Bedankt voor te stemmen!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Blackaround    posted on 22-06-2012 18:54
Jooow!
Ik ben door naar de halve finale van de pioneer dj contest!

Bedankt aan iedereen die hebben gestemd!

29 Juni is het halve finale te haarlem op de pioneer tour.

Grtz! En nog eens, bedankt aan de mensen die hebben gestemd!

What do you think about Bedankt voor te stemmen! ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 22-06-2012 19:32
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!

- onbeperkt... Cool spreek je onbekenden altijd zo aan of alleen hier op het forum?? of is dat belgisch?

Moet je nou hier ook weer een topic voor openen? Nou ja whatever...
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 22-06-2012 @ 19:32:19 (15%)
Blackaround    posted on 22-06-2012 19:52
Jha hier in belgie is dit spreektaal.
Ik bedank gewoon, mag dit dan niet?
ik doe tog niets mis ofzo?
Vinnyo    posted on 22-06-2012 20:27
Iemand is hier met het verkeerde been uit bed gestapt..?Cool
mrmagix    posted on 22-06-2012 21:06
Na ruim 700 posts en bijna evenveel topics is Blackaround niet echt een onbekende meer voor ons Winking my eye. En ook zijn verslaving om topics aan te maken is ons niet onbekend.

Wat je beter kan doen, is het vorige topic aanpassen in de titel. Bijvoorbeeld achter de huidige titel 'Bedankt!' zetten. Dan sta je zo weer bovenaan de frontpage en ziet iedereen je gebaar.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
MrQreeny    posted on 22-06-2012 23:08
Poster: Vinnyo
Iemand is hier met het verkeerde been uit bed gestapt..?Cool

Niet bepaald, ik erger mij al langer aan zijn manier van praten op het forum. Volgens mij ben ik ook niet de enige die dit vindt. Maar goed, als dat het taalgebruik is die in zijn omgeving normaal is dan is daar natuurlijk niets aan te doen (behalve het misschien zielig te vinden)... Ik zal er dan ook geen woorden meer aan vuil maken Winking my eye
DJADMIN    posted on 22-06-2012 23:18
ik ben t met je eens hoor...

voor dit stemmen vond hij het ook nodig om een nieuw topic te openen terwijl ?er een algemeen topic voor is...om vervolgens te zeggen dat er in het algemene topic niemand reageert.

was ook voor mij de reden om niet te stemmen...

oftewel..ik ben t met je eens
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tekhead    posted on 23-06-2012 01:51
Poster: MrQreeny
Niet bepaald, ik erger mij al langer aan zijn manier van praten op het forum. Volgens mij ben ik ook niet de enige die dit vindt. Maar goed, als dat het taalgebruik is die in zijn omgeving normaal is dan is daar natuurlijk niets aan te doen (behalve het misschien zielig te vinden)... Ik zal er dan ook geen woorden meer aan vuil maken Winking my eye

Ik heb het hier in al die jaren al veelvuldig aangehaal en geargumenteerd onderbouwd, dat sommige in beide landen anders geinterpretteerd wordt, zelfs een andere betekenis hebben, en daar wordt door beide groepen, Vlamingen en Nederlanders te vaak over het hoofd gezien, laat staan bij nagedacht, waardoor er soms zware misverstanden en discussie's ontstaan, enkel door taal en woordgebruik, en dit moeten we vermijden, als voorbeeld hierboven, die Joooow is hetzelfde als ze zoals in Nederland Halloooooo zeggen, de huidige beleefdheidsnorm, niks mis mee.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 23-06-2012 01:52

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 23-06-2012 @ 01:53:08 (100%)
D-Jesse    posted on 23-06-2012 09:41
je kunt wel gaan zeuren over dit topic, maar je mag ook best blij voor m zijn hoor? als je je ergert verspil je energie dan ergens anders aan Winking my eye en @ Blackaround: gefeliciteerd man!
nicos4    posted on 23-06-2012 12:35
Veel kinderen op het forum hier,en zal wel wat jalozie meespelen , jankerts

Dissmaster    posted on 23-06-2012 13:08
Het gaat om de boodschap, het taalgebruik is dat nou zo erg? Ik erger me meer aan alle mensen die iedereen hier lopen af te kraken.. Get a live ?

