Hallo,
Ik ben op dit aan het chillen met 2 vrienden van me, eentje drumt vrij goed en de ander gaat volgend jaar een licht/geluid opleiding doen, en wil gaan producen.
Ik ben zelf al een tijd ge?nteresseerd in mixen van muziek en ik heb ook wel vaker op een feestje de muziek gedraaid en loop welleens wat te kloten met een maatje die thuis een draaitafel heeft. Verder niet veel bijzonders.
Nou is ons idee om samen met nog een andere vriend van ons, die veel rapt en dat ook best leuk doet, een studiotje te maken bij mij in de kelder. Dus: 1 drummer die beats kan maken, 1 producer die met FruityLoops kan werken en iemand die daarbij rapt. Ik wil dan de beats gaan mixen en er toffe shit uit kunnen halen

Nou heb ik op dit moment geen set of iets, maar dit wil ik dus gaan kopen.
Nou komt mijn vraag:
Wat is een goeie beginners set met een laag budget. Ik ben dus op zoek naar 2 cd spelers die ook mp3 kunnen afspelen en het liefst ook SD'tjes. Dan zoek ik daar ook nog een leuke mixer bij zodat ik er mee leer werken om later betere gear te kopen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer

Pioneer is natuurlijk super kwaliteit, maar daar betaal je ook wel voor. Bij veel budget gear zie ik staan dat het vaak crap is, wat je na een aantal maanden kan weg gooien. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Dus ik dacht ik vraag het hier.
Mijn budget ligt tussen de 300 en 500 euro ongeveer. Iets duurder kan ook, als dat echt de moeite waard is!
Ik hoor graag jullie idee'en!