Poster: nicos4
Veel kinderen op het forum hier,en zal wel wat jalozie meespelen , jankerts
Juist...en dat zeg jij met je 24 posts?

Gelukkig ben je al heeeeel ervaren hier, en weet je echt al wat er speelt...tja...
Poster: Dissmaster
Het gaat om de boodschap, het taalgebruik is dat nou zo erg? Ik erger me meer aan alle mensen die iedereen hier lopen af te kraken.. Get a live ?
Daarnaast, Gefeliciteerd! Succes verder nog met de contest, laat de rest ook even weten? 
Huh...moet ik een leven zoeken dat direct is ??
Het is niet afkraken. Het gaat om normen, waarden, en fatsoen. Er zijn regels. Niet alleen in de maatschappij. De wet zegt dat je niet door rood mag rijden, dus doe je het niet. Doe je het wel, ben je een aso, klaar.?
Hier op DJR gelden al lang regels. Bijvoorbeeld is er een ''regel'' die zegt dat je niet constant nieuwe topics moet openen, om zo de overzichtelijkheid van de site te waarborgen. Als er toch de hele tijd mensen zijn die voor het minst of geringste een topic openen, dan worden we gek hier. Ja, en ik als member die hier al jaren komt, mag dat zeggen.
Eerst opende hij hij een topic om te vragen of op hem gestemd werd (terwijl er ook een algemeen topic was waar je dit in hoort te doen, zijn argument : niemand reageert daar, dus ik maak een nieuw topic aan). Daar was ik 't al niet mee eens, maar om vervolgens NOG een nieuw topic aan te maken om iedereen te bedanken gaat te ver. Hij had 't ook in zijn topic kunnen zetten, en daar de titel aan te passen. Dit lijkt meer een schreeuw om aandacht. En nu jullie weer...