Daarnaast, Gefeliciteerd! Succes verder nog met de contest, laat de rest ook even weten? Happy, laughing
User edit by Dissmaster on 23-06-2012 @ 13:09:24 (64%)
DJADMIN    posted on 23-06-2012 15:03
Poster: nicos4
Veel kinderen op het forum hier,en zal wel wat jalozie meespelen , jankerts

Juist...en dat zeg jij met je 24 posts?
Cool

Gelukkig ben je al heeeeel ervaren hier, en weet je echt al wat er speelt...tja...

Poster: Dissmaster
Het gaat om de boodschap, het taalgebruik is dat nou zo erg? Ik erger me meer aan alle mensen die iedereen hier lopen af te kraken.. Get a live ?

Daarnaast, Gefeliciteerd! Succes verder nog met de contest, laat de rest ook even weten? Happy, laughing

Huh...moet ik een leven zoeken dat direct is ??

Het is niet afkraken. Het gaat om normen, waarden, en fatsoen. Er zijn regels. Niet alleen in de maatschappij. De wet zegt dat je niet door rood mag rijden, dus doe je het niet. Doe je het wel, ben je een aso, klaar.?

Hier op DJR gelden al lang regels. Bijvoorbeeld is er een ''regel'' die zegt dat je niet constant nieuwe topics moet openen, om zo de overzichtelijkheid van de site te waarborgen. Als er toch de hele tijd mensen zijn die voor het minst of geringste een topic openen, dan worden we gek hier. Ja, en ik als member die hier al jaren komt, mag dat zeggen.

Eerst opende hij hij een topic om te vragen of op hem gestemd werd (terwijl er ook een algemeen topic was waar je dit in hoort te doen, zijn argument : niemand reageert daar, dus ik maak een nieuw topic aan). Daar was ik 't al niet mee eens, maar om vervolgens NOG een nieuw topic aan te maken om iedereen te bedanken gaat te ver. Hij had 't ook in zijn topic kunnen zetten, en daar de titel aan te passen. Dit lijkt meer een schreeuw om aandacht. En nu jullie weer...
Blackaround    posted on 23-06-2012 15:55
Gast Happy, laughing
Steek u tijd hier nie in DJ ADMIN! ..

Maakt mij nie uit wa gij er van vind..
Tis altijd dezelfde da moet klagen.. :D
User edit by Blackaround on 23-06-2012 @ 15:57:14 (10%)
Vinnyo    posted on 23-06-2012 18:50
Poster: DJADMIN
Juist...en dat zeg jij met je 24 posts

Are you kidding me? Alsof posts er toe doen, er gaat erom wat je post. Ik kan ook makkelijk aan 5000 posts komen door alleen maar onzin te schrijven. Hij is al 1,5 jaar lid dus wellicht weet hij wel wat er speelt..

Heel dit topic is ??n grote grap, heel dit forum is inmiddels ??n grote grap.. Kijk waar 90% van de topics over gaan, over ??n en al bullshit.
User edit by Vinnyo on 23-06-2012 @ 18:52:26 (83%)
mrmagix    posted on 23-06-2012 18:56
Overdrijf anders een beetje...

Als je het hier een grap vind, waarom verblijf je hier dan nog? Er zijn nu eenmaal mensen die ofwel veel hebben geleerd van collega's hier en het hier niet zomaar een grap vinden, ofwel mensen die het hier al enorm lang kennen, waardoor ze niet iets gewoon wegsmijten.

Verdraagzaamheid en weten wanneer het slimmer is gewoon te zwijgen zou voor veel mensen hier een grote stap voorruit zijn. Je moet niet alleen zwijgen als je ongelijk hebt, maar de discussie uit de weggaan door mensen in hun eigen waarheid te laten geloven, is vaak al goed genoeg. Als je zeker bent, heb je van niemand bevestiging nodig.

En nieuwe leden mogen heus wel wat meer respect tonen. Jong of oud, dik of dun, maakt mij niet uit, als je ergens nieuw bent gedraag je je.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Avez    posted on 23-06-2012 18:57
Poster: DJADMIN
Juist...en dat zeg jij met je 24 posts?
Cool

Gelukkig ben je al heeeeel ervaren hier, en weet je echt al wat er speelt...tja...

Huh...moet ik een leven zoeken dat direct is ??

Het is niet afkraken. Het gaat om normen, waarden, en fatsoen. Er zijn regels. Niet alleen in de maatschappij. De wet zegt dat je niet door rood mag rijden, dus doe je het niet. Doe je het wel, ben je een aso, klaar.?

Hier op DJR gelden al lang regels. Bijvoorbeeld is er een ''regel'' die zegt dat je niet constant nieuwe topics moet openen, om zo de overzichtelijkheid van de site te waarborgen. Als er toch de hele tijd mensen zijn die voor het minst of geringste een topic openen, dan worden we gek hier. Ja, en ik als member die hier al jaren komt, mag dat zeggen.

Eerst opende hij hij een topic om te vragen of op hem gestemd werd (terwijl er ook een algemeen topic was waar je dit in hoort te doen, zijn argument : niemand reageert daar, dus ik maak een nieuw topic aan). Daar was ik 't al niet mee eens, maar om vervolgens NOG een nieuw topic aan te maken om iedereen te bedanken gaat te ver. Hij had 't ook in zijn topic kunnen zetten, en daar de titel aan te passen. Dit lijkt meer een schreeuw om aandacht. En nu jullie weer...

Op dit moment mis ik dus de ''thumbs up''
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
Vinnyo    posted on 23-06-2012 19:10
Poster: mrmagix
Als je het hier een grap vind, waarom verblijf je hier dan nog?

En nieuwe leden mogen heus wel wat meer respect tonen. Jong of oud, dik of dun, maakt mij niet uit, als je ergens nieuw bent gedraag je je.

Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat het een grote grap is, niet dat ik hier weg wil en dat ik helemaal gehad heb of weet ik veel wat?

Met jouw tweede deel ben ik het mee eens, echter bepaal je een 'nieuw' lid niet op zijn posts. Bijvoorbeeld Nicos4 heeft slechts 24 posts maar is toch al 1,5 jaar lid, dat noem ik niet bepaald nieuw? Over weinig posts hoef je niet minderwaardig te doen omdat jezelf er toevallig een stuk meer hebt, dat bedoelde ik met mijn post.
venzi    posted on 23-06-2012 19:48
wat kunnen we toch lekker bekvechten! we lijken wel een stel wijven hier op het forum..
DJADMIN    posted on 23-06-2012 20:46
Poster: Vinnyo
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat het een grote grap is, niet dat ik hier weg wil en dat ik helemaal gehad heb of weet ik veel wat?

Met jouw tweede deel ben ik het mee eens, echter bepaal je een 'nieuw' lid niet op zijn posts. Bijvoorbeeld Nicos4 heeft slechts 24 posts maar is toch al 1,5 jaar lid, dat noem ik niet bepaald nieuw? Over weinig posts hoef je niet minderwaardig te doen omdat jezelf er toevallig een stuk meer hebt, dat bedoelde ik met mijn post.

Het is ?n ?n...als iemand al 10 jaar lid is, en 100 posts heeft, draagt hij mijns inziens niet erg bij aan de kwaliteit van 't forum...wat overigens niet wil zeggen als je 10000 posts heb, je dit wel doet.

Ik blijf bij mijn standpunt, regels zijn er niet om overtreden te worden, die gelden voor iedereen, Nederlanders, Belgen, Fransen, Duitsers, en wat al niet meer hier komt. Daar heeft iedereen zich aan te houden om het leefbaar hier te houden.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat er soms wel wat meer respect mag zijn voor de jongens die het hier al jaren ''leefbaar'' houden...de vaste harde kern hier....
MrQreeny    posted on 23-06-2012 20:59
@ Venzi

Ja mooi, als ik geweten had dat er weer zo'n zeiktopic van gemaakt zou worden had ik die eerste post wel gelaten.... Aan tek zn comment heb ik tenminste iets. Al schreef ik het zelf een beetje cynisch erachter, blijkt het dus inderdaad normaal te zijn in Vlaanderen...
Vervolgens hield ik m?n mond en zal mn mond blijven houden over de reacties later. Iets wat misschien iedereen beter kan doen?
PhonoGraaf    posted on 23-06-2012 21:31
http://www.youtube.com/watch?v=qS7nqwGt4-I

Poster:?venzi
wat kunnen we toch lekker bekvechten! we lijken wel een stel wijven hier op het forum..

Ja echt he, had zelf ook wel verwacht dat het een keer zou ophouden!
User edit by PhonoGraaf on 23-06-2012 @ 21:33:35 (100%)
Xtremer    posted on 04-08-2012 22:04
Hier hebben we het stem topic voor Winking my eye

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

161 Users online: 78 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 29.345
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.376.123