DJ Paris Hilton. (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Artez    posted on 25-06-2012 02:00
Hey Forumleden,

Jullie zullen het misschien al hebben gelezen/gezien, Paris Hilton is nu dus officieel dj. Ik had al geruchten gehoord dat ze dat werd, en ze tourde ook heel vaak met Afrojack. Nu heeft ze net der eerste optreden gehad.?http://www.youtube.com/watch?v=Kv-EnsyI5ns Je kan uit het filmpje niet echt concluderen dat ze een slechte dj is, omdat je niet echt overgangen hoort van haar mix.?

Uitstraling en hoe ze zich gedraagd en der imago is iets anders... ik kan er namelijk niet echt aan wennen. Heb nog steeds die vieze reality show?Cool tot de macht 921 takke wijf in me hoofd.?

Deadmau5 heeft ook een beetje gezeik gekregen van blogs, toen hij dat filmpje tweette. Deadmau5 volgers weten waarschijnlijk wel waar ik het over heb. Mensen vonden hem een beetje hypocriet vanwege dit artikel :http://deadmau5.tumblr.com/post/25690507284/we-all-hit-play Hij zegt dat we allemaal eigenlijk gewoon wel op 'play' drukken, terwijl hij vervolgens gaat 'haten' op Paris Hilton. Maar goed Deadmau5 mag dat wel haha. En ik vind dat hij wel een beetje gelijk heeft.

Kortom, ik weet niet of ze een slechte dj is of niet... maar ze is naar mijn mening niet gepast om te deejayen, qua imago enzo. Ik ben tevens wel benieuwd naar haar eigen producties!

Wat vinden jullie ervanConfused ?

Artez.
User edit by Artez on 25-06-2012 @ 02:17:01 (4%)

What do you think about DJ Paris Hilton. ??

Vote :   

Artez    posted on 25-06-2012 02:09

User edit by Artez on 25-06-2012 @ 02:11:14 (100%)
PhonoGraaf    posted on 25-06-2012 02:20
2 members like this  Tja, Deadmau5 heeft het in dat artikel voornamelijk over producers, maar als dat niet zo is moet ie inderdaad niet zeiken.

En Paris als dj is inderdaad een lachertje. Afrojack zal wel een pre-mixje hebben gemaakt of een spoedcursus gegeven.
Drumworks    posted on 25-06-2012 02:38
Paris hilton moet snel ophouden hiermee anders gaat dit een rage worden.... ik zie het al gebeuren..... ik vind dat Deadmau5 volkomen gelijk heeft en mensen als Paris moeten er gauw mee ophouden.
The beats are still banging :)
Dolivieira    posted on 25-06-2012 07:15

CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 25-06-2012 @ 07:18:20 (99%)
Dolivieira    posted on 25-06-2012 07:16
.
Hier in Nederland hebben we dat ook gehad toch. Jonnhy de mol, Winston post, charlie van GTST ik ben haar naam ff kwijt, Fatah Laurens. Al kan die laatste toch ng leuk draaien. Sorry voor de dubbelpost zit op mijn iPad. En het ging ff fout.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 25-06-2012 @ 07:18:00 (22%)
niiicola    posted on 25-06-2012 08:19
Een en al nep volgensmij.
Moet je maar eens kijken bij een effect, een halve seconde later doet Paris wat.
Gewoon.
Ashley    posted on 25-06-2012 08:28
5 members like this  Paris Hilton... moet daar nu echt aandacht aan worden besteed?
Maar wat nou als het lukt, mama?
Baart    posted on 25-06-2012 09:56
Ze is niet echt aan het draaien... ze staat vooral te dansen
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Overtracked    posted on 25-06-2012 10:14
1 member likes this  
Poster: Baart
Ze is niet echt aan het draaien... ze staat vooral te dansen

Ja inderdaad. Cool
https://soundcloud.com/overtracked
Vinnyo    posted on 25-06-2012 11:02
Vind het wel leuk hoor..?Cool
M-Tine    posted on 25-06-2012 11:11
Paris is weer geldloos zeker? Waarom komen er steeds meer van dit soort paupers in het wereldje? Je carriere voorbij? Owh joh, we worden wel DJ, ik heb al een naam, ik pre-mix wel alles met m'n laptop (of laat het doen) en dan fake ik het hele zooitje wel bij elkaar. Komt wel goed, nieuwe carriere is een feit. Ik KOTS van dit soort mensen. Laat dit soort ongein alsjeblieft heel snel ophouden...
You can find all your answers, in Music!
DJADMIN    posted on 25-06-2012 11:16
4 members like this  Iets met...

CARE

Kan ik me hier over druk maken ? Nee...want tegenwoordig noemt iedereen zich toch DJ...

Taak voor de ervaren jongens om toch nog even te laten zien wat een echte DJ is...

Dit is hetzelfde dat je je heel erg druk kan maken over jongens die alles met Sync draaien...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
M-Tine    posted on 25-06-2012 11:26
@DJADMIN maak me er ook niet druk om, maar het is tekenend, en bovendien verkleind dit soort ongein de kansen voor de DJ's die wel echt wat kunnen. Wat betreft Sync, totally agree! ook een hekel aan. Idd weer een reden om te laten zien wat een echte DJ is...
PhonoGraaf    posted on 25-06-2012 11:29
Poster:?M-Tine
Wat betreft Sync, totally agree! ook een hekel aan. Idd weer een reden om te laten zien wat een echte DJ is...

Nou nou, als je sync gebruikt ben je natuurlijk ook gewoon een DJ.
Er staat nergens dat een Disk Jockey geen sync mag gebruiken om zijn plaatjes te laten horen.

Graag zou ik willen dat je Chris Liebing, Richie Hawtin en Speedy J recht in hun gezicht neppe dj's noemt.
User edit by PhonoGraaf on 25-06-2012 @ 11:35:19 (54%)
DJADMIN    posted on 25-06-2012 11:33
Poster: PhonoGraaf
Nou nou, als je sync gebruikt ben je natuurlijk ook gewoon een DJ.
Er staat nergens dat een Disk Jockey geen sync mag gebruiken om zijn plaatjes te laten horen.

Graag zou ik willen dat je Chris Liebing, Richie Hawtin en Speedy J recht in hun gezicht neppe dj's noemt.

Ik denk dat je niet goed leest. Ik zeg duidelijk :

Dit is hetzelfde dat je je heel erg druk kan maken over jongens die alles met Sync draaien...

Waarmee ik dus niet zeg dat ik dat doe

CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
PhonoGraaf    posted on 25-06-2012 11:35
Excuus, bedoelde het naar M-Tine...
M-Tine    posted on 25-06-2012 11:36
@phonograaf ik begrijp je, maar de grens is volledig zoek als je syncers ook al DJ's mag gaan noemen. Dan is het hek van de dam en kan werkelijk elke idioot die weet hoe je een knopje indrukt DJ worden. Dan hoef je nieteens meer een gevoel voor ritme e.d. te hebben... Krijg je van die pauper 16-jarige gastjes die voor nope gaan draaien in clubs, omdat het 'de aandacht van meisjes trekt' en ondertussen zitten de echt goede jongens thuis. That's not how it suppose to be!
Chavizz1991    posted on 25-06-2012 11:46
1 member likes this  Toch gebeurt het. Zelfs met tabletops is het niet meer moeilijk om te draaien. Geef toe, is beatmatchen nou nog echt zo moeilijk met de recente cdj's? Die beatcounter klopt 95% van de keren, dus je zou het als noob gewoon kunnen aflezen zonder headphone te gebruiken. En ik geef kroegbazen die jongens van 16 laten draaien voor een paar 10tjes i.p.v. een dure resident groot gelijk. Dat is toch ook wat bedrijven doen met polen? Hoe goedkoper, hoe beter. Tegenwoordig stelt draaien echt niet veel meer voor vind ik zelf, het enige waarin je je een beetje kan onderscheiden is je plaatkeuze en effecten gebruik etc, maar als iedereen wat gedronken heeft, let niemand daar meer op. Als ik in de club 'Allermooiste Feestje van Yellow Claw' hoor maakt het me niet uit hoe die erin gemixt word, ik ga hard.
PhonoGraaf    posted on 25-06-2012 11:52
Ik snap zeker wat je bedoeld, maar syncers zijn ook gewoon dj's, alleen doen ze het op een andere manier. We zijn niet allemaal nog met vinyl aan het draaien, en de gemiddelde CDJ is ook gewoon een computer. Iedere dj zijn eigen manier...
En dj'en is ook vet simpel, ook zonder sync. Je kan een aap nog leren om te beatmatchen. Waar het echt om draait is alles om het beatmatchen heen. Alles moet strak lopen, maar ik vind platenkeuze en meegaan met het publiek minstens zo belangrijk!

Sinds de komst van traktor kan ik opeens 4 decks draaien met een Maschine erbij, voorheen was dit maximaal 3 decks omdat meer dan dat niet precies in sync bleef lopen. In die tijd moest ik constant blijven beatmatchen, simpelweg omdat turntables of de DN-S3000 altijd een kleine afwijking hebben.

Die goede jongens die thuis zitten hadden er dan maar meer aan moeten doen om bekend te worden, want uiteindelijk zullen de goede dj's en producers gewoon boven water komen. Ik heb al zeker 4 jaar niet meer voor publiek gestaan, en dat waren bruiloften en verjaardagen. En nu opeens, door wat mixjes op Soundcloud, Mixcloud etc en goeie promotie sta ik in oktober op een vrij groot event en ben ik morgenavond te horen op DeepFM.

Gerdo    posted on 25-06-2012 12:01
Ze doet dit gewoon om aandacht te krijgen, kijk maar hoe ze staat te 'dansen'. Ze wil alleen maar gezien worden.
Martullia    posted on 25-06-2012 12:16
Poster: Dolivieira
.
Hier in Nederland hebben we dat ook gehad toch. Jonnhy de mol, Winston post, charlie van GTST ik ben haar naam ff kwijt, Fatah Laurens. Al kan die laatste toch ng leuk draaien. Sorry voor de dubbelpost zit op mijn iPad. En het ging ff fout.
  vergeet je die mafkees Dennis van de Geest en zullen er vast nog wel meer rondlopen.
PhonoGraaf    posted on 25-06-2012 12:35
Wouter Bos...
main    posted on 25-06-2012 13:21
1 member likes this  Wat ben ik blij dat ik voornamelijk naar techno luister, en ook alleen naar techno feesten ga. Krijg je tenminste dj's die het doen voor de muziek. (daargelaten dat dit ook in veel andere genre's zo is, gelukkig.)

Over paris: het enige wat ze doet is de muziek verneuken door aan de jog te rammen en er zo a-ritmisch mogelijk een effect over heen te knallen. wat de f*ck is dit....
Chavizz1991    posted on 25-06-2012 13:21
Wat is het nummer op 2:25?

En rond 1:30, draait ze daar per ongeluk aan de gain? Zo lijkt het
User edit by Chavizz1991 on 25-06-2012 @ 13:22:42 (2%)
main    posted on 25-06-2012 13:27
Poster: Chavizz1991
Wat is het nummer op 2:25?

En rond 1:30, draait ze daar per ongeluk aan de gain? Zo lijkt het

waarschijnlijk tikt ze daar tegen de jog aan.

148 Users online: 13 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 69.945
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.319