Ik heb sinds een paar dagen een Esi MAYA 44 USB geluidskaart aangeschaft om timecode te kunnen draaien met mijn CDJ1000's op Virtual DJ 7. Het werkt allemaal goed, alleen heb ik een probleem met de pitch. Als ik mijn track sneller of langzamer zet op mijn CDJ, dan begint de muziek allemaal te tikken en te kraken. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Thanks alvast
User edit by Ridalio on 17-06-2012 @ 17:43:49 (4%)
What do you think about Timecode Pitch probleem met cdj 1000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je wel de PRO Timecode ? inplaats van de normale ? en je moet bij config zitten en dan bij die groene ding alles uitzetten die vinkjes ik had het ook
Timecode werkt met een pieptoon op een specifieke frequentie. Links en rechts verschilt iets zodat hij ook exact weet op welke positie van de track hij is.? Het gebruik van master tempo zet je frequentie vast, maar de software merkt toch dat hij trager of sneller moet afspelen, en slaat hij gewoon over. Hij moet toch iets met de informatie die hij krijgt, en dan staat overslaan voorop, is weer afhankelijk van andere functies.
Uitzetten van je mastertempo moet inderdaad het probleem verhelpen, zo niet is het waarschijnlijk een latency-issue, of je hebt problemen met je hardware (of een gebrek aan goede...)
Bedankt voor de tips, master tempo uitzetten werkt inderdaad!
@ Winston Excuus voor niet reageren, heel druk gehad en een week ziek op bed gelegen. Maar inderdaad niet netjes...
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.