gelekt: riders van grote DJ's (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 19-06-2012 16:56

hier zijn enkele riders te vinden van DJ's als Afrojack, Roger Sanchez etc.

http://edmsnob.com/leaked-contracts-performance-perks-favorite-edm-artists/

leuk leventje hebben die gasten

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mod edit by Lead on 04-08-2018 13:12 (1%)
[MOD Edit] Link is dead

What do you think about gelekt: riders van grote DJ's ??

Vote :   

Gerdo    posted on 20-06-2012 16:43
Lache om te zien!
FloRise    posted on 20-06-2012 16:51
wat een leventje. alles eruit halen wat erin zit, mooi. ?ik en vele van ons draaien nog vaak voor alleen wat gratis drank.
Snoey    posted on 20-06-2012 18:02
Die van Pendulum is te erg!

Maar ik kan me voorstellen dat als je in het buitenland draait (zeker als je minimaal 2 keer per week vliegt), dat je overal je 'boodschappen' heb staan en dat je fatsoenlijk kan eten en dat alle kamers ongeveer van de zelfde kwaleit zijn. En dat er inderdaad iemand is die de omgeving kent, zodat je geen tijd hoeft te verspillen om de club te gaan zoeken en dat je in iedergeval snel en veilig aankomt.?

En dat je tijdens het draaien sterke drank en frisdrank hebt, is toch normaal? Of ga je tegen al je gasten achter de booth zeggen, loop maar naar de bar. ?

En dat het gear goed moet zijn, moet vanzelfsprekend?zijn. Dat horen ook de kleinere zaken voor elkaar hebben, want hoe kan je nou het beste van je Dj's eisen, als je de Dj niet alles uit het gear kan halen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Ashley    posted on 20-06-2012 19:10
Achja zo is het maar net, Snoey. Daarbij moet je toch alles een beetje met een korreltje zout nemen. Bovendien kunnen ze het blijkbaar maken, want alle DJ's uit de 'gelekte' lijst hebben een agenda waar je u tegen zegt Winking my eye
Maar wat nou als het lukt, mama?
Tekhead    posted on 20-06-2012 19:44
Hoe meer je vraagt, hoe mee je krijgt is het motto van vele bekende dj's, en het werkt nog ook veelal.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Laidback    posted on 22-06-2012 09:36
haha, Afrojack:

' Cars used for transportation must be of certain comfort and safety level and comfortably fit a?6,79ft person, Limousine, Minivan or; ?Lincoln Exec. / BMW 7 Series / etc, etc,etc, etc,,... > (Preferrably Bugatti Veyron or Audi R8 v10?Spyder. ? Any other car must be discussed first.'?

LoL.

Chuckie:

4x Ace Of Spades & 4x Grey Goose ... ? das een hoop geld..,
User edit by Laidback on 22-06-2012 @ 09:40:35 (24%)
Noxis    posted on 22-06-2012 10:34
Da van die auto's vind ik er echt wel over ze?Cool
Snoey    posted on 22-06-2012 15:55
Poster: Tekhead
Hoe meer je vraagt, hoe mee je krijgt is het motto van vele bekende dj's, en het werkt nog ook veelal.

Staat 1 voorbeeld in van een band die erg de uitspringt, en gelijk is het alsof alle djs die erin staan veeleisend zijn.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Winston    posted on 22-06-2012 19:29
Ook van de supergrote bedden ....
Tic Toc
Tekhead    posted on 23-06-2012 01:39
Poster: Snoey
Staat 1 voorbeeld in van een band die erg de uitspringt, en gelijk is het alsof alle djs die erin staan veeleisend zijn.

dat was mijn punt niet echt, is ook op andere beroepen van toepassing.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Unidentified    posted on 23-06-2012 14:22
Poster: Winston
Ook van de supergrote bedden ....

Afrojack is 2 meter 7, dus ik begrijp best dat hij liever niet slaapt in een bedje van 90 op 180 cm
Yorick    posted on 23-06-2012 15:23
Heb nog meer riders hier, heb aardig wat awakenings shows gedraaid kwa techniek en latin village en nog veel meer, dus heb genoeg van die riders.

Kijk er niet meer raar van op..
Thias    posted on 23-06-2012 17:45
Heb je daar voor ons nog wat opvallende wensen uit? Misschien zonder naam van de bijbehordende dj, zodat jij ook gewoon je baan blijft houden Winking my eye
A dj with mixed feelings
Bvanleeuwen    posted on 24-06-2012 09:56
Gezien de lifestyle zijn de enige echt interessante bijvoorbeeld van Tiesto en SHM Thumbs Up.
Lead    posted on 24-06-2012 11:53
Poster: Snoey
Mooi werk heeft Ace Agency gemaakt van Afrojack zijn rider!

Hehe, 1 keer gokken waar het artwork vandaan komt voor zijn techrider Winking my eye
Let the BASS be louder
Yorick    posted on 24-06-2012 12:49
Poster: Thias
Heb je daar voor ons nog wat opvallende wensen uit? Misschien zonder naam van de bijbehordende dj, zodat jij ook gewoon je baan blijft houden Winking my eye

Baan verliezen omdat er een rider gelekt was?
Dennis1981    posted on 24-06-2012 16:43
Poster: Yorick
Baan verliezen omdat er een rider gelekt was?

Volgens mij zijn riders vrij openbaar, hoe kan je anders ooit zo'n DJ boeken ?
Thias    posted on 24-06-2012 16:54
@Yorick: Daarom ook de knipoog aan het eind van die zin. Maar vraag blijft staan, heb jij nog bijzondere eisen voorbij zien komen?
A dj with mixed feelings

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

235 Users online: 147 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 85.792
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.829