Ik werk al enige tijd met FL en kan ook een redelijke track maken. Het enige probleem is dat mijn tracks toch nog zachter klinken dan de gemiddelde track.
Mijn afmix is goed. Bij elk kanaal (snares, clap, rides etc.) zijn de overbodige frequenties weg gelaten. Elk kanaal heeft zijn eigen panning, sommige daarvan heb ik wat wijder laten klinken en de kick staat in mono.
Ik gebruik verder op mijn master een equ om de laatste finishing touch te geven, de FL Maximus (compressor/maximizer) om het geluid te versterken en dynamiek te geven, en de FL limiter om er nog een kleine boost uit te halen.
Zoals je kan zien doe ik alles volgens 'het boekje' alleen denk ik dat het probleem ligt bij het master kanaal.
- Wat raad je mij aan? - Wat raad je mij af? - Wat heb jij op je master en welk merk? - Iemand ervaring met Waves plugins?
Graag geen reacties van mastering moet je aan iemand anders overlaten, want ik weet dat het ook goed zelf kan.
Alvast super bedankt!
User edit by marting on 16-06-2012 @ 13:25:07 (20%)
What do you think about Welke Mastering plugs gebruik jij? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 4.822 days. Post CommentThat would be 160.7 months or a whopping 13.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.