Poster: Limb-Girdle
Je zoekt voor een gratis professioneel logo, we mogen geen (negatieve) feedback hebben en je verwacht dat iemand dat hier gaat doen..? Je hebt werkelijk waar een goede aan Sebasz, wat een prachtlogo!
Poster: Vinnyo
Volgens mij is dit negatief en anders is het wel afbrekend! Dat is tegen de regels! Ach, dit topic is 1 grote grap.
Poster: MichielvdbroeckOp you tube kun je geloof ik turotrials vinden moet maar even gewoon uitproberen, is niet zo moeilijk gewoon een template pakken. Heb het ook maar een keer gebruikt dus, ben ik helaas alweer vergeten.
@Martullia: ik heb het gedownload, ik heb zo'n sjabloom gekozen, maar ik weet niet hoe ik de tekst daarop verander, hoe doe ik dat?
Poster: FASA
Ik wil graag dat iemand mijn auto komt wassen. Mijn gevoel zegt dat hier op DJR best wat mensen zijn die om kunnen gaan met gereedschappen als een tuinslang emmer spons en zeem. Wie voelt zich geroepen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.