewoon mensen ( ummmh not !! ) maar vind het wel grappig iedereen heeft het er over dus eigelijk wel goeie reclame voor haar.
D-Jesse    posted on 25-06-2012 17:16
Poster: Maikelxxl
paris rock gewoon mensen ( ummmh not !! ) maar vind het wel grappig iedereen heeft het er over dus eigelijk wel goeie reclame voor haar.

Tjaah 'goeie' reclame is het niet, hoor allemaal negatieve dingen erover hahaha
tek-zotic    posted on 25-06-2012 17:50
Poster: M-Tine
Paris is weer geldloos zeker

geldloos nee,
aandachtloos: JA :p
Dolivieira    posted on 25-06-2012 18:32
Poster: PhonoGraaf
Nou nou, als je sync gebruikt ben je natuurlijk ook gewoon een DJ.
Er staat nergens dat een Disk Jockey geen sync mag gebruiken om zijn plaatjes te laten horen.

Graag zou ik willen dat je Chris Liebing, Richie Hawtin en Speedy J recht in hun gezicht neppe dj's noemt.

Beetje onzin wat je nu loopt te verkondigen. DJs als die jij opnoemd kunnen allemaal met draaitafels over weg. En op het syncknopje drukken moet je nog steeds gevoel van ritme hebben en weten wanneer je de overgang gaat maken en hoe lang. Ik loop zelf al zon 26 jaar mee in het Dj wereld dus weet waar ik het over hebt. Ik heb hier CDJs, TTs, Traktor Scratch Pro, Sarato Scratch Live en 2 NI Kontrol X1 dus kan hier alle kanten op. Ook heb Ableton. En op sync drukken ben je er niet. Ook indoe het tegenwoordig wel eens. Maar als je geen gewoel voor ritme hebt en niet weet wat je moet doen heb je aan die syncknopje niks. Die jongens zijn totaal niet nep. Maar gebruik de search eens want er zijn al veel topics aan besteed die over digital draaien gaan. Dus die dj's die zijn totaal niet nep.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Dolivieira    posted on 25-06-2012 18:36
Poster: dance2mix

inderdaad Dennis van de geest kan echt wel draaien.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Winston    posted on 25-06-2012 18:47
ontopic: Paris werkte met Pioneer CDJ's, dus had zij geen beschikkling over sync knopjes (zie foto). Ze deed het gewoon live.

Blingbling headphones zie ik nu Cool

En wat zouden jullie zeggen als ze hier member was?
Tic Toc
User edit by Winston on 25-06-2012 @ 18:47:56 (4%)
Winston    posted on 25-06-2012 18:49
Wat voor mixer iemand? Ik zie wel usb en link kabeltjes.
Tic Toc
Vinnyo    posted on 25-06-2012 18:57
Sync knopjes, Paris Hilton, who cares? Als je gewoon een vette mix kan maken d.m.v. sync knopjes, nouen? Als men dat wil horen, wie ben jij dan om te zeggen dat het niet goed is? Ga nou niet jaloers worden mensen, als je op je anti-commercieel tour blijft, blijf dan ook bij je kleine publiek. Het maakt niet uit hoe je het doet maar wat je doet..
niiicola    posted on 25-06-2012 19:10
Poster: Winston
Wat voor mixer iemand? Ik zie wel usb en link kabeltjes.

DJM-900 Nexus white?
Gewoon.
Winston    posted on 25-06-2012 19:16
In elk geval een Pioneer mixer niiicola.

Ze blijft wel erg professioneel als het even fout gaat. Bij mij zou je meteen merken dat mijn hart stilstaat, ik van kleur verschiet, mijn haren stijf overeind zouden gaan staan etc.

Heeft iemand al de tracklist?
Tic Toc
User edit by Winston on 25-06-2012 @ 19:17:28 (10%)
main    posted on 25-06-2012 19:31
paris hilton mixt helemaal niks. gooit er alleen wat effecten overheen (helemaal verneukt overigens). belachelijk.
Winston    posted on 25-06-2012 19:34
Nou, in het laatste filmpje hier mixte ze wel echt. Toevallig ging het niet goed.

Plus wordt ze gestoord. Er zit een geile vent onder de booth bij haar benen. Duikt ie af en toe op en gaat kloten aan de mixer (zie foto boven). Ik haat dat. Als ik DJ ben moet niemand aan de mixer komen.
Tic Toc
User edit by Winston on 25-06-2012 @ 19:36:02 (2%)
Artez    posted on 25-06-2012 21:31
1 member likes this  @winston Dat laatste filmpje is nep.?
Hier zelfde audio maar dan met Tiesto :P
http://www.youtube.com/watch?v=A54SfVFTNlg
djroy16    posted on 25-06-2012 21:37
Pfff, waar gaat dit over?! hier moet gewoon totaal geen aandacht aan gegeven worden. Laat d'r maar lekker aan de andere kant van de grote sloot dj-en, dan hebben wij er geen last van..
Limb-Girdle    posted on 25-06-2012 21:42
Ze kan er wel een flangertje doorheen knallen, chapeau!
Where the music meets the deejay!

79 Users online: 16 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 42.590
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.430.964