Hey leden en toeschouwers.
Heb al wat projecten achter de rug en dacht miss en leuk idee om er een online te zetten.
Dit project gaat over de do it yourself pultec like?eq en erg zeldzame eq, en als orgineel niet te betalen vergelijk het met en nieuwe auto kopen en dat per mono blok (dit project is en stereo uitvoering), in dit topic laat ik zien dat je als je enige tech-kennis en geduld heb je een heel eind kan komen met en bedrag tussen de 400 a 1000 euro.
Dit project zal en poor man eq worden met discrete opamps in de plaats van buizen zoals het origineel
en de gebalanceerde uit gangen worden met lundahl trafos of gelijkwaardige uitgerust voor zijn harmonische eigenschappen.
Schema's mag ik niet delen daar deze copy rights hebben maar er zijn veel site die ze delen?die copy rights hebben, mocht er interesse zijn kan ik linkjes zetten bij
goedkeuring van de beheerders van deze site.
Het is geen een dag project, denk dat je zo en paar weken verder bent met alleen de onderdelen zoeken
En nu en paar fotos?en mocht je erdoor geboeid raken stel gerust vragen?

Zoals je ziet wordt het point to point en een pcb ontwerp, de volgende fotos komt het pcb aan bod maarja moet het eerst ff stoppen met regenen solderen en etsen doe ik altijd in de tuin anders krijg ik gemopper dat het zo stinkt.
wordt vervolgd