hallo ik ben begonnen met dj'en en ik zou graag eens willen dat er iemand eens kan langskomen om mij eens wat tips enzo te kunnen geven hoe je goed kan mixen enzo en wat basics want ik oefen heel veel en voel dat het niet lukt maar ik blijf proberen hopelijk kan er eens iemand langskomen die de tijd heeft voor mij groetjes giovanni
What do you think about dj'ing ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Stel jezelf even voor. Wat voor muziekstijl draai je bijvoorbeeld? Hoelang draai je al? En ook altijd wel interessant en leuk om te weten op wat voor gear je draait. Tips kan je hier in overvloed krijgen. Gewoon even melden waar je zoveel moeite mee hebt. De beste tip die ik je kan geven en die je van vele anderen zal gaan horen is dat je gewoon moet blijven oefenen. We zijn tenslotte allemaal zo begonnen.
Om dingen te leren heb je verschillende manieren. Ik geef de voorkeur aan zelf proberen en dan dingen af gaan vragen hoe bepaalde technieken moeten enzo. Iemand langs laten komen gebeurt waarschijnlijk niet zo snel hier, ik denk dan eerder dat JIJ ergens heen moet. Daar staan er genoeg leden open voor (overigens zijn er volgens mij maar weinig meetings...).
Welkom! Op youtube kun je heel veel filmpjes vinden waar uitgelegd wordt hoe je moet mixen, ze laten ook zien hoe ze het doen. Dus check youtube. En verder veel oefenen! Wat voor gear heb je?
bedankt allemaal voor de uitleg en ik draai met pioneer 350 white edition en ik wil eigenlijk alles draaien maar het meest uitgaansmuziek want ik zou graag in cafe's willen draaien en zo en ik zal blijven oefenen ?bedankt voor jullie tijd groetjes giovanni
In het verleden heb ik wel eens een filmpje gemaakt hoe je het beste kunt beatmixen. Mocht je meer info willen weten over het promoten van jezelf, marketing gedeelte etc. zou ik je aanraden dit gratis eBook te downloaden.
geen probleem tekhead alvast bedankt dat zou me zou willen helpen en limb bedqnkt voor die ebook als ik thuis ben zal ik hem direct downloaden groetjes giovanni
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.