Simpel, maar Professioneel..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Michielvdbroeck    posted on 17-06-2012 19:17
Hallo DJR'ers..

Ik ben eens op zoek naar een eigen logo, dat ik kan gebruiken voor facebook, soundcloud, mixcloud, twitter, etc..
Natuurlijk, het moet wel een beetje professioneel zijn, daarom zoek ik eigenlijk iemand die dit voor mij zou kunnen doen. Ik denk dat er hier op het DJR zeker DJ's/Producers zitten die ook met programma's als: Photoshop, illustrator, etc. kunnen omgaan..
Het mag iets heel simpel zijn, maar moet professioneel zijn.. Zoals dit bv.:
http://soundcloud.com/alvarmillas
Hun logo is dus eigenlijk in mijn ogen vrij simpel gemaakt.. Zou iemand zo iets voor mij kunnen maken?

Wat er op moet komen:
- Michiel Van den Broeck

Wat jullie moeten weten:
- Ik draai Progressive House

Hopelijk kan iemand me helpen..
Nog vragen, shoot!
Geen AFBREKENDE/NEGATIEVE comments
http://www.facebook.com/Michielvdbroeck

What do you think about Simpel, maar Professioneel.. ??

Vote :   

Martullia    posted on 17-06-2012 19:31
Dit idee ha d ik laatst ook raad je aan om dit te google kun je heel simpel je eigen logo in maken: aaa logo by engkiko, moet je ff torrent downloaden. check mijn avatar voor het resultaat.
User edit by Martullia on 17-06-2012 @ 19:31:35 (1%)
Sebasz    posted on 17-06-2012 19:56
alsjeblieft geen dank?Smile

Limb-Girdle    posted on 17-06-2012 20:10
Je zoekt voor een gratis professioneel logo, we mogen geen (negatieve) feedback hebben en je verwacht dat iemand dat hier gaat doen..? Je hebt werkelijk waar een goede aan Sebasz, wat een prachtlogo!
Where the music meets the deejay!
Michielvdbroeck    posted on 17-06-2012 20:17
Broeck is met CK.. Niet met K, Sebasz... LOL
Michielvdbroeck    posted on 17-06-2012 20:22
@Martullia: ik heb het gedownload, ik heb zo'n sjabloom gekozen, maar ik weet niet hoe ik de tekst daarop verander, hoe doe ik dat? Happy, laughing
Limb-Girdle    posted on 17-06-2012 20:23

Happy, laughing
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 17-06-2012 @ 20:23:36 (100%)
youngbeatsz    posted on 17-06-2012 20:23
Mensen, ik raad jullie allemaal aan eens de posts van celo sounds, myke berlyn en michiel van den broeck te vergelijken, het is 1 en dezelfde persoon telkens weer, michiel je zal het ook nooit leren...
Vinnyo    posted on 17-06-2012 20:24
Poster: Limb-Girdle
Je zoekt voor een gratis professioneel logo, we mogen geen (negatieve) feedback hebben en je verwacht dat iemand dat hier gaat doen..? Je hebt werkelijk waar een goede aan Sebasz, wat een prachtlogo!

Volgens mij is dit negatief en anders is het wel afbrekend! Dat is tegen de regels! Ach, dit topic is 1 grote grap.
youngbeatsz    posted on 17-06-2012 20:33
Poster: Vinnyo
Volgens mij is dit negatief en anders is het wel afbrekend! Dat is tegen de regels! Ach, dit topic is 1 grote grap.

Al zijn topics zijn 1 grote grap
FASA    posted on 17-06-2012 23:45
Ik wil graag dat iemand mijn auto komt wassen. Mijn gevoel zegt dat hier op DJR best wat mensen zijn die om kunnen gaan met gereedschappen als een tuinslang emmer spons en zeem. Wie voelt zich geroepen?
www.soundcloud.com/nick-janssens1
RAS    posted on 18-06-2012 00:16
Ik zie vaak dat er onterecht flauwe, pesterige opmerkingen worden gemaakt richting een TS,
(Vooral gezeur dat mensen minderwaardig zijn omdat ze zich niet hebben voorgesteld in een speciaal voorstel-topic dat de frontpage komt vervuilen, zodat de popie jopies op het forum 'welkom' kunnen zeggen en hun goedkeuring kunnen geven)
maar nu moet ik er toch hartelijk om lachen. Nice one FASA Happy, laughing
User edit by RAS on 18-06-2012 @ 00:21:16 (30%)
Martullia    posted on 18-06-2012 09:43
Poster: Michielvdbroeck
@Martullia: ik heb het gedownload, ik heb zo'n sjabloom gekozen, maar ik weet niet hoe ik de tekst daarop verander, hoe doe ik dat? Happy, laughing
  Op you tube kun je geloof ik turotrials vinden moet maar even gewoon uitproberen, is niet zo moeilijk gewoon een template pakken. Heb het ook maar een keer gebruikt dus, ben ik helaas alweer vergeten.
MTHIJSMusic    posted on 18-06-2012 11:36
Ik kan wel voor je maken Winking my eye
als je even de tijd hebt want ben op school xd
Matthijs Kuiters
Dennis1981    posted on 18-06-2012 12:53
Poster: FASA
Ik wil graag dat iemand mijn auto komt wassen. Mijn gevoel zegt dat hier op DJR best wat mensen zijn die om kunnen gaan met gereedschappen als een tuinslang emmer spons en zeem. Wie voelt zich geroepen?

Had em vanochtend maar ingezeept, heeft hard genoeg geregend Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 18-06-2012 14:18
Je maakt je niet echt populair, man.........
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 18-06-2012 @ 14:18:22 (2%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

251 Users online: 109 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 85.104
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.141