Poster: Michielvdbroeck
Ik ben dus nu op zoek naar zowat de nieuwste en beste tracks.. Progressive House is mijn muziekstijl, dus, liefst enkele tracks uit die stijl..
Heb een eigen stijl hoor.. Ik draai al 3 jaar in die muziekstijl.
Poster: allremix
Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen hier heb je al mijn goede track waar iedereen zelf uren naar aan het zoeken is (ik heb deze fout namelijk ook een keer gemaakt om het te vragen maar ik heb ervan geleerd)
Ga eens wat site's/Mixen af en meestal kom je dat wel wat goede nummers tegen, en ja dat kost tijd.
trouwens een uur lang progressive house? dat wordt na een tijdje eentonig. ik houd zelf ook erg van progressive maar in ik bouw altijd op naar electro house en dan steeds wat naar een hogere BPM
Goodluck!
Poster: MichaelMiller
Ja, allremix, je kan er ook wat tech house in stoppen in het begin bijv..
In ieder geval, MichielvdB, ik zal je een hand(je) helpen;
Deadmau5 - 'The Veldt' (Tommy Trash Remix)
http://soundcloud.com/tommytrash/deadmau5-feat-chris-james-the
24 juni release, geloof ik. Koop 'm maar, en dan heb je (imo) de nieuwste, en beste track van dit moment.
Heb je zelf niet eens voor hoeven zoeken..
Edit; MichielvdB, serieus, je draait 3 jaar zei je net?
Ik wil ook de kans geven aan onbekendere DJ/Producers door hun tracks in m'n mixtape te steken..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.