Goedemiddag, Ik heb 2 studio monitoren en een hifi setje. Nu vroeg ik mij af is het mogelijk om de subwoofer van de hifi set( een yamaha subwoofer met 2RCA ingangen Is het mogelijk om via me pc geluid af te spelen en het signaal naar me subwoofer en studio monitoren te krijgen? Wat ik dus wil is gewoon youtube luisteren en me studio monitoren gebruiken maar ook me subwoofer. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met me vraag
Don’t be a prisoner of your own style!
What do you think about Studio monitoren met hifi subwoofer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een subwoofer van je hi-fi heeft waarschijnlijk geen cross-over. Je studio monitoren ook niet waarschijnlijk. Dus je zult een cross-over moeten aanschaffen om te zetten tussen je PC en de speakers.
Bij cross-overs lijken alleen xlr kabels aangesloten te kunnen worden? Mijn subwoofer heeft geen xlr in of uitgangen Verder heb ik ook geen externe geluidskaart Als ik met een cross-over zou willen werken hoe moet ik dan aansluiten?
je zou het kunnen doen met bovenstaande suggesties, maar ik vraag me alleen wel af: waarom zou je dat willen?? Je monitoren moeten als het goed is goed gebalanceerd zijn. met een subwoofer erbij gaat dat juist fout. tenzij het een subwoofer is die bij de monitoren horen zou ik het echt niet doen
Bedankt voor de hulp Klopt de monitors zijn goed genoeg. Maar af en toe is het natuurlijk wel lekker om toch wat zwaardere bass te hebben voor muziek luisteren en zaterdag avonden Maar ik heb eventjes op gezocht wat een cross-over zou kosten maar dit is toch wel aan de wat prijzige kant
Voor af en toe gebruik is het toch wel wat geld nog op dit moment
Don’t be a prisoner of your own style!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.