Ik zie hier eigenlijk nooit iets over Moombahton langskomen.. Is het hier een verloren muziekstijl? Of gewoon weinig liefhebbers?
Ik merk zelf steeds vaker dat ik ermee te maken ga krijgen. Je hoort het ook steeds vaker in mixen etc. etc. Ondertussen ook maar eens leren te draaien als ik live sta, en het publiek loves it wanneer je toch al dutch/latinhouse staat te knallen!
Anyways, voor degene die er wel wat mee doen, is dit topic om je beste tracks met je mede DJ's te delen, vooral omdat ook Moombahton al vrij veel subgenres heeft (Zoals Moombahcore etc.) En omdat er behalve Munchi, Funk D en DJ Punish nagenoeg nog niet veel mensen er wat bekender ermee zijn geworden.
Ben benieuwd!
(PS) Ik neem straks de tijd even om mijn favorite tracklist aan te slingeren in deze post.
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
What do you think about Moombahton Verzameltopic ??
Als Allround commerciele DJ moet ik zoiets ook hebben! Iemand nog links of versies die je kent van Commerciele liedjes maar ge-edit naar Moombahton.
Alvast bedankt!
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 19-07-2012 @ 14:15:26 (29%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.