Poster: Vivado
Zou kunnen.. Misschien benaderen grotere labels je ook minder snel als je op dat moment zelf niet bij een label zit...
Poster: MichaelMiller
Moxegy/Stephan en ik hebben samen een plaat getekend bij Ambizi Records, (nog) een klein en redelijk?nieuw label.
Het lijkt me zelfs fijner dan tekenen bij een groot label, waar je slechts 'een nummertje' bent enz..
Aangezien ik morgen mijn belangrijkste proefwerk van het jaar heb, ga ik niet helemaal hier neerzetten waarom.
Poster: Vivado
maar je had hem dan net zo goed zelf op download websites kunnen zetten?
en het kost alleen maar geld.
Zou kunnen.. Misschien benaderen grotere labels je ook minder snel als je op dat moment zelf niet bij een label zit...
Poster: Luxx
hoe wil je dat zelf doen? Je moet daar voor een eigen label hebben en dat kost vrij veel kan ik je vertellen.
releasen kost een artiest helemaal niets noppes nada.?
kleine labels is gewoon een opstapje naar beter. als je een paar releases hebt die echt keihard zijn dan krijg je vanzelf meer ogen op je gericht.
als je als fresh rookie met 0 platen op je naam bij een groot label aan komt heb je minder kans dat je een luisterend oor krijgt dan wanneer je al een aantal goede releases hebt.
bijna niemand zit bij een label. dat zijn altijd kleine groepjes artiesten die bijv. close zijn met de eigenaar of iets dergelijks, of dat het echt een groot label is met een grote artiest. bijv. Justin Bieber is bij een label getekent en released alleen daarop dat label.
maar een Producer tekent zichzelf vaak ni?t bij een label maar tekent bepaalde platen bij een label. zo kan je op diverse labels je platen uitbrengen.?
Poster: Michielvdbroeck
Tenzij je natuurlijk Erik Arbores noemt, die is 14, en heeft een contract bij Armada, Universal & Spinnin'..
Geen normale jongen, zeker eens googlen !
Poster: D-Jesse
14 en Gymnasium afgestudeerd.... Knap hoor, wel iets om op jaloers te zijn :P
Poster: pruneflat
Als een eigen label runnen veel kosten met zich mee bracht waren er heus niet zoveel labels als nu...
Poster: Vinnyo
Al is zo'n kantoorpand voor een klein label wel overbodig..
Poster: Luxx
toch heeft het grootste deel van kleine labels een kantoorpand. een artiest uitnodigen voor een gesprek in de keuken van je huis is echt onprofessioneel en niet echt lokkend
Poster: PhonoGraaf
Heeft wel iets warms en knus. Eerlijk, het zou mij geen reet uitmaken waar ik als artiest word uitgenodigd voor een gesprek. Ik neem aan dat als je bij een label wil dat je daar best een gesprek voor over hebt, in iemands keuken, badkamer, slaapkamer, schuur of kelder...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.