nieuwkomer dj torsky
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TORSKY    posted on 20-06-2012 22:28
hey allemaal

Ik ben hier nieuw (ik check wel al een heel eind de forums zonder een account te hebben) en stel even mezelf voor.
Ik ben DJ TORSKY uit Poperinge (Belgi?, west-vlaanderen) en ik ben een allround dj van bijna 18 jaar.
waar hou ik me mee bezig:
Ik draaide reeds enkele fuiven, verjaardagsfeestjes, ... in verschillende genres: dubstep/dnb, elektro, populair, hardstyle, folk/rock, klassiekers/marginaal,... ik probeer het publiek aan te voelen waarop ze het meest reageren, en te voldoen aan de wensen van de organisatoren.
Deze zomer ga ik een periode als hoteldj naar Zinal met intersoc.

mijn dj-stuff stelt quasi niets voor, gewoon simpel en basic:
-behringer vmx200
-dj-tech mpx-310
-traktor scratch duo 2 in combinatie met macbookpro13' (gebruik ik op verplaatsing en thuis)

heb ook nog een Gemini PS-626EFX mixertje staan, was een tof ding tot er opeens ruis kwam op de master en de effectbak, als iemand daar iets van kent en hem voor een prijsje kan vermaken? of de effecten desnoods uitschakelen en direct naar de master laten gaan (als dat kan idk)? of als je er nog iets treffelijk voor wil geven mag je hem komen halen Happy, laughing, hij heeft 160 nieuw gekost.

in de eerste maanden nog geen concrete updates gepland, zou wel graag tabletop cd-spelers met scratch hebben en met een groter jogwheel, voorstellen altijd welkom!
mijn volgende mixer wordt waarschijnlijk een djm250, als er tegen dan geen interessantere zijn Happy, laughing

omdat ik ook bezig ben met een kleine PA enzo heb ik 2 zwarte mackie srm450v2 staan, is wel lekker als niemand thuis is om eens serieus hard te gaan. en voor feestjes, zet er twee subwoofers bij en je kan al een mooi zaaltje vullen.

ik heb al veel bijgeleerd op dit forum en hoop dat nog veel te kunnen doen

ziezo, Ik hoop dat ik mijzelf goed heb kunnen voorstellen
Groeten
Torsky

What do you think about nieuwkomer dj torsky ??

Vote :   

Tekhead    posted on 20-06-2012 22:35
Welkom @ djresource Torsky
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TORSKY    posted on 20-06-2012 22:41
thx!
Dennis1981    posted on 21-06-2012 10:27
Welkom hier, veel plezier op DJR.

Klein tipje : Volgende keer misschien?wat meer enters gebruiken, voor de betere leesbaarheid van je stukkie tekst Happy, laughing
Geregeld Happy, laughing
User edit by Dennis1981 on 21-06-2012 @ 20:43:25 (10%)
W.i.M    posted on 21-06-2012 12:16
Hi Torsky,

Welkom hier op Djresource
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
ThomasB    posted on 21-06-2012 14:56
Welkom Torsky! en inderdaad wat Dennis zegt, wat meer enters gebruiken haha
Gerdo    posted on 21-06-2012 15:11
Welkom!
TORSKY    posted on 21-06-2012 19:50
idd dennis en thomas, was niet echt handig lezen, weet niet hoe het komt, maar ik had een volledige tekst met superveel enters (voor overzichtelijk lezen) getypt, en toen ik het poste waren die allemaal weg. Nu klik ik op edit om de spaties er terug in te steken, en in het editvenster staan alle enters er automatisch terug in, weet niet hoe het komt, sorry daarvoor :p

weet iemand trouweens een oplossing voor mijn problempje met de gemini? (zie hierboven)
User edit by TORSKY on 21-06-2012 @ 19:53:14 (2%)
Roov    posted on 21-06-2012 20:21
Welkom op DJ Resource! Happy, laughing
Drumworks    posted on 21-06-2012 23:31
welkom hier op djr! mooie introCool
The beats are still banging :)
TORSKY    posted on 22-06-2012 07:36
thx allemaal!
Winston    posted on 22-06-2012 17:53
Welkom TORSKY.
Tic Toc
FML    posted on 22-06-2012 19:20
Welcome Happy, laughing Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
TORSKY    posted on 23-06-2012 18:18
thx!
TORSKY    posted on 24-06-2012 11:20
toch een kleine update gepland, was dat vergeten: ik ga in een van de komende weken een traktor X1 kontrol halen, met de bedoeling om de effecten in traktor te kunnen gebruiken, en ook vooraf ingestelde cue's enzo te gebruiken Happy, laughing

iemand ervaring met de X1? heb alleen maar goeie reviews gevonden op internet dus ik denk dat ik er geen spijt van ga hebben

grtz torsky

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

306 Users online: 119 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 36.026
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.307.